Η Nissan πιστευει οτι η ουσιαστικη τεχνολογια δεν θα πρεπει να περιοριζεται σε μοντελα πολυτελειας και εργαζεται επιμελως για να προσφερει χαρακτηριστικα οπως η αυτοματη πεδηση εκτακτης αναγκης (AEB) με ανιχνευση πεζων, σε ολη τη γκαμα της.
To Nissan Maxima
\”Η ευημερια των επιβαινοντων στα αυτοκινητα μας. ειναι εξισου σημαντικη με την ευημερια των ατομων που βρισκονται εκτος των οχηματων μας\”, δηλωσε ο Rob Warren, διευθυντης και επικεφαλης μαρκετινγκ της Nissan North America. \”Το AEB με ανιχνευση πεζων διατιθεται ως standard η προαιρετικα, σε 10 οχηματα της Nissan για τα μοντελα του 2020 και εργαζομαστε για την περαιτερω επεκταση της συγκεκριμενης τεχνολογιας, οσο το δυνατον γρηγοροτερα.”
To Nissan Altima
Η αξιολογηση του IIHS αποτελειται απο τρια τεστ καθε ενα εκ των οποιων σε δυο ταχυτητες, αποδιδοντας εξι πιθανα αποτελεσματα. Το Maxima ηταν το μονο δοκιμαζομενο οχημα που καταφερε να αποφυγει εντελως το εμποδιο και στις εξι δοκιμες.
\”Οι αυτοκινητοβιομηχανιες αναπτυσσουν συχνα αυτα τα ειδη προηγμενων συστηματων σε πιο ακριβα μοντελα πολυτελειας η ως δαπανηρες επιλογες, οποτε η “superior” αποδοση των στανταρ συστηματων στο mainstream Maxima, ειναι αξιοσημειωτη\”, δηλωσε ο προεδρος του IIHS David Harkey.
To AEB της Nissan με ανιχνευση πεζων, συνδυαζει τεχνολογια ρανταρ και καμερας για την παρακολουθηση των κοντινων οχηματων και των πεζων. Εαν εντοπιστει ενας πεζος, οι οπτικες και ακουστικες ειδοποιησεις συνοδευονται απο αυτοματη πεδηση, βοηθωντας στην εξαλειψη, η σε σημαντικη μειωση της σοβαροτητας μιας προσκρουσης.