Συνολικα στην Ελλαδα ταξινομηθηκαν 5.153 οχηματα του ομιλου της Daimler και συγκεκριμενα 4.521 επιβατικα οχηματα Mercedes-Benz & smart, εκ των οποιων 3.785 οχηματα Mercedes-Benz και 736 smart, 358 ελαφρα επαγγελματικα οχηματα (κατω των 3,5 τονων), 143 επαγγελματικα οχηματα (ανω των 3,5 τονων) και 131 λεωφορεια Μercedes-Benz & Setra (πηγη: ΣΕΑΑ). Τοσο στα φορτηγα (απο 3,5 τονους) οσο και στα λεωφορεια, η Mercedes-Benz Ελλας κατεταγη επισης 1η στις πωλησεις.
Δημοφιλης εμπορικα αποδεικνυεται ολη η γκαμα της μαρκας
To μεριδιο αγορας στα επιβατικα ανερχεται στο 4,4%, εκ του οποιου το 3,7% ανηκει στα μοντελα της Mercedes-Benz. Στα ελαφρα επαγγελματικα οχηματα στο 5,2%, στα επαγγελματικα οχηματα ανω των 3,5 τονων στο 41,5% και στα βαρεα επαγγελματικα οχηματα ανω των 8 τονων στο 40,3%. Στα λεωφορεια, το μεριδιο αγορας αγγιζει το 50% (49,8%)!
Ο Προεδρος & Διευθυνων Συμβουλος της Mercedes-Benz Ελλας, Ι. Καλλιγερος, δεν μπορει παρα να σημειωσει οτι «το αστερι ελαμψε για ακομη μια χρονια, τοσο στη χωρα μας οσο και παγκοσμιως. Η χαρα και η περηφανια ολων μας ειναι μεγαλη, γιατι αποδεικνυεται εμπρακτα οτι η πελατοκεντρικη φιλοσοφια της μαρκας και οι παγιες αξιες της οσον αφορα στην ασφαλεια, στην ποιοτητα, στην αξιοπιστια, στη διαχρονικοτητα και στη σχεση τιμης-αξιας παραμενουν σημαντικες για το αγοραστικο κοινο. Δεν ειναι τυχαιο το γεγονος οτι ο μεσος ορος ηλικιας των αγοραστων μας εχει μειωθει κατα 10 ολοκληρα χρονια, αφου η μαρκα εκτος απο την καινοτομια τα τελευταια χρονια δινει εμφαση στο σχεδιασμο που συνδυαζει αριστοτεχνικα τη λογικη με το συναισθημα! Ο πελατης βρισκεται στο επικεντρο, οι παρεχομενες υπηρεσιες ειναι εφαμιλλες της ποιοτητας των προϊοντων που εισαγουμε ενω η επικεντρωση μας σε ενεργειες Κοινωνικης Υπευθυνοτητας αντικατοπτριζουν το σεβασμο της μαρκας στη Χωρα και το Περιβαλλον οπου δραστηριοποιειται\”.
Ο προεδρος και διευθυνων συμβουλος της Mercedes-Benz Ελλας, Ιωαννης Καλλιγερος
Ο κ. Καλλιγερος δεν παραλειπει να πει \”ενα μεγαλο Ευχαριστω σε ολους οσοι, χρονια τωρα, μας τιμουν με την εμπιστοσυνη τους και μας φερνουν για πεντε συνεχομενα ετη στην πρωτη θεση των πωλησεων. Η δεσμευση μας ειναι δεδομενη. Ολοι μας στη Mercedes-Benz Ελλας, εργαζομενοι και Εξουσιοδοτημενο Δικτυο, θα συνεχισουμε με την ιδια ενταση και το ιδιο παθος να κανουμε αυτο που τοσο καλα γνωριζουμε: να εκπλησσουμε και να ενθουσιαζουμε τους πελατες μας με νεα, καινοτομα αυτοκινητα, προγραμματα και υπηρεσιες\”!
Παγκοσμια λαμψη
Δεν ειναι λιγοι αυτοι που αγαπουν παθολογικα τις Mercedes-Benz
Η επιτυχια της γερμανικης μαρκας δεν ειναι, φυσικα, μονο ελληνικη. Η Mercedes-Benz συνεχιζει για 3η συνεχη χρονια να ηγειται στην κατηγορια των premium κατασκευαστων οσον αφορα στις πωλησεις. Σε μια χρονια που σημαδευτηκε απο πολλες προκλησεις, το «αστερι» αυξησε τις πωλησεις του παγκοσμιως σε 2.310.185 μοναδες το 2018, παρουσιαζοντας αποτελεσματα – ρεκορ για ογδοη συνεχομενη χρονια. Το νεο ρεκορ πωλησεων των επιβατικων αυτοκινητων της Daimler AG οφειλεται σε μεγαλο βαθμο στην επιτυχια της μαρκας στην ευρυτερη περιοχη της Ασιας – Ειρηνικου που περιλαμβανει την αγορα της Κινας. Με αυξηση μεγαλυτερη του 11% η Κινα αποτελεσε και παλι την αγορα με τη μεγαλυτερη αυξηση σε απολυτους ορους και τη μεγαλυτερη μεμονωμενη αγορα.
Το 2018, η Mercedes-Benz διατηρησε την πρωτη θεση αναμεσα στις premium μαρκες σε πωλησεις σε πολλες χωρες οπως η Γερμανια, η Γαλλια, η Ρωσια, η Ελβετια, η Ελλαδα, η Πολωνια, η Πορτογαλια, η Τουρκια, η Δανια, η Ουγγαρια, η Ρουμανια, η Ν. Κορεα, η Ιαπωνια, η Αυστραλια, η Ταϊλανδη, η Ινδια, η Μαλαισια, το Βιετναμ, η Σιγκαπουρη, οι ΗΠΑ, ο Καναδας, η Βραζιλια και η Αργεντινη.
Παγκοσμιως, τα μοντελα της κατηγοριας των SUVs και της E-Class ηταν αυτα που εδωσαν σημαντικη ωθηση στις πωλησεις το 2018.
Καθε τεταρτο αυτοκινητο Mercedes-Benz που πωληθηκε, ανηκε στην compact κατηγορια!
H A-Class αρεσει πολυ και οχι αδικως
Τη χρονια που σηματοδοτησε την αλλαγη του μοντελου A-Class, περισσοτεροι απο 609.000 πελατες της μαρκας παγκοσμιως παρελαβαν τις νεες τους A-Class, B-Class, CLA, CLA Shooting Brake η GLA. Αυτο σημαινει, οτι καθε τεταρτο αυτοκινητο που πουλησε η Mercedes-Benz το 2018 ανηκε στην compact κατηγορια. Οι δυο μεγαλυτερες αγορες για αυτα τα αυτοκινητα ηταν η Κινα και η Γερμανια. Η νεα A-Class κατεγραψε παγκοσμια αυξηση της ταξης του 3,4% το 2018 ενω στη Γερμανικη αγορα κατεγραψε αυξηση 21,8%. Η Mercedes-Benz θα συνεχισει να επενδυει σε αυτην την επιτυχια και το 2019 παρουσιαζοντας νεα μοντελα απο την επομενη γενια αυτοκινητων της compact κατηγοριας, συμπεριλαμβανομενων της A-Class Sedan, της B-Class και της CLA.
Η αυξηση στις πωλησεις των SUVs φερνει ενα ακομα ρεκορ
Με πωλησεις 820.721 μοναδων και ενα ποσοστο αυξησης της ταξης του 1,9% τα SUVs της Mercedes-Benz συνεβαλαν καθοριστικα στην επιτυχια των πωλησεων που σημαδεψε το 2018. Στις κυριες αγορες της Ασιας, της Ευρωπης και της Αμερικης, πωληθηκαν περισσοτερα SUVs απο ποτε. Αυτη η κατηγορια αντιπροσωπευει πλεον περισσοτερο απο το ενα τριτο των συνολικων πωλησεων της Mercedes-Benz.
Τα πλεον ευπωλητα SUVs τα τελευταια χρονια ειναι η GLC και η GLA. Η επιτυχημενη πορεια των off-road οχηματων με σημα το αστερι προκειται να συνεχιστει και το 2019 με την εμφανιση στους δρομους των νεων GLE, EQC, καθως και την ανανεωση των μοντελων GLC και GLC Coupé.