Ντεμπούτο για το πρωτοποριακό πρωτότυπο Nissan BladeGlider στο Rio De Janeiro

Η Nissan πρωτοπαρουσιασε το BladeGlider ως ενα πρωτοτυπο στατικης σχεδιαστικης μελετης το 2013, στο Tokyo Motor Show. Απο τοτε κυλισε αρκετο νερο στο αυλακι και το ριζοσπαστικης σχεδιασης BladeGlider, εξελιχθηκε σε ενα πληρως λειτουργικο πρωτοτυπο με προηγμενες τεχνολογιες που ξεπερνουν καθε προσδοκια ! 


Το BladeGlider αρχικα βασιστηκε στο οραμα της Nissan για ενα ευελικτο, αποτελεσματικο, αμιγως ηλεκτροκινητο οχημα  που θα προσφερει μια νεα διασκεδαστικη διασταση στην  οδηγηση, χαρη στη σχεδον αθορυβη λειτουργια των ηλεκτρικων κινητηρων που διαθετει, αλλα και του  αεροδυναμικου σχηματος  υψηλης αποδοσης, που μοιαζει με πτερυγιο αεροσκαφους. 


Τωρα, μετα απο δυο χρονια δουλειας στον σχεδιασμο, τη μηχανικη και την αναπτυξη του, το Nissan BladeGlider εχει εξελιχθει περαιτερω, οντας ενα συναρπαστικο, προηγμενο αμιγως ηλεκτροκινητο οχημα. Συν τοις αλλοις το  BladeGlider αποτελει την επιτομη της Nissan στην ευφυη κινητικοτητα, υιοθετωντας πληρως  την φιλοσοφια της για τη δημιουργια συναρπαστικων αυτοκινητων που επαναπροσδιοριζουν τον τροπο που οδηγουνται, κινουνται και ενσωματωνονται στην κοινωνια.


Τα προς επιδειξη πρωτοτυπα στο Rio De Janeiro,  διαθετουν μια προηγμενη διαμορφωση πλαισιου με στενο εμπρος μετατροχιο και αντιστοιχα φαρδυτερο πισω,  για βελτιστη αεροδυναμικη αποδοση και  σταθεροτητα στον χειρισμο.

Με δυο πρωτοτυπες πορτες, αλλα και με ανοιχτη οροφη που συνοδευεται απο υψηλο βαθμο ακαμψιας  του αμαξωματος, το BladeGlider συνδυαζει την απολαυση ενος ανοικτου αγωνιστικου αυτοκινητου με την ασφαλεια ενος coupé.


Η θεση του οδηγου ειναι σε διαταξη βελους, με αυτον να καθεται ελαφρως μπροστα απο τους υπολοιπους δυο επιβατες, οι οποιοι απολαμβανουν πλουσιο χωρο στο υψος των γονατων.  Η θεαση για ολους τους επιβαινοντες ειναι πανοραμικη, χαρη στην ενιαιο παρμπριζ που παραπεμπει σε πιλοτηριο αεροσκαφους. Τα συστηματα ελεγχου του BladeGlider ενσωματωνονται στο τιμονι του, ενω μια προηγμενη οθονη  απεικονιζει  την ταχυτητα, την κατασταση φορτισης της μπαταριας, την λειτουργια αναγεννησης, οπως και την χαρτογραφηση της ροπης. Η κεντρικη οθονη πλαισιωνεται απο δυο ακομα οθονες, που λειτουργουν ως καθρεπτες, βελτιωνοντας στο μεγιστο την αεροδυναμικη αποδοση του BladeGlider. Συγκεκριμενα στις οθονες αυτες εμφανιζονται  εικονες των  δυο καμερων που βρισκονται επιμελως τοποθετημενες πισω απο τους εμπροσθιους τροχους  και  δειχνουν τι υπαρχει στο πλαϊ και στο πισω μερος του οχηματος. Οταν  επιλεγει η οπισθεν, οι οθονες απεικονιζουν τις εικονες απο  τις δυο καμερες που εχουν τοποθετηθει στο πισω μερος του οχηματος για να διευκολυνουν την πορεια του οδηγου.

Το οχημα ειναι αμιγως ηλεκτροκινητο προσφεροντας εξαιρετικες επιδοσεις, χαρη στην μπαταρια και τον προηγμενο κινητηρα  που αναπτυχθηκε απο την Williams Advanced Engineering,  τον τεχνικο συνεργατη της Νissan, ειδικα για το BladeGlider. Η μεγιστη ταχυτητα των μοντελων επιδειξης ξεπερνα τα 190 χλμ/ωρα*, με τα  0-100χλμ/ωρα να ερχονται σε  λιγοτερο απο 5 δευτερολεπτα*. Η  κινηση μεταδιδεται στους πισω τροχους απο δυο ηλεκτροκινητηρες των 130kW, εναν για καθε τροχο.

Το συστημα μεταδοσης της κινησης διαθετει κατανεμητη ροπης, ελεγχοντας το μεγεθος της ροπης που παραδιδεται στους κινητηριους τροχους . Αυτο συνεπαγεται εξαιρετικο χειρισμο, καθως εαν το αυτοκινητο αρχιζει να υποστρεφει, στελνει αυτοματα περισσοτερη ροπη στον εξωτερικο τροχο για την αντιμετωπιση της υποστροφης. Σχεδιασμενο για να προσδωσει στον οδηγο του περισσοτερη απολαυση και οχι μονοτονια, το συγκεκριμενο συστημα διαθετει τρεις ρυθμισεις : off, agile και drift mode.

H ισχυς παρεχεται απο μια συστοιχια πεντε συσσωρευτων 220kW λιθιου-ιοντων υψηλης αποδοσης, ενω για την ψυξη τοσο των μπαταριων οσο και των κινητηρων, εχουν αναπτυχθει αντιστοιχα ειδικα συστηματα.

Το εσωτερικο του BladeGlider αντανακλα τον σπορτιφ χαρακτηρα του, με ζωνες ασφαλειας 4 σημειων για καθε επιβατη. Τα καθισματα προσφερουν κορυφαια πλευρικη στηριξη και ειναι κατασκευασμενα απο  ενα εξαιρετικης αφης υλικο που αποτελειται απο υφασμα με επικαλυψη εποξικης ρητινης. Το  αποτελεσμα ειναι εκπληκτικο καθως προσφερει τελεια συγκρατηση των επιβαινοντων στις θεσεις τους. 

Με δυο ξεχωριστα χρωματα, το Cyber Green και  το Stealth Orange, τα δυο πρωτοτυπα BladeGlider θα παρουσιαστουν στο Ριο ντε Τζανεϊρο εντος του Αυγουστου, με το ενα  εξ αυτων να βρισκεται στο Ολυμπιακο Παρκο για στατικη επιδειξη, ενω το δευτερο θα προσφερει μια αξεχαστη οδηγικη εμπειρια  στους ανθρωπους των μεσων ενημερωσης, αλλα και στους VIPs της διοργανωσης των Ολυμπιακων Αγωνων. 

BladeGlider 
Μεγιστη ταχυτητα >190km/h 
Επιταχυνση 0-100km/h < 5 δευτερολεπτα
Ισχυς 200kW (268hp)
Ροπη 707Nm
Βαρος 1300kg
Μηκος 4300mm
Πλατος 1850mm
Υψος 1300mm
Μεταξονιο 2800mm

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!