Δυναμικες επιδοσεις, υψηλη αισθητικη και ευφυης λειτουργικοτητα ειναι αρετες που εχουν κανει διασημη τη BMW Σειρα 5 Touring. Τωρα, η νεα γενια του μοντελου προαγει αυτο το συνδυασμο σε ενα εντελως νεο επιπεδο. Οπως η προσφατα λανσαρισμενη, νεα BMW Σειρα 5 Sedan, η δευτερη εκδοση αμαξωματος αυτου του ιστορικου μοντελου εντυπωσιαζει επισης με μια εξαιρετικη φιλοσοφια απεικονισης και ελεγχου λειτουργιων, πρωτοποριακα συστηματα υποστηριξης και προηγμενες λειτουργιες ψηφιακης συνδεσιμοτητας.
«Η BMW Σειρα 5 Touring εξελιχθηκε ειδικα για την Ευρωπαϊκη αγορα οπου γνωριζει μεγαλη επιτυχια τα τελευταια 25 χρονια. Ειμαι σιγουρος οτι η ευελιξια της νεας, 5ης γενιας θα την κανει ακομα πιο δημοφιλη σε οσους εκτιμουν τον πλουσιο, προσαρμοζομενο χωρο φορτωσης σε συνδυασμο με τη χαρακτηριστικη της εμφανιση και – ασφαλως – τη δυναμικη συμπεριφορα BMW», δηλωσε ο Dr Ian Robertson, Μελος Δ.Σ. της BMW AG, για Πωλησεις & Marketing.
Η νεα BMW Σειρα 5 Touring θα γιορτασει την παγκοσμια πρεμιερα της το Μαρτιο του 2017 στη Διεθνη Εκθεση Αυτοκινητου της Γενευης. Τεσσερις κινητηρες απο την τελευταια γενια μηχανικων συνολων του BMW Group θα διατιθενται οταν ξεκινησουν οι πωλησεις τον Ιουνιο του 2017, ενω το ευφυες συστημα AWD BMW xDrive θα τοποθετειται σε δυο μοντελα απο την πρωτη μερα. Προσθετες εκδοσεις με κλασικη πισω κινηση και τετρακινηση θα πλαισιωσουν τη γκαμα κατα τη διαρκεια της χρονιας.
Μειωμενο βαρος, αυξημενη ευελιξια, βελτιστοποιημενη αποδοση.
Τα σπορ χαρακτηριστικα της νεας BMW Σειρα 5 Touring απορρεουν απο τη νεα τεχνολογια πλαισιου και τη συνεχη προσπαθεια μειωσης βαρους. Η πισω αεραναρτηση με αυτοματη ρυθμιση υψους ανηκει στο βασικο εξοπλισμο. Στη λιστα προαιρετικων επιλογων περιλαμβανονται Dynamic Damper Control, συστημα Adaptive Drive με ενεργο ελεγχο κλισεων αμαξωματος, Integral Active Steering (τωρα σε συνδυασμο με xDrive) και αναρτηση M Sport χαμηλοτερη κατα 10 mm.
Τα πλαϊνα στοιχεια της αναρτησης και η πισω πορτα ειναι κατασκευασμενα απο αλουμινιο που χρησιμοποιειται μαζι με ατσαλια υψηλης αντοχης σε πολλα ακομα εξαρτηματα του πλαισιου και το υψηλης στρεπτικης ακαμψιας αμαξωμα. Η χρηση τετοιων υλικων μαζι με την αποδοτικη τεχνολογια των κινητηρων και τη βελτιστοποιημενη αεροδυναμικη, εχει σαν αποτελεσμα 11% μειωση καταναλωσης και ρυπων σε σχεση με την προκατοχο της νεας Σειρας 5 Touring.
Αθλητικη σχεδιαση για ενα ευελικτο σπορ εργαλειο.
Με επιφανειες που δημιουργουν ενα αθλητικο, γραμμωμενο ‘σωμα’, η εξωτερικη σχεδιαση της νεας BMW Σειρας 5 Touring εκφραζει καθαρα το μιγμα σπορτιφ στυλ και ευελιξιας για το οποιο φημιζεται το μοντελο. Ακριβεις καμπυλες διαμορφωνουν το εμπρος ακρο της νεας Touring, και οι στανταρ προβολεις LED εκτεινονται μεχρι τα ‘νεφρα’ της μασκας BMW. Τα πλευρα συνδυαζουν τη χαρακτηριστικη γεωμετρια του αυτοκινητου με αρμονικες αναλογιες. Ενα ακομα στοιχειο που συμβαλλει στη σπορ αυρα την οποια αποπνεει η νεα BMW Σειρα 5 Touring ειναι η μακρια γραμμη οροφης που ρεει μεσα στις εντονα κεκλιμενες κολονες D. Το πισω παρμπριζ πλαισιωνεται απο μια αεροτομη οροφης με ενσωματωμενο ενα βοηθητικο φως στοπ και εκτροπεις αερα στο πλαϊ. Πιο κατω, μια σειρα εντονων, οριζοντιων γραμμων και τα πισω φωτα σχηματος L που φτανουν βαθια στα πλευρα του αυτοκινητου τονιζουν το πλατος του αμαξωματος.
Βελτιωμενη ευρυχωρια και ευφυης λειτουργικοτητα.
Στο εσωτερικο, η οδηγοκεντρικη σχεδιαση του cockpit συνδυαζεται με ενα premium περιβαλλον, με κυρια συστατικα τη συγχρονη κομψοτητα, την υψηλη ποιοτητα των υλικων και την προσοχη στη λεπτομερεια. Το ταμπλο ανασηκωνεται πιο διακριτικα σε σχεση με της απερχομενης Σειρα 5 Touring, συμβαλλοντας σε μια αισθηση ευρυχωριας. Το Control Display εχει τωρα τη μορφη μιας ανεξαρτητης, επιπεδης οθονης. Στα καθισματα, οι επιβατες απολαμβανουν περισσοτερο χωρο για το κεφαλι, τους ωμους και τα ποδια, ενω το βελτιστοποιημενο σχημα των πλατων, οι μακρυτερες επιφανειες των καθισματων και ο πλουσιος χωρος για τα γονατα ανεβαζουν τα επιπεδα ανεσης για τους πισω επιβατες. Η χρηση αναβαθμισμενων ηχοαπορροφητικων υλικων στο παρμπριζ, την επενδυση οροφης και το χωρο αποσκευων αυξανουν την ακουστικη ανεση στο εσωτερικο της νεας BMW Σειρας 5 Touring σε επιπεδα μοντελου sedan. Η αυξηση του πλατους στο εσωτερικο επιτρεπει την ασφαλη τοποθετηση μεχρι τριων παιδικων καθισματων πισω.
Η χωρητικοτητα του χωρου αποσκευων της νεας BMW Σειρας 5 Touring εχει αυξηθει στα 570 – 1.700 L ενω το επιτρεπομενο φορτιο ειναι μεχρι 120 kg, αναλογα με την εκδοση (εως 720 – 730 kg). Εξισου εντυπωσιακο ειναι το υψηλο επιπεδο λειτουργικοτητας που πηγαζει απο πρακτικες λεπτομερειες οπως η διαιρουμενη 40 : 20 : 40 / αναδιπλουμενη πλατη των πισω καθισματων, το ηλεκτρικο συστημα απασφαλισης πλατης (λειτουργει απο ενα μπουτον στο χωρο αποσκευων), το ανεξαρτητα ανοιγομενο πισω παρμπιζ και η αυτοματη λειτουργια της πισω πορτας – που προαιρετικα διατιθεται και με hands-free λειτουργια ανοιγματος / κλεισιματος. Το καλυμμα του χωρου αποσκευων και το διαχωριστικο διχτυ περιεχονται τωρα σε ανεξαρτητες θηκες που αποθηκευονται σε ειδικα σχεδιασμενες υποδοχες κατω απο το πατωμα του χωρου φορτωσης.
Οδηγικη απολαυση, στα μετρα σας: τεσσερις κινητηρες και BMW xDrive διατιθεται απο το λανσαρισμα.
Οι κινητηρες που θα διατιθενται με το λανσαρισμα της νεας BMW Σειρας 5 Touring υιοθετουν τεχνολογια BMW TwinPower Turbo και συνδυαζουν αυξημενες επιδοσεις με μειωμενα επιπεδα καταναλωσης και ρυπων. Ο διλιτρος, τετρακυλινδρος βενζινοκινητηρας της νεας BMW 530i Touring αποδιδει μεγιστη ισχυ 185 kW/252 hp και μεγιστη ροπη 350 Nm. Η BMW 530i Touring συνδυαζεται στανταρ με εναν οκταταχυτο κιβωτιο Steptronic και εχει επιταχυνση 0 – 100 km/h σε 6,5 δευτ. Η καταναλωση μικτου κυκλου ειναι 6,3 – 5,8 l / 100 km* και οι εκπομπες CO2 143 – 133 g/km*.
Ενας εξακυλινδρος εν σειρα βενζινοκινητηρας 3.0 L, το οκταταχυτο κιβωτιο Steptronic και το ευφυες συστημα AWD συνδυαζονται στη νεα BMW 540i xDrive Touring. Η ισχυς που φτανει τα 250 kW/340 hp και η μεγιστη ροπη των 450 Nm προσφερουν επιταχυνση 0 – 100 km/h σε 5,1 δευτ.. Η BMW 540i xDrive Touring εχει καταναλωση μικτου κυκλου 7,7 – 7,3 l / 100 km * και εκπομπες CO2 177 – 167 g/km.
Ο τετρακυλινδρος κινητηρας της νεας BMW 520d Touring αποδιδει 140 kW/190 hp και μεγιστη ροπη 400 Nm απο 2000 κυβ. εκατοστα. Αυτος ο diesel συνδυαζεται στανταρ με ενα εξαταχυτο μηχανικο κιβωτιο, αλλα προαιρετικα διατιθεται και με ενα οκταταχυτο Steptronic. Η BMW 520d Touring επιταχυνει απο σταση στα 100 km/h σε 8,0 δευτ. (αυτοματο: 7.8 δευτ.), αλλα η εξαιρετικη αποδοση του κινητηρα μεταφραζεται σε καταναλωση μικτου κυκλου 4,9 – 4,5 l (4,7 – 4, 3 / 100 km* και εκπομπες CO2 129 – 119 g (124 – 114 g) /km*.
Ολοκληρωνοντας τη γκαμα κινητηρων που διατιθενται με το λανσαρισμα, ενας straight-six diesel 3.0-L αποδιδει μεγιστη ισχυ 195 kW/265 hp και μεγιστη ροπη 620 Nm. Ο κινητηρας αυτος κατανεμει την ισχυ του ειτε στους πισω τροχους η μεσω xDrive all-wheel drive, και συνδυαζεται με οκταταχυτο κιβωτιο Steptronic. Η BMW 530d Touring εχει επιταχυνση 0 – 100 km/h σε 5,8 δευτ., ενω η BMW 530d xDrive Touring 5,6 δευτ. Η καταναλωση μικτου κυκλου ειναι στα 5,1 – 4,7 l/100 km / 5,7 – 5,3 l/100 km* και οι εκπομπες CO2 στα 134 –124 η 149 –139 g/km.
Λειτουργικο συστημα: εξαιρετικα διαισθητικο, πιο ευελικτο απο ποτε.
Η υψηλης αναλυσης οθονη ελεγχου (Control Display) εως 10,25-ιντσων που χρησιμοποιει το λειτουργικο συστημα iDrive διατιθεται σε μορφη οθονης αφης (touchscreen) στη νεα BMW Σειρα 5 Touring. Οπως και πριν, οι λειτουργιες συστηματων του οχηματος, πλοηγησης, επικοινωνιας και ενημερωσης / ψυχαγωγιας μπορουν να ελεγχονται μεσω του Touch Controller, εαν το επιθυμει ο οδηγος. Η νεα απεικονιση του μενου με εικονιδια ειναι φιλικη προς το χρηστη και ελαχιστοποιει τη διασπαση της προσοχης απο τα οσα συμβαινουν στο δρομο. Μια εξελιγμενη τεχνολογια φωνητικων εντολων και το συστημα αναγνωρισης χειρονομιων αυξανουν την ποικιλια διαθεσιμων επιλογων για τον ελεγχο των λειτουργιων της BMW Σειρας 5. Με 70% μεγαλυτερη επιφανεια προβολεις, η τελευταια γενια του συστηματος BMW Head-Up Display αντιπροσωπευει ενα ακομα βημα προοδου στη φιλοσοφια απεικονισης και ελεγχου του οχηματος.
Συνεχης προοδος στο δρομο για την αυτοματοποιημενη οδηγηση.
Η νεα BMW Σειρα 5 Touring ειναι το πιο προσφατο μοντελο που παραπεμπει στην αυτοματοποιημενη οδηγηση μεσω νεων συστηματων υποστηριξης και εκτεταμενης λειτουργικοτητας. Συντελεστες αυτης της προσοδου ειναι συστηματα οπως προειδοποιηση Διελευσης κυκλοφοριας (Crossing traffic warning), προειδοποιηση Προτεραιοτητας (Priority warning), Lane Change Assistant και Lane keeping assistant με ενεργη προστασια απο πλευρικη συγκρουση, και υποστηριξη ελιγμου αποφυγης εμποδιου. Τα νεα συστηματα παρεχουν υποστηριξη στους ελιγμους διευθυνσης και ελεγχου λωριδας κυκλοφοριας απο ταχυτητα βαδισματος μεχρι 210 km/h, αυξανοντας τα επιπεδα ανεσης και ασφαλειας σε απαιτητικες συνθηκες οδηγησης. Με ενεργοποιημενο το Active Cruise Control με λειτουργια Stop & Go, ο οδηγος μπορει τωρα να περιλαμβανει στον υπολογισμο τα ορια ταχυτητας που ανιχνευονται απο το συστημα Speed Limit Info πιεζοντας απλα ενα μπουτον.
Προσωπικος βοηθος στο ταξιδι κα ευφυης αναζητηση χωρων σταθμευσης.
Η νεα BMW Σειρα 5 Touring διαθετει επισης BMW Connected, που αποτελει μια γεφυρα μεταξυ αυτοκινητου και smartphone του οδηγου. Αυτη η τεχνολογια βοηθα τους οδηγους να προγραμματισουν τα ραντεβου και τις μετακινησεις τους – στο δρομο αλλα και στο σπιτι η στο χωρο εργασιας τους. Για παραδειγμα, οι προορισμοι πλοηγησης μπορουν να αποστελλονται στο αυτοκινητο απο το smartphone του χρηστη και ο ιδανικος χρονος αναχωρησης να υπολογιζεται χρησιμοποιωντας το Real Time Traffic Information. Εξαλλου, με το Remote 3D View, οι χρηστες μπορουν να εχουν προσβαση σε εικονες της περιοχης γυρω απο το αυτοκινητο στο smartphone τους. Επισης, οι χρηστες μπορουν να διαχειριζονται το ημερολογιο, τα e-mail και τις λεπτομερειες επαφων τους μεσω του Microsoft Exchange. Η ασυρματη ενσωματωση smartphone επιτρεπει τη χρηση του Apple CarPlay και ολοκληρωνεται με μια λειτουργια επαγωγικης φορτισης.
Τα νεα και ολοκληρωμενα συστηματα ελεγχου σταθμευσης ανεβαζουν τον πηχη στον τομεα της ανεσης. Επιπλεον του Parking Assistant, η νεα BMW Σειρα 5 Touring διατιθεται τωρα με τη λειτουργια Remote Control Parking. Επισης, με την υπηρεσια ParkNow μπορουν να κανουν online κρατηση χωρων σταθμευσης και να πληρωνουν χωρις χρηση μετρητων. Τελος, η καινοτομος υπηρεσια On-Street Parking Information βοηθα τους χρηστες να βρισκουν ελευθερους χωρους σταθμευσης στο δρομο.
Εκδοσεις μοντελου απο το λανσαρισμα :
BMW 530i Touring: Τετρακυλινδρος βενζινοκινητηρας, οκταταχυτο κιβωτιο Steptronic, Κυβισμος: 1.998 cc, Ισχυς: 185 kW/252 hp στις 5.200 – 6.500 rpm, Μεγιστη ροπη: 350 Nm στις 1.450 – 4.800 rpm, Επιταχυνση [0 – 100 km/h]: 6,5 δευτ., Τελικη ταχυτητα: 250 km/h, Καταναλωση μικτου κυκλου*: 6,3 – 5,8 l/100 km, Εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο*: 143 – 133 g/km.
BMW 540i xDrive Touring: Εξακυλινδρος εν σειρα βενζινοκινητηρας, οκταταχυτο κιβωτιο Steptronic. Κυβισμος: 2,998 cc, Ισχυς: 250 kW/340 hp στις 5.500 – 6.500 rpm, Μεγιστη ροπη: 450 Nm στις 1.380 – 5.200 rpm, Επιταχυνση [0 – 100 km/h]: 5,1 δευτ., Τελικη ταχυτητα: 250 km/h, Καταναλωση μικτου κυκλου*: 7,7 – 7,3 l/100 km, Εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο*: 177 – 167 g/km.
BMW 520d Touring: Τετρακυλινδρος diesel, εξαρι μηχανικο κιβωτιο (προαιρετικο: οκταταχυτο Steptronic), Κυβισμος: 1,995 cc, Ισχυς: 140 kW/190 hp στις 4.000 rpm, Μεγιστη ροπη: 400 Nm στις 1.750 – 2.500 rpm, Επιταχυνση [0 – 100 km/h]: 8,0 δευτ. (7,8 δευτ.), Τελικη ταχυτητα: 230 km/h (225 km/h), Καταναλωση μικτου κυκλου*: 4,9 – 4.5 l/100 km (4,7 – 4,3 l/100 km), Εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο*: 129 – 119 g/km (124 – 114 g/km).
BMW 530 d Touring / BMW 530 d xDrive Touring : Εξακυλινδρος εν σειρα diesel, οκταταχυτο κιβωτιο Steptronic. Κυβισμος: 2.993 cc, Ισχυς: 195 kW/265 hp στις 4.000 rpm, Μεγιστη ροπη: 620 Nm στις 2.000 – 2.500 rpm, Επιταχυνση [0 – 100 km/h]: 5,8 δευτ. / 5,6 δευτ., Τελικη ταχυτητα: 250 km/h / 250 km/h, Καταναλωση μικτου κυκλου*: 5,1 – 4,7 l/100 km / 5.7 – 5.3 l/100 km, Εκπομπες CO2 στο μικτο κυκλο*: 134 – 124 g/km / 149 – 139 g/km.