Πρακτικα, αυτο σημαινει οτι το επομενο Grand Cherokee θα παταει πανω στην πλατφορμα Giorgio, δηλαδη αυτη της Giulia, επανω στην οποια ειδαμε και τετρακινητες εκδοσεις, αλλα και φυσικα, τη νεα Alfa Romeo Stelvio, καθως και σε τροποποιημενη μορφη και αλλων μοντελων της Alfa Romeo που ερχονται να προστεθουν στη γκαμα.
Παροτι το ζητουμενο ειναι επανω σε αυτη την πλατφορμα να αναπτυχθει ενα συστημα τετρακινησης το οποιο να δινει στο Grand Cherokee εκτος δρομου δυνατοτητες, ωστε να κρατηθει η \”παραδοση\” που θελει το μοντελο να εχει κορυφαιες επιδοσεις σε αυτο τον τομεα, ηταν μαλλον αναμενομενη
η αποκαλυψη του Marchionne. Γιατι, η FCA ειναι στη μεση μιας τιτανιας αλλαγης στη γκαμα της, σε μια προσπαθεια να εξαφανισει το μεγαλο της χρεος – και η τακτικη του platform sharing ειναι ενας καλος, αν οχι ο καλυτερος, τροπος για να διευρυνει το portfolio των προϊοντων της, ενω εξοικονομει χρημα απο το κοστος εξελιξης.
Αλλωστε, η FCA, ξοδεψε 1 δις δολαρια για να εξελιξει την πλατφορμα Giorgio, στα πλαισια της επενδυσης 5 δις του πενταετους πλανου αναπτυξης. Πιο προσφατα, αποφασισε την επενδυση ενος ακομα δισεκατομμυριου στην αναβαθμιση των εργοστασιων της FCA στις ΗΠΑ, για την παραγωγη pickup και crossovers. Γιατι πονταρει πολλα στα Jeep Wrangler Truck και Wagoneer, τα οποια ειναι αμαξωματα που \”τραβανε\” στην αμερικανικη αγορα.