Ενα Volvo FH 540, προκειμενου να αναδειξει τα πλεονεκτηματα του ανανεωμενου κινητηρα D13 και του κιβωτιου ταχυτητων I-Shift διπλου συμπλεκτη, ανελαβε το δυσκολο εγχειρημα μεταφορας ενος αλεξιπτωτιστη πλαγιας (Guillaume Galvani απο τη Γαλλια) μεσα απο μια ανηφορικη διαδρομη. Και, σαν να μην εφτανε, ο (τρελος) οδηγος του φορτηγου, Louise Marriott απο τη Νεα Ζηλανδια, περνα τον… ατυχο αλεξιπτωτιστη μεσα απο μια σηραγγα.
Το «The Flying Passenger» αποτελει μια ακομα παγκοσμια πρωτια για τη Volvo Trucks. Στην τελευταια ζωντανη δοκιμη, ενα Volvo FH τραβα εναν αλεξιπτωτιστη πλαγιας σε μια ανηφορικη ορεινη διαδρομη στην Κροατια, σε ενα τολμημα ακριβειας το οποιο δεν εχει επιχειρηθει ποτε στο παρελθον. Ο οδηγος του φορτηγου πρεπει να διατηρει υψηλη ταχυτητα καθ’ ολη τη διαρκεια της διαδρομης για να μην πεσει στο εδαφος ο αλεξιπτωτιστης. Η δοκιμη επιδεικνυει την αποδοση του συστηματος μεταδοσης κινησης της Volvo Trucks το οποιο περιλαμβανει το κιβωτιο I-Shift διπλου συμπλεκτη.
Η Volvo Trucks επιστρεφει με μια ακομα θεαματικη ζωντανη δοκιμη. Σε αυτη την ακρως εντυπωσιακη διαδρομη, το Volvo FH τραβα τον αλεξιπτωτιστη πλαγιας κινουμενο σε εναν ανηφορικο ορεινο δρομο και τον περνα απο το στενο ανοιγμα μιας γεφυρας. Ο περιορισμενος διαθεσιμος χωρος απαιτει οδηγηση μεγαλης ακριβειας με σταθερη ταχυτητα πορειας, χωρις κανενα περιθωριο σφαλματος. Ο σκοπος της δοκιμης ηταν η επιδειξη των ικανοτητων του μοναδικου συστηματος μεταδοσης κινησης της Volvo Trucks με το I-Shift διπλου συμπλεκτη, που προσφερει αριστη αποδοση και ταυτοχρονα περιοριζει σημαντικα την καταναλωση καυσιμου.
«Η οδηγηση με μακριες σχεσεις μεταδοσης και η διασφαλιση απροσκοπτων αλλαγων ταχυτητων ειναι σημαντικος παραγοντας για να επιτυγχανεται οικονομια καυσιμου. Το I-Shift διπλου συμπλεκτη επιτρεπει ομαλη οδηγηση εστω και αν το φορτηγο παραμενει σε μακριες σχεσεις μεταδοσης και χαμηλες στροφες» λεει ο Staffan Wendeberg, Product Manager για το FH και τα οχηματα μεγαλων αποστασεων στη Volvo Trucks.
Επιπλεον, το μοναδικο κιβωτιο ταχυτητων επηρεαζει σημαντικα την παραγωγικοτητα. Το I-Shift διπλου συμπλεκτη παρεχει ηλεκτρονικες αλλαγες ταχυτητων με τις οποιες ο κινητηρας δεν παρουσιαζει πτωση της ροπης κατα την αλλαγη ταχυτητων σε απαιτητικες συνθηκες.
«Η ακριβεια στα δρομολογια και η διατηρηση χαμηλης καταναλωσης καυσιμου, ακομα και οταν το οχημα κινειται σε ανηφορες και σε δρομους με στροφες, ειναι βασικοι παραγοντες επιτυχιας για πολλους πελατες μας. Αυτη η δοκιμη ειναι ο ιδανικος τροπος να τεσταρουμε το προσφατα αναβαθμισμενο συστημα μεταδοσης κινησης μας. Η ταινια «The Flying Passenger» δειχνει με πολυ σαφη και χειροπιαστο τροπο τι σημαινει στην πραξη η αποδοση και η οδηγικη συμπεριφορα των φορτηγων Volvo» λεει ο Claes Nilsson, Προεδρος της Volvo Trucks.
Το «The Flying Passenger» ειναι το τελευταιο επεισοδιο της σειρας ζωντανων δοκιμων της Volvo Trucks. Προηγουμενες διεθνεις επιτυχιες της σειρας ειναι μεταξυ αλλων «Το Θρυλικο Σπαγγατο», το «The Hamster Stunt» και το «Look Who’s Driving».
Η δοκιμασια γυριστηκε στις Δειναρικες Αλπεις στην Κροατια, σε αποκλεισμενους δρομους και κατω απο αυστηρες συνθηκες ασφαλειας.
Αναβαθμισεις κινητηρων Euro 6
Επιλεγμενες αναβαθμισεις στον κινητηρα Euro 6 (13 λιτρων, common rail):
– Συστημα ψεκασμου με common rail για ολα τα επιπεδα ισχυος
– Βελτιωμενη συμπιεση για τους κινητηρες D13, 420 και 460 ιππων
– Νεος, αριστα σχεδιασμενος στροβιλοσυμπιεστης για τους κινητηρες D13 500 και 540 ιππων
– Μειωμενες εσωτερικες τριβες
– Ενημερωμενο λογισμικο και ελεγχος κινητηρα
– Ελαττωση του βαρους του κινητηρα
Το κιβωτιο ταχυτητων I-shift διπλου συμπλεκτη της Volvo Trucks
– Το κιβωτιο ταχυτητων I-Shift διπλου συμπλεκτη διατηρει απροσκοπτη την παροχη της ροπης κατα τις αλλαγες ταχυτητων
– Ενα πληρως αυτοματοποιημενο συστημα αλλαγων ταχυτητων προσφερει καλυτερη ανεση και οικονομικη οδηγηση
– Τα πακετα λογισμικου προσαρμοζουν τις αλλαγες ταχυτητων στις επικρατουσες συνθηκες
– Δυνατοτητα μηχανικης επιλογης ταχυτητων
– Χαμηλο βαρος χαρη στον compact σχεδιασμο και το κελυφος απο αλουμινιο
Παρακολουθηστε εδω το «The Flying Passenger»
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }