Και, αφου θα το χεις σκεφτει να παντιαζεις διχως… αυριο με τη δικη σου Μ3 Ε36, θα τα χεις βαλει κατω να υπολογισεις αν \”βγαινεις\” και αν μπορεις να πληρωσεις το ετησιο νταβατζιλικι/ληστεια που επιβαλλουν τα κυβικα της (καποιοι το αποκαλουν \”τελη κυκλοφοριας\”, αλλα περισσοτερο μοιαζει με νταβατζιλικι). Αλλα θα εχεις αναρωτηθει: \”Μπορει να ειναι σαν καινουρια\”;
Ναι, μια Μ3 εικοσι και βαλε ετων, μπορει να εχει τα θεματα της. Μπορει να εχει σκουριες, κοψιματα στο σασι, να εχει μηχανικα θεματα, θεματα στα ηλεκτρικα της, προβληματα που μπορει να εχει καθε μεταχειρισμενο και δη σπορ αυτοκινητο αυτης της ηλικιας. Η, απλα, να εχει… ψοφησει. Γιατι, δεν αγαπουν ολοι οι ιδιοκτητες τα αυτοκινητα τους. Και φτανουμε στο ζουμι: Μια πραγματικα καλοσυντηρημενη Ε36 Μ3, ποσα αλογα μπορει να εχει χασει μεσα σε μια 20ετια;
Οι τυποι του Carthrottle, πηραν τη (δικη τους) Ε36 Μ3 και την πηγαν στο δυναμομετρο, με αυτο το ερωτημα. Η Μ3 που δοκιμαστηκε, εχει 209.000 χιλιομετρα, καμια καγκουρια πανω της (ειναι νορμαλ) και, οταν αγοραστηκε, εβγαζε 317 ιππους (UK Spec). Στο δυναμομετρο, καταφερε, εικοσι χρονια μετα απο την αγορα της, να βγαλει 279 ιππους. Οι τεχνικοι που την ειδαν (τη Μ3) ειπαν οτι με εναν καθαρισμο των βαλβιδων της, θα μπορουσε να αποδωσει περιπου 300.
Δεν ειναι κακο αποτελεσμα για ενα αυτοκινητο 20 ετων, ε;
Tip: Εισαι ετοιμος να ανοιξεις το car.gr και να ψαξεις για Ε36 Μ3, ε; Ειναι σαν να σε βλεπουμε μπροστα μας. (Ανοιξε αλλη καρτελα, μην κλεισεις το TopSpeed.gr, εχει κι αλλα ωραια να διαβασεις)
Tip2: Αν εισαι κατοχος μιας Ε36 Μ3, χαμογελας τωρα και σκεφτεσαι οτι \”η δικια μου βγαζει περισσοτερα\”. Ειναι σαν να σε βλεπουμε μπροστα μας…