Πραγματοποιωντας το ντεμπουτο του στο φετινο Διεθνες Σαλονι Αυτοκινητου της Νεας Υορκης, το Nissan GT-R 50th Anniversary Edition, “πηγαινει” το θρυλικο μοντελο σε ενα επιπεδο που σιγουρα ηταν αδιανοητο οταν παρουσιαστηκε για πρωτη φορα, πριν απο 50 χρονια. Για να γιορτασουν τον μισο αιωνα του GT-R, οι μηχανικοι υπερεβαλαν εαυτον για να βρουν αναξιοποιητες δυνατοτητες περαιτερω αποδοσης, φροντιζοντας παραλληλα το αυτοκινητο να ειναι το ιδιο απολαυστικο για τον οδηγο, σε οποιοδηποτε επιπεδο.
Το GT-R της επετειακης εκδοσης
Το αυτοκινητο της ειδικης εκδοσης θα προσφερεται σε χρωματικους συνδυασμους, οι οποιοι θα αντιπροσωπευουν τα κατορθωματα του GT-R στο Ιαπωνικο GP, εκει δηλαδη οπου το μοντελο εμελε να κυριαρχησει. Για αυτο, το χρωμα Bayside (Wangan) Blue ερχεται στο προσκηνιο (απο την εποχη που ηταν διαθεσιμο με το μοντελο \”R34\”), σε συνδυασμο με λευκες αγωνιστικες ριγες. Το εντυπωσιακο φινιρισμα του χρωματος, διασφαλιζει μια διαδικασια διπλης θερμικης επεξεργασιας τεσσαρων στρωσεων, δινοντας ενα ζωντανο μπλε με εντυπωσιακα σημεια και βαθιες σκιες. Οι μπλε ενθεσεις στις ακτινες των ζαντων, ειναι μερικες ακομη απο τις πολλες ωραιες πινελιες που κανουν ξεχωριστο αυτο το GT-R. Την παλετα των χρωματικων συνδυασμων του GT-R 50th Anniversary Edition, συμπληρωνει το λευκο της περλας με τις κοκκινες ριγες και το ασημι με τις αντιστοιχες λευκες.
Στο εσωτερικο της επετειακης εκδοσης υπαρχει ενα ιδιαιτερο γκριζο εσωτερικο χρωμα, το οποιο δινει στην καμπινα μια αισθηση πολυτελειας, που θυμιζει την ατμοσφαιρα του νυχτερινου ουρανου μετα την ωρα του λυκοφωτος. Στα προσθετα χαρακτηριστικα της εκδοσης περιλαμβανονται το μοναδικο τιμονι και η επενδυση του μοχλου ταχυτητων, τα καθισματα με την ειδικη αναγλυφη επενδυση, τα αλεξηλια απο Alcantara και πολλα ακομη.
\”Το Nissan GT-R αποτελει την ναυαρχιδα οδηγικων επιδοσεων της εταιρειας μας, εδω και μισο αιωνα”, δηλωσε ο Shinichiro Irie, διευθυντης προγραμματικου σχεδιασμου για το GT-R. \”Η μεγαλη μας επιθυμια ειναι να εξασφαλισουμε οτι το GT-R 50th Anniversary Edition ξεχωριζει. Αν και οι αλλαγες στο εξωτερικο και το εσωτερικο μπορει να ειναι διακριτικες με την πρωτη ματια, εξακολουθουν να εχουν αντικτυπο, ειδικα με τα νεα σχεδια χρωματων, διατηρωντας τις γραμμες και την συνολικη εμφανιση του αυτοκινητου, συγχρονη και εντονη.\”
Αναβαθμισμενη αποδοση, που “γεννηθηκε” απο τους αγωνες
Ενω πολλοι πιστευαν οτι η βελτιωση και η αποδοση του twin-turbo V6 κινητηρα των 3.8 λιτρων, με τους 565 ιππους, εχει φτασει στο απογειο της, εντουτοις οι Takumi που συναρμολογουν στο χερι αυτο το “διαμαντι”, εκρυβαν μερικους ασσους στα μανικια τους. Μεταξυ αυτων συγκαταλεγεται η ενσωματωση νεων υπερσυμπιεστων, οι οποιοι συμβαλλουν στην αυξηση της αποκρισης του κινητηρα σε χαμηλες στροφες, αυξανοντας την συνολικη αποδοση κατα 5%. Ακομη, οι πολλαπλες εξαγωγης, εμπνευσμενες απο την τεχνολογια των αγωνιστικων αυτοκινητων, εχουν βελτιστοποιηθει για ακομα πιο δυναμικο συντονισμο του μηχανικου συνολου.
Το GT-R διαθετει ενα αναθεωρημενο κιβωτιο 6 ταχυτητων με διπλο συμπλεκτη, με εκλεπτυσμενο \”R mode\”, φτιαγμενο τοσο για κανονικη οσο και για αγωνιστικη οδηγηση. Διαθετει πιο επιθετικα downshifts για την καλυτερη προβλεψη γρηγορων εξοδων απο στροφη, με την επιλογη της σχεσης να λαμβανει χωρα κατα τη διαρκεια της εμπλοκης του ABS. Αυτο εχει ως αποτελεσμα τη μειωμενη υποστροφη και μια πιο διαισθητικη οδηγικη εμπειρια. Ο προσαρμοστικος ελεγχος αλλαγης ταχυτητων προγραμματιζεται ωστε να ταιριαζει στο στυλ οδηγησης του καθε οδηγου, καθιστωντας δυνατη την οδηγηση τοσο στον δρομο, οσο και στην πιστα.
Η ηλεκτρονικα ελεγχομενη αναρτηση εχει ρυθμιστει ωστε να παρεχει καλυτερη σταθεροτητα στις στροφες και πιο ομαλη οδηγηση. Το συστημα διευθυνσης ειναι πιο γραμμικο και ακριβες απο ποτε, απαιτωντας ελαχιστες διορθωσεις σε ταχυτητες εως και 300 km/h. Το συστημα πεδησης ειναι πιο ενισχυμενο, με αυξημενη αποκριση ακομα και οταν ασκηθει μικροτερη πιεση στο πενταλ, με αποτελεσμα την καλυτερη ακινητοποιηση του οχηματος και την ενισχυση της αυτοπεποιθησης του οδηγου.
Βιντεο με το εντυπωσιακο Nissan GT-R 50th Anniversary Edition