Με την παραγωγη του νεου Nissan MICRA να εχει ηδη ξεκινησει, τα πρωτα αυτοκινητα βγηκαν απο την γραμμη παραγωγης, ενω οι τελικοι ελεγχοι εχουν διασφαλισει το υψηλο επιπεδο ποιοτητας των παραχθεντων μοντελων. Οι παραδοσεις για τις βασικες Ευρωπαϊκες αγορες στο επισημο δικτυο εμπορων της Nissan, θα ξεκινησουν απο τα μεσα Φεβρουαριου, ενω στην Ελλαδα το δημοφιλες μοντελο αναμενεται να τοποθετηθει στις εκθεσεις των εμπορων της Nissan την ερχομενη ανοιξη.
Η εναρξη της παραγωγης του νεου MICRA, σηματοδοτει την εναρξη ενος νεου κεφαλαιου στην επιτυχημενη πορεια του μοντελου, που εκτεινεται σε περισσοτερο απο τρεις δεκαετιες. Πρωτοεμφανιζομενο στην Ευρωπη το 1983, το MICRA ειναι ενα απο τα πιο αναγνωρισιμα ονοματα μοντελου στον κοσμο, με τις παγκοσμιες πωλησεις του να ξεπερνουν τα επτα εκατομμυρια αυτοκινητα. Η συγκεκριμενη, ολοκαινουργια, πεμπτη γενιας, εκδοση του μοντελου στοχευει στην καρδια της κατηγοριας Β-hatchback, στην Ευρωπη.
Το νεο Nissan MICRA κατασκευαζεται στο Flins της Γαλλιας, σηματοδοτωντας την επιστροφη της παραγωγης του MICRA σε Ευρωπαϊκο εδαφος και βασιζεται σε μια τροποποιημενη εκδοση της πλατφορμας V της Nissan.
Υπαρχει μονο μια λεξη για να περιγραψει κανεις το νεο Nissan MICRA : επαναστατικο ! Το νεο MICRA ειναι μεγαλυτερο, φαρδυτερο και χαμηλοτερο απο τους προκατοχους του. Εμπνευσμενο, σχεδιασμενο και κατασκευασμενο συμφωνα με τις απαιτησεις των πελατων της κατηγοριας του, η φιλοδοξια της Nissan για το νεο MICRA ειναι σαφης : θα πρωταγωνιστησει στην κατηγορια B και συγκρινομενο με τους βασικους αντιπαλους του, θα υπερκαλυψει τις προσδοκιες του υποψηφιου αγοραστικου κοινου.
Το “κλειδι” της επιτυχιας θα αποτελεσει η σπορτιφ, εκφραστικη εξωτερικη σχεδιαση του αυτοκινητου, η οποια τοποθετει το MICRA σε μια τολμηρη νεα κατευθυνση. Η συγχρονη εμφανιση και η premium αισθηση συνεχιζεται και στο εσωτερικο, με μια υψηλης ποιοτητας καμπινα οπου η Nissan μπορει να υπερηφανευεται για τα μαλακα ποιοτικα υλικα που ειναι στανταρ σε ολες τις εκδοσεις του μοντελου. Χαρη στην εξαιρετικη συναρμογη, το πενταθυρο αμαξωμα του νεου MICRA προσφερει κορυφαια εργονομια στην κατηγορια του για τους εμπρος επιβατες, χωρις κανενα συμβιβασμο στους πισω αντιστοιχους. Συν τοις αλλοις, ο χωρος αποσκευων ειναι αρκετα μεγαλος, προκειμενου να καλυψει ευκολα τις αναγκες των επιβαινοντων.
Το νεο Nissan MICRA ειναι ηγετης και στον τομεα της τεχνολογιας, με μια σειρα απο χαρακτηριστικα χειρισμου και λειτουργιων που συνηθως συναντωνται σε πιο ακριβα μοντελα και τα οποια δεν ειναι μονο νεα για το MICRA, αλλα και για ολοκληρη την κατηγορια. Αυτα μεταξυ αλλων περιλαμβανουν και το Intelligent Lane Intervention (Εξυπνη Παρεμβαση Εσφαλμενης Αλλαγης Λωριδας), ενα συστημα ασφαλειας που διορθωνει ομαλα την πορεια του MICRA, εφοσον κριθει απαραιτητο, στη σωστη λωριδα κυκλοφοριας.
Επιπλεον, το πρωτοποριακο συστημα Intelligent Around View Monitor (Εξυπνης Πανοραμικης Θεασης) που εγινε πασιγνωστο απο τα crossovers της Nissan, τωρα ειναι διαθεσιμο για πρωτη φορα και στο νεο MICRA. Οι προαναφερομενες τεχνολογιες, οπως και πολλες αλλες, αποτελουν σαφη αποδειξη του Nissan Intelligent Mobility, του οραματος της μαρκας για μηδενικες εκπομπες και μηδενισμο των θανατηφορων ατυχηματων στους δρομους.
Για τους λατρεις της μουσικης, το ηχοσυστημα BOSE Personal θα αποτελεσει σημειο αναφορας στο νεο MICRA. Μοναδικο στην κατηγορια Β-hatchback, το εν λογω ηχοσυστημα διαθετει προηγμενα ηχεια ενσωματωμενα στο προσκεφαλο του οδηγου, θετοντας τον ιδιο στο επικεντρο μια μοναδικης ακουστικης εμπειριας.
Το νεο Nissan MICRA ειναι εξισου φανταστικο στην οδηγηση, με δυναμικες επιδοσεις που του προσδιδουν μια τελεια ισορροπια μεταξυ ευελιξιας, ενθουσιασμου και ασφαλειας, με προβλεψιμη συμπεριφορα που αποπνεει αυτοπεποιθηση στον οδηγο του.
Το αυτοκινητο ειναι διαθεσιμο με τρεις κινητηρες μικρου κυβισμου, δυο βενζινης και εναν diesel, οπου ολοι συνδυαζονται με ενα πενταταχυτο μηχανικο κιβωτιο. Το νεο MICRA πλαισιωνουν οι εκδοσεις Energy, Αcenta, Ν-Connecta και Techna, οπου ολες διαθετουν υψηλο επιπεδο στανταρ προδιαγραφων.
Video με το εργοστασιο παραγωγης του νεου Nissan MICRA
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }