Τωρα, το νεο KADJAR ερχεται αναβαθμισμενο σε ολους τους τομεις για να ανεβασει σε ακομα πιο υψηλα επιπεδα την αισθητικη, την ανεση και το δυναμισμο. Η εμφανιση του διατηρει τις γνωριμες γραμμες, αλλα υιοθετει πινελιες που το κανουν να δειχνει πιο φρεσκο και πιο ποιοτικο. Το εσωτερικο του ειναι ανασχεδιασμενο με εμφαση στην ανεση, την ποιοτητα και τον εργονομικο σχεδιασμο, προαγοντας την ευχρηστια και την καθημερινη εμπειρια συμβιωσης μαζι του.
Εξωτερικα, η σχεδιαση του νεου Renault KADJAR γινεται ακομα πιο κομψη, με πιο ρευστες γραμμες και πιο εκλεπτυσμενα διακοσμητικα στοιχεια. Εμπρος, η «φωτεινη υπογραφη» της Renault με την μορφη των C-Shaped φωτιστικων παραμενει, ενω εντυπωσιαζουν τα νεα φλας LED και οι προβολεις ομιχλης με τεχνολογια LED Pure Vision, για μεγαλυτερη εξοικονομηση ενεργειας. Στο πισω μερος, η τεχνολογια LED υιοθετηθηκε και για τα φλας, το φως οπισθεν και τα φωτα ομιχλης που ειναι πλεον λεπτοτερα και ενσωματωμενα στον προφυλακτηρα για ακομα κομψοτερη εμφανιση. Παραλληλα, ανασχεδιασμενη ειναι η γριλια της μασκας με διακοσμητικα χρωμιου, ενω πιο εκλεπτυσμενοι ειναι και οι προφυλακτηρες εμπρος και πισω. Τελος, το νεο KADJAR ειναι διαθεσιμο με δυο νεα σχεδια ζαντων αλουμινιου 17 & 19 ιντσων, ενω εμπλουτισμενη ειναι και η χρωματικη του παλετα.
Στο εσωτερικο, το νεο KADJAR ερχεται με ακομα πιο μοντερνο σχεδιασμο εσωτερικα, καθως και με αναβαθμισμενη απτη ποιοτητα υλικων. Για αρχη, η οθονη 7’’ του συστηματος infotainment R-LINK 2 προσφερει καλυτερη ευκρινεια και μεγαλυτερη ακριβεια χειρισμων. Ακριβως απο κατω, τα 3 νεα, περιστροφικα χειριστηρια του αυτοματου κλιματισμου εχουν εξαιρετικα εργονομικο design, με τις ηλεκτρονικες ενδειξεις να προβαλλονται ακριβως στο κεντρο τους. Απο εκει και περα, μια πληθωρα απο στιλιστικες λεπτομερειες, οπως τα διακοσμητικα δαχτυλιδια των αεραγωγων, τα φωτιζομενα κουμπια των ηλεκτρικων παραθυρων και τα διακοσμητικα απο χρωμιο στην κεντρικη κονσολα, ολα εχουν αναβαθμιστει σε υφη και αισθητικη δινοντας μια τονισμενη αισθηση ποιοτητας και χρηστικοτητας.
Η ανεση των επιβατων αποτελουσε παντα πρωταρχικο στοχο της Renault. Στο νεο KADJAR, καθε σημειο εχει σχεδιαστει απο την αρχη για να κανει πιο ευκολη και ανετη τη ζωη των επιβατων. Αντιπροσωπευτικο παραδειγμα αποτελουν τα ανασχεδιασμενα καθισματα, που πλεον διαθετουν και ρυθμιση για την επιμηκυνση της βασης τους. Τα δομικα τους υλικα εχουν επιλεγει απο την αρχη με γνωμονα τη μεγιστη ανεση στα μακρινα ταξιδια και την αψογη υποστηριξη του σωματος στις στροφες. Αντιστοιχα, και στα επιμερους σημεια, εμφαση δινεται στην ακομα μεγαλυτερη ανεση, απο τις χειρολαβες και τους αποθηκευτικους χωρους στις πορτες (που πλεον χωρουν μπουκαλια εως και 1,5 λιτρων), μεχρι τους νεους αεραγωγους και τις 2 θυρες USB για τους πισω επιβατες. Αλλωστε το νεο KADJAR εξακολουθει και προσφερει εναν απο τους μεγαλυτερους χωρους αποσκευων της κατηγοριας, με 527 λιτρα και λαβες “Easy Break” που επεκτεινουν με μια κινηση τη χωρητικοτητα με την ασυμμετρη αναδιπλωση της πλατης του πισω καθισματος.
Κινητηρες:
Ισως η μεγαλυτερη ειδηση για το νεο Renault KADJAR κρυβεται κατω απο το καπο. Ερχεται με καινουριους κινητηρες βενζινης και diesel που ενω προσφερουν ανωτερη οδηγικη αισθηση και αποδοση, εξασφαλιζουν μεγαλυτερη οικονομια καυσιμου και ειναι συμβατοι με τις πιο συγχρονες αντιρρυπαντικες τεχνολογιες.
Βενζινη:
Το νεο Renault KADJAR εξοπλιζεται με τον υπερ-συγχρονο κινητηρα βενζινης 1.3 TCe, προϊον συνεργασιας της Συμμαχιας Renault (Alliance) με την γερμανικη Daimler. Προκειται για εναν κινητηρα που εξασφαλιζει υψηλη αποδοση, αλλα με τελειως ομαλο και μεταξενιο τροπο χαρη στην 4κυλινδρη αρχιτεκτονικη του. Ο 1.3 TCe αποδιδει εξισου καλα στις χαμηλες στροφες, χαρη στην εξαιρετικη του ροπη, που φτανει τα 270 Nm. Παραλληλα, εξοπλιζεται με φιλτρο κατακρατησης μικροσωματιδιων (Gasoline Particulate Filter), ενα τεχνικο γνωρισμα κυριως των κινητηρων πετρελαιου. Ο 1.3 TCe GPF ειναι διαθεσιμος σε 4 εκδοσεις, με 140 ιππους και 160 ιππους, σε συνδυασμο με χειροκινητο κιβωτιο 6 σχεσεων η αυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη (EDC) 7 σχεσεων.
Αξιζει να σημειωθει οτι ο νεος αυτος κινητηρας εχει υποβληθει σε 40.000 ωρες δοκιμων πανω σε παγκο, που ισοδυναμει με 14 ετη λειτουργιας για 8 ωρες την ημερα.
Diesel:
Το νεο Renault KADJAR επωφελειται απο συγχρονους κινητηρες diesel με συστημα επιλεκτικου καταλυτικου περιορισμου (SCR), που θεωρειται ο πιο αποτελεσματικος τροπος περιορισμου των οξειδιων του αζωτου (NOx). Αξιζει να σημειωθει οτι με αυτη την τεχνολογια περιοριζονται οι ρυποι, χωρις συμβιβασμους στην ισχυ. Οι νεοι κινητηρες diesel του νεου KADJAR ερχονται με το διακριτικο «Blue dCi».
Ο κινητηρας Blue dCi 115, των 1.461 κ.εκ. αποδιδει 5 ιππους και 10 Nm (260 Nm) περισσοτερη ροπη απο τον αντιστοιχο κινητηρα προηγουμενης γενιας, ενω συνδυαζεται με χειροκινητο κιβωτιο 6 σχεσεων η αυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη (EDC) 7 σχεσεων.
Ο κινητηρας Blue dCi 150, των 1.749 κ.εκ. αποτελει την τελευταια λεξη της τεχνολογιας. Με ισχυ αυξημενη κατα 20 ιππους απο το μοτερ που αντικαθιστα, και κορυφαια ροπη 340 Nm, ειναι σχεδιασμενος για εξαιρετικη αποδοση. Συνδυαζεται με χειροκινητο κιβωτιο 6 σχεσεων, ενω διατιθεται σε εκδοσεις 4×2 και 4×4.
4×2 & 4×4: Ανεση και ευκολια προσβασης εντος και εκτος δρομου
Το συστημα τετρακινησης χαρισε στο Kadjar ανεκαθεν ενα απο τα πλεονεκτηματα του. Στο νεο Renault KADJAR αυτο το μοναδικο χαρακτηριστικο συνεχιζει να του προσφερει ευκολη προσβαση σε ποικιλια εδαφων.
Με 3 προγραμματα λειτουργιας (2WD, Auto, Lock), το συστημα τετρακινησης του νεου Renault KADJAR δινει μεγαλη ευχερεια επιλογων. Παραλληλα, η μεγαλη αποσταση απο το εδαφος των 20 εκατοστων το καθιστα ιδανικο ακομα και για την προσπελαση των πιο δυσβατων εμποδιων, ενω οι μεγαλες γωνιες προσεγγισης (17ο) και διαφυγης (25ο) ενισχυουν ακομα περισσοτερο τις εκτος δρομου ικανοτητες του.
Φυσικα, ακομα και για τις εκδοσεις 2WD το συστημα υποβοηθησης της προσφυσης μεσω του ESP, Extended Grip, μπορει να υποστηριξει το νεο Renault KADJAR ακομα και σε εδαφη με χαμηλο συντελεστη προσφυσης, οπως οι λασπωδεις η αμμωδεις επιφανειες. Το Extended Grip ρυθμιζεται και αυτο σε τρια επιπεδα.