Μια Ελληνιδα βρισκεται αναμεσα στους νικητες για το Προγραμμα Επιβραβευσης Συνηγορων του Πελατη 2019, που ανακοινωσε η Volvo Cars. Προκειται για την Ευτυχια Τζιαλα, Συνηγορο του Πελατη στη Volvo Maxx Motors, που ανηκει στο δικτυο των Επισημων Διανομεων και Εξουσιοδοτημενων Επισκευαστων Volvo στην Ελλαδα.
Προκειται για μια σημαντικοτατη διακριση, καθως στην τελικη επιλογη συμμετειχαν οι καλυτεροι υποψηφιοι που εργαζονται στο παγκοσμιο δικτυο διανομεων της Volvo και ειναι η δευτερη συνεχομενη φορα που ενα στελεχος απο την Ελλαδα βραβευεται αναμεσα στους κορυφαιους.
Η Ευτυχια Τζιαλα παρελαβε το βραβειο της στην εκθεση της Volvo Maxx Motors στα Ιωαννινα. Η απονομη εγινε απο τον Service Manager της Volvo Car Hellas, Μιλτο Χατζηχαραλαμπους.
Ο πρωτοποριακος θεσμος του Συνηγορου του Πελατη ειναι μια καινοτομια της Volvo που εξασφαλιζει την καλυτερη δυνατη εμπειρια σε καθε πελατη ξεχωριστα, οπως προβλεπεται απο τη στρατηγικη της σουηδικης εταιρειας.
Στο πλαισιο του θεσμου, καθε Επισημος Διανομεας Volvo διαθετει ενα Συνηγορο του Πελατη, που αναλαμβανει τη συνολικη ευθυνη ολων των πελατων. Ο Συνηγορος του Πελατη λαμβανει σχετικη πιστοποιηση, αφου εκπαιδευτει ωστε να ενεργει γρηγορα και αποτελεσματικα, επιλυοντας θεματα πελατων σε πρωιμο σταδιο. Ειναι εξουσιοδοτημενος να παρεμβαινει προσωπικα για την αμεση επιλυση ζητηματων που αφορουν τον πελατη, να συντονιζει το προσωπικο του Επισημου Διανομεα οσον αφορα την επικοινωνια με τον πελατη και να εργαζεται ενεργα για τη βελτιωση της ικανοποιησης του.
Απο την εναρξη της εφαρμογης του, ο θεσμος του Συνηγορου του Πελατη εχει αυξησει τους δεικτες ικανοποιησης των πελατων της Volvo, ενω εχει μειωσει σημαντικα τα προς επιλυση θεματα.