Ξεκίνησαν οι παραγγελίες για το νέο Opel Insignia Grand Sport


Το Insignia Grand Sport ειναι αισθητα ελαφρυτερο & πιο ευελικτο με ευφυη διαταξη χωρων και διατιθεται με την τελευταια γενια κινητηρων, που ειναι πιο
αποδοτικοι και με μικροτερη καταναλωση κατα 3 – 10%. Επισης διαθετει ενα 
νεο 6-ταχυτο μηχανικο & και ενα 8-ταχυτο αυτοματο κιβωτιο, με μειωμενες τριβες

Η νεα γενια Insignia αποδεικνυεται ακαταμαχητη, καθως ξεχωριζει οχι μονο για την κομψη, σπορ και αεροδυναμικη σιλουετα της (CD μολις 0,26 για πενταθυρο τυπου coupé) αλλα και για τις πολυαριθμες τεχνολογικες καινοτομιες της. Γενικα, το νεο Insignia εντυπωσιαζει με τη βελτιωμενη ευελιξια και ευρυχωρια σε συνδυασμο με την αριστη σχεση αξιας / τιμης (value for money), που το κανει εντονα ανταγωνιστικο, ακομα και μεταξυ των premium μοντελων.
Το νεο Insignia, στη βασικη του εκδοση, διαθετει συστηματα υποστηριξης, οπως  Συστημα Αναγνωρισης Επικειμενης Συγκρουσης (Forward Collision Alert) με ανιχνευση πεζου, αυτοματο φρεναρισμα εκτακτης αναγκης (automatic emergency braking), Προειδοποιηση Παρεκκλισης απο τη Λωριδα Κυκλοφοριας (Lane Departure Warning (LDW), Συστημα Διατηρησης Λωριδας Κυκλοφοριας (Lane Keep Assist) με αυτοματοποιημενη διορθωση διευθυνσης και Ενδειξη Αποστασης απο το Προπορευομενο Οχημα (Following Distance Indication). Στην αυξημενη ασφαλεια συντελει το ενεργο καπο, για βελτιωμενη προστασια των πεζων. Επισης, ακομα και η βασικη εκδοση διατιθεται με οθονη αφης.


Η δευτερη γενια Insignia βασιζεται σε μια νεα αρχιτεκτονικη. Ζυγιζει εως 175 kg λιγοτερο απο το προηγουμενη μοντελο ως Grand Sport sedan, και μεχρι 200 kg λιγοτερο σε εκδοση ευρυχωρου Sports Tourer station wagon. Αυτη η σημαντικη μειωση βαρους και το νεο, υψηλης ακριβειας συστημα διευθυνσης ευθυνονται για τη βελτιωμενη δυναμικη συμπεριφορα. Επιπλεον, η νεα ναυαρχιδα της Opel λανσαρει μια ευρεια γκαμα αποδοτικων κινητηρων και κιβωτιων μειωμενων τριβων, σχεδιασμενων για ακομα καλυτερη αποδοση και μικροτερη καταναλωση καυσιμου. Η καταναλωση των κινητηρων που θα διατιθενται για το Grand Sport (βενζινης: 1.5-L Turbo, diesel: 1.6 CDTI) μειωνεται κατα 3-10% συγκριτικα με τα αντιστοιχα απερχομενα μοντελα, συμφωνα με τον κυκλο WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure) που προσομοιαζει καλυτερα τις ρεαλιστικες συνθηκες οδηγησης.


Η Opel ηδη ανακοινωσε το Δεκεμβριο του 2015 οτι θα προσφερει τιμες καταναλωσης βασισμενες στον κυκλο οδηγησης WLTP για τα μελλοντικα μοντελα της. Ο κυκλος WLTP θα ειναι υποχρεωτικος απο την ανοιξη του 2017, και συγκριτικα με τον ισχυοντα κυκλο NEDC προσομοιαζει πολυ καλυτερα τις πραγματικες οδηγικες συνθηκες. Ξεκινωντας με το νεο Astra, η Opel παρεχει δεδομενα εκπομπων CO2 και καταναλωσης που συλλεγει στον κυκλο WLTP μαζι με τα επισημα στοιχεια NEDC, απο τον Ιουνιο του 2016. Αυτο σημαινει οτι οι πελατες λαμβανουν εναν πιο ρεαλιστικο υπολογισμο κοστους για την καθημερινη καταναλωση του οχηματος τους. Δοκιμες που διεξαγονται απο διασημες εκδοσεις οπως το Ιταλικο περιοδικο Quattroruote ηδη δειχνουν οτι τα στοιχεια της Opel που βασιζονται στον κυκλο WLTP προσεγγιζουν την καταναλωση σε πραγματικες συνθηκες.



Νεοι βενζινοκινητηρες και βελτιωμενοι κινητηρες diesel στο ξεκινημα των πωλησεων

Η γκαμα κινητηρων του νεου Opel Insignia Grand Sport ξεκινα με μια νεας σχεδιασης, πολυ αποδοτικη μοναδα βενζινης, τον 1.5-L turbo που διατιθεται σε δυο εκδοσεις ισχυος. Ο βασικος κινητηρας αποδιδει 103 kW/140 hp (καταναλωση NEDC στο Grand Sport: στην πολη 7.3 l/100 km, εκτος πολης 4.7 l/100 km, μικτος κυκλος 5,7 l/100 km, 129 g/km CO2) και εντυπωσιαζει με την ισχυρη ροπη των 250 Nm μεταξυ 2.000 και 4.100 rpm. Η ισχυροτερη εκδοση 122 kW/165 hp (καταναλωση NEDC στο Grand Sport: στην πολη 7,0 l/100 km, εκτος πολης 4,9 l/100 km, μικτος κυκλος 5,7 l/100 km,130 g/km CO2) εχει ολα τα προσοντα για να γινει ο πιο δημοφιλης βενζινοκινητηρας της οικογενειας Insignia. Συγκριτικα με τον ηδη πολυ αποδοτικο 1,6-L Turbo (125 kW/170 hp) που χρησιμοποιειται στο απερχομενο μοντελο, ο νεος κινητηρας μειωνει την καταναλωση συμφωνα με τον κυκλο WLTP κατα μεσο ορο περιπου αλλα 3%. Η αλουμινενια υπερτροφοδοτουμενη μοναδα αμεσου ψεκασμου  1.5-L εχει το μεγαλυτερο κυβισμο απο ολους τους υπερσυγχρονους τρικυλινδρους και τετρακυλινδρους της οικογενειας μικρων βενζινοκινητηρων της Opel. Ο νεος high-tech τετρακυλινδρος 1.5-L εντυπωσιαζει επισης με την αμεση αποκριση και την πλουσια ροπη σε ολες τις συνθηκες.


Αξιος λογου ειναι και ο κορυφαιος βενζινοκινητηρας της γκαμας του νεου Insignia. Ο 2.0-L turbo αποδιδει 191 kW/260 hp και μεγιστη ροπη 400 Nm μεταξυ 3.000 και 4.000 rpm (Καταναλωση NEDC στο Grand Sport: στην πολη 11,5 l/100 km, εκτος πολης 7,0 l/100 km, μικτος κυκλος 8,6 l/100 km, 197 g/km CO2). Ο διλιτρος τετρακυλινδρος συνδυαζεται με το νεο οκταταχυτο αυτοματο κιβωτιο με ομαλη διαδικασια αλλαγων, και ενα πολυ προηγμενο συστημα τετρακινησης με τεχνολογια κατανομης ροπης torque vectoring – μοναδικο στη μεσαια κατηγορια. Στο προηγμενο συστημα τετρακινησης, δυο πολυδισκοι συμπλεκτες αντικαθιστουν το συμβατικο πισω διαφορικο παρεχοντας πολυ πιο ακριβη μεταδοση ισχυος σε καθε τροχο ατομικα σε χιλιοστα του δευτερολεπτου, αναλογα με τις οδηγικες συνθηκες.


Η γκαμα ολοκληρωνεται απο το νεο, εξαταχυτο μηχανικο κιβωτιο για τους δημοφιλεις κινητηρες 1.6-L diesel με αποδοση 81 kW/110 hp (καταναλωση NEDC στο Grand Sport: στην πολη 4,6 l/100 km, εκτος πολης 3,6 l/100 km, μικτος κυκλος 4,0 l/100 km, 105 g/km CO2) και 100 kW/136 hp (καταναλωση NEDC στο Grand Sport: στην πολη 5,1 l/100 km, εκτος πολης 3,9 l/100 km, μικτος κυκλος 4,3 l/100 km, 114 g/km CO2). Ο νεος συνδυασμος του μηχανικου κιβωτιου και του ανανεωμενου 1.6 CDTI (81 kW/110 hp) πετυχαινει μειωση καταναλωσης στον κυκλο WLTP μεχρι 10% συγκριτικα με το προηγουμενο μοντελο.

Επιπλεον, η Opel θα προσφερει τον ανανεωμενο 2.0-L diesel με 125 kW/170 hp (καταναλωση NEDC στο Grand Sport: στην πολη 6,7 l/100 km, εκτος πολης 4,3 l/100 km, μικτος κυκλος 5,2 l/100 km, 136 g/km CO2).


Ο πληρης τιμοκαταλογος για το νεο Insignia θα ειναι διαθεσιμος απο τις 17 Φεβρουαριου που ανοιγει το συστημα παραγγελιων. Για τη Γερμανικη αγορα ανακοινωθηκαν οι τιμες εκκινησης για το Grand Sport sedan απο €25.940  και Sports Tourer station wagon απο €26.940 (συμπεριλαμβανομενου ΦΠΑ). Επιπλεον, η Opel θα καθιερωσει τα δεδομενα καταναλωσης ολων των κινητηρων του Insignia με βαση τον κυκλο WLTP που θα ισχυσει μελλοντικα και θα τα δημοσιευσει κατα τη διαρκεια του πρωτου εξαμηνου της χρονιας στον διαδικτυακο τοπο opel.com προκειμενου να διασφαλισει μεγιστη δυνατη διαφανεια.


Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!