Ως συνηθως, το TopSpeed.gr το εγραφε… μηνες πριν και τωρα, ακολουθουν ολοι. Το νεο Renault Megane RS, θα ειναι διλιτρο, με ιπποδυναμη ανω των 300 ιππων και θα ειναι ιδιαιτερα διακριτικο στην εμφανιση. Ομως, τα μεγαλα νεα, δεν ειναι αυτα.
Λιγα μπορουμε να καταλαβουμε, αλλα απο τη spy photo (μαντεψε απο που) βλεπουμε οτι το νεο Megane RS εχει μπει στη γραμμη παραγωγης και οτι ειναι ελαφρως \”πρησμενο\”
Πληροφοριες θελουν τη Renault να ετοιμαζεται να παρουσιασει το νεο Megane RS στο γκραν πρι του Μονακο και, γι\’ αυτο το λογο να εχει αρχισει την προπαραγωγη του αυτοκινητου απ\’ οπου διερρευσαν οι πρωτες φωτογραφιες. Και φυσικα, με το VW Golf GTI Clubsport S και το Honda Civic Type-R να \”μαχονται\” για τον τιτλο του \”γρηγοροτερου προσθιοκινητου στο Nurburgring\” (προς ωρας ειναι το Civic), ολοι περιμενουν την \”απαντηση\” της Renault.
Οι Γαλλοι θελουν να αποφυγουν τις σχεδιαστικες ακροτητες, χωρις αυτο να σημαινει οτι το RS δεν θα ξεχωριζει απο τα \”αδελφακια\” του.
Και εδω ακριβως, ερχεται η εκπληξη. Πηγες απο τη Renault εξηγουν στο TopSpeed.gr οτι στοχος δεν ειναι πλεον το Megane RS να ξανανεβει στο \”θρονο\” των προσθιοκινητων (\”αυτο θα μπορουσαμε ηδη να το εχουμε κανει\”, λενε), αλλα να γυρισει γρηγοροτερα την \”Πρασινη Κολαση\” απο τετρακινητα μοντελα στα οποια στοχευει και εμπορικα, οπως το Focus RS και το Golf R! Δεν ειναι τυχαιο αλλωστε, οτι οι δοκιμες του εγιναν με μετρο συγκρισης ενα Golf R.
Το νεο Megane RS δοκιμαστηκε με \”μετρο συγκρισης\” το VW Golf R, οπως αποδεικνυει και η φωτογραφια του βρετανικου περιοδικου Car
Οι ιδιες πηγες παραπεμπουν σε παλιοτερη διαρροη απο τη RenaultSport: \”Το Megane ειναι γρηγοροτερο (σ.σ. απο το Golf και το Civic) στις στροφες, αλλα χρειαζεσαι περισσοτερη δυναμη για τις ευθειες. Και, οταν βλεπεις αυτοκινητα οπως το Focus RS, σκεφτεσαι οτι ειναι ωρα η Renaultsport να κανει κατι γι\’ αυτο\”.
Πως μπορει το Megane RS λοιπον να ανταγωνιστει το Focus RS; Η ιδια πηγη επιβεβαιωσε οτι \”η Renaultsport σκεφτοταν την τετρακινηση για να ανταγωνιστει το Ford Focus RS\”, ιδεα που προς το παρον εχει εγκαταλειφθει για λογους βαρους και πως θα διαθετει εξελιγμενη την ιδεα που ειδαμε στο Megane GT με την ενεργητικη τετραδιευθυνση.
Πηγες απο τη Renault επισημαινουν οτι \”το νεο Megane RS θα ειναι κατι πολυ ιδιαιτερο και θα τοποθετηθει απευθειας στην κορυφη\”, με ο,τι αυτο μπορει να σημαινει. Τι σχεδιαζει λοιπον η Renaultsport για το νεο \”οπλο\” της;
Η Renaultsport εχει αποφασισει το νεο Megane RS να διατιθεται με χειροκινητο -πιθανοτατα εξαρι- κιβωτιο ταχυτητων και μονο πενταπορτο, ενω ο κινητηρας που θα φορα θα ειναι ενας ολοκαινουριος, τετρακυλινδρος, υπερτροφοδοτουμενος διλιτρος.
Φωτογραφια που κυκλοφορησε στο Διαδικτυο, συμφωνα με την οποια αυτο ειναι το πισω μερος του RS
Σε ο,τι αφορα την εμφανιση, ο επικεφαλης σχεδιασμου της Renault, Stephane Janin, επιβεβαιωσε τις πληροφοριες του TopSpeed.gr οτι θα αποφευχθουν οι ακροτητες και θα ειναι \”νηφαλιο\” αισθητικα. Πρακτικα, αυτο σημαινει επανασχεδιασμενη εμπρος μασκα, διαχυτη πισω και -εξ αναγκης- φαρδυτερα φτερα για να χωρεσουν τους μεγαλυτερους τροχους.
Ερχεται και τετρακινητη εκδοση;
Απο τη Γαλλια παντως, υπαρχουν διαρροες οτι μετα απο το λανσαρισμα του νεου Megane RS, \”εντος του δευτερου εξαμηνου του τρεχοντος ετους\”, θα ακολουθησει μια τετρακινητη εκδοση, με υβριδικο μοτερ και αποδοση \”αισθητα μεγαλυτερη\” απο του Megane RS. Ηδη, μαλιστα, αναφερει η ιδια πηγη, γινονται δοκιμες γι\’ αυτο το μοντελο.
Το περιεργο ειναι οτι οι Γαλλοι υποσχονται πως το νεο μοντελο \”θα ειναι διασκεδαστικοτερο και γρηγοροτερο απο τους τετρακινητους ανταγωνιστες του\”. Προφανως, οι Γαλλοι υπονοουν οτι η τετρακινητη εκδοση του Megane θα εχει (και αυτη) drift mode.