Mια ηλιολουστη μερα, η VW κατεβαζει στην \”πρασινη κολαση\” το νεο Golf GTI Clubsport S. Κανει μερικους γυρους, εκει που το Megane RS μεσουρανουσε, μεχρι να ερθει το νεο Civic Type-R. Λιγο αργοτερα, η VW ελεγε με υπερηφανεια, οτι αυτο το Golf, ειναι ο νεος (προσθιοκινητος) βασιλιας του Nurburgring .
\”Ο βασιλιας ειναι γυμνος\”, θα πουν πολλοι, μιλωντας για μια stripped εκδοση του Golf GTI. Ειναι ετσι; Ας δουμε τι φοραει και τι setup εχει αυτο το Golf, που θα παραχθει σε μολις 400 μοναδες και καλυψε τα 20,8 χιλιομετρα του Ring σε χρονο 7:49.21.
Το ακριβοτερο Golf που εχει δει η ανθρωποτητα μεχρι σημερα, ειναι διθεσιο. Εχει δυο γιγαντιαια μπακετ στο εσωτερικο του, σε γκρι χρωμα. Φοραει τον 2λιτρο TSI με αποδοση 305 ιππων και ροπη 225 pft μεταξυ των 1.700 και 5.300 σ.α.λ.
Ζυγιζει 1.284 κιλα και παταει σε 19αρες ζαντες με semi-slick λαστιχα. Εχει τεσσερα προγραμματα οδηγησης: Comfort, Normal, Race και Nurburgring. Στο τελευταιο, ουσιαστικα, σεταρει τον ηχο, τον κινητηρα και το τιμονι σε mode Race και το Dynamic Chassis Control στη θεση Comfort, μιας και το Ring εχει μερικες ανωμαλιες (\”μερικες\”).
[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=J7UVSL8-0As&w=320&h=266]
Φοραει μια νεα εξατμιση με δυο αποληξεις των 65 mm (εναντι 55 του \”παραδοσιακου\” Golf GTI) με πιο ελευθερη \”αναπνοη\”, γεγονος στο οποιο οφειλονται και οι τεραστιες φλογες που βγαζει απο αυτες.
Το ωραιο ειναι οτι βγαινει με ενα χειροκινητο 6αρι κιβωτιο, με το οποιο ο επαγγελματιας οδηγος αγωνων Benny Leuchter εκανε το ρεκορ. Φυσικα, εχει διαφορετικη, σκληροτερη αναρτηση, διαφορικο variable degree locking και ESP με ρυθμισεις εμπνευσμενες απο τον κοσμο του motorsport.
O Benny, που λεγαμε, με το Golf, που λεγαμε
Το Golf GTI Clubsport S κανει το 0-100 χ.α.ω. σε 5,8 δευτερολεπτα και εχει τελικη 263 χ.α.ω. Παρουσιαστηκε στις 4 Μαϊου στο 35ο GTI Meeting, στο Ραϊφνιτζ της Αυστριας.