Με κινητηρα EcoBoost 3,5L V6 με διπλο turbo αποδοσης 647 ιππων και 745 Nm ροπης, ειναι πιο γρηγορο στην πιστα απο τη McLaren 675LT η τη Ferrari 458 Speciale, εχοντας επιτυχει τον ταχυτερο γυρο στις δοκιμες εξελιξης το 2016.
Με ενα τετοιο αυτοκινητο ειναι βεβαιο πως θα αγαπησετε ξανα τους δρομους και τις πιστες!
• Με την υποστηριξη ενεργων συστηματων δυναμικου ελεγχου, το νεο Ford GT πετυχαινει τελικη ταχυτητα 347 km/h – την υψηλοτερη απο οποιοδηποτε Ford παραγωγης μεχρι σημερα
Εξαιρετικη αναλογια ισχυος / βαρους σε συνδυασμο με το πιο προηγμενο συστημα ενεργητικης αναρτησης στην κατηγορια χαριζει στο Ford GT προβαδισμα στην πιστα εναντι του ανταγωνισμου. Τα ενεργα συστηματα δυναμικου ελεγχου παρεχουν βελτιστη αεροδυναμικη πιεση, αντισταση και ισορροπια σε ολες τις ταχυτητες για κορυφαιες επιδοσεις ανεξαρτητα απο τις ικανοτητες του οδηγου
Αποδιδοντας υψηλοτερη ισχυ απο οποιοδηποτε κινητηρα παραγωγης EcoBoost μεχρι σημερα, το νεο Ford GT συνδυαζει εξαιρετικη ιπποδυναμη με εντυπωσιακη αεροδυναμικη αποδοση, προηγμενη δυναμικη συμπεριφορα και πετυχαινει τελικη ταχυτητα 347 km/h – που σημαινει οτι ειναι το ταχυτερο Ford παραγωγης μεχρι σημερα.
Περα απο την ασυναγωνιστη τελικη ταχυτητα, το νεο υπεραυτοκινητο της Ford ειναι σχεδιασμενο για εξαιρετικες επιδοσεις στην πιστα που τιμουν την αγωνιστικη κληρονομια του. Στη δοκιμη εξελιξης του 2016, με ολα τα ανταγωνιστικα μοντελα προετοιμασμενα για πιστα με νεα υγρα, καινουργια ελαστικα και βελτιστες ρυθμισεις αναρτησης, σε ιδιες συνθηκες και με τον ιδιο οδηγο στο τιμονι, το Ford GT ηταν ταχυτερο απο τις McLaren 675LT και Ferrari 458 Speciale στο Calabogie Motorsports Park στον Καναδα:
Ford GT: 2:09.8
McLaren 675LT: 2:10.8
Ferrari 458 Speciale: 2:12.9
«Το Ford GT ειναι ενα μοντελο υψηλων επιδοσεων» δηλωσε ο Raj Nair, Ford executive vice president, global product development & chief technical officer. «Πετυχαμε σημαντικες μειωσεις βαρους με χρηση ανθρακονηματων. Στη συνεχεια, αξιοποιησαμε μερος αυτων των μειωσεων εκει που μετρανε περισσοτερο – δηλαδη στις επιδοσεις και ιδιαιτερα στην ενεργη δυναμικη συμπεριφορα. Το αποτελεσμα ειναι ενα ακομα πιο γρηγορο αυτοκινητο.»
Μετρημενο με τα στανταρ της SAE (Society of Automotive Engineers) αποδιδει 647 ιππους και 550 lb.-ft. (745 Nm) ροπης στην Αμερικανικη εκδοση. Ο νεος, πανισχυρος V6 3.5L της Ford αποδιδει την υψηλοτερη ιπποδυναμη απο οποιονδηποτε κινητηρα παραγωγης EcoBoost στην ιστορια, κανοντας το Ford GT το ταχυτερο αυτοκινητο παραγωγης ολων των εποχων με το σημα του Μπλε Οβαλ, προσφεροντας το 90% της μεγιστης ροπης απο τις 3.500 rpm.
«Ανεκαθεν οι προσδοκιες μας για τον EcoBoost V6 ηταν μια εξαιρετικη επιδοση στο Ford GT – σε επιπεδο ισχυος και αεροδυναμικης αποδοσης,» δηλωσε ο Dave Pericak, global director, Ford Performance. «Δοκιμασαμε και εξελιξαμε αυτον τον κινητηρα μεσω του αγωνιστικου αυτοκινητου Daytona Prototype που ετρεξε στο IMSA για δυο σεζον, την περσινη αγωνιστικη σεζον με Ford GT. Ειμαστε απολυτα ευχαριστημενοι απο τις επιδοσεις του, τοσο στην πιστα, οσο και στο δρομο.»
Το αποβαρο του Ford GT ειναι κατω απο 1.400 kg, που τοποθετει το υπεραυτοκινητο αναμεσα σε δυο κορυφαιους ανταγωνιστες, τη McLaren 675LT και τη Ferrari 488. Η αναλογια ισχυος / βαρους του Ford GT ειναι 2.14 kg ανα ιππο στην Αμερικανικη εκδοση.
Τα ενεργα δυναμικα συστηματα – για την αναρτηση και την αεροδυναμικη – ειναι σχεδιασμενα για να κανουν το αυτοκινητο να κινειται με βελτιστη αεροδυναμικη πιεση, αντισταση και ισορροπια σε οποιαδηποτε ταχυτητα, δημιουργωντας ενα ταχυτερο συνολο ανεξαρτητα απο τις ικανοτητες του οδηγου.
Το Ford GT, χωρις συμβιβασμους, εχει αποδειξει και παλι τις ικανοτητες τους, σημειωνοντας νικες στην κατηγορια του στο Le Mans και σε πολλες ακομα πιστες στους αγωνες IMSA και WEC την περσινη σεζον. Το Ford GT παραγωγης μοιραζεται πολλα με την αγωνιστικη εκδοση υψηλων επιδοσεων, και με προηγμενα χαρακτηριστικα αεροδυναμικης αναρτησης προαγει τις επιδοσεις σε νεα υψη.
ΑΜΑΞΩΜΑ
|
|
Κατασκευη
|
Αυτοφερομενο απο ανθρακονηματα με ενσωματωμενο κλωβο ασφαλειας απο ατσαλι και αλουμινενια υποπλαισια
|
Διαταξη
|
Κινητηρας στο κεντρο, κινηση στους πισω τροχους με ενεργη αεροδυναμικη και αναρτηση
|
Μοναδα συναρμολογησης
|
Markham – Ονταριο, Καναδας
|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
|
|
3.5 EcoBoost V6 με 2 turbo
|
|
Κατασκευη
|
Αλουμινενιο μπλοκ και κυλινδροκεφαλες
|
Αυλος εισαγωγης
|
Απο χυτο αλουμινιο
|
Εξαγωγη
|
Απο χυτο, ανοξειδωτο ατσαλι
|
Κυλινδροκεφαλη
|
|
Διαμετρος βαλβιδων/βυθισμα
|
Εισαγωγης: 37,4 mm / 9,96 mm
Εξαγωγης: 31,6 mm / 11,0 mm
|
Εμβολα
|
Απο χυτο αλουμινιο
|
Διωστηρες
|
Απο σφυρηλατο ατσαλι
|
Αναφλεξη
|
Σπινθηριστες με ενσωματωμενο πηνιο (Coil-on-plug)
|
Διαμετρος x Διαδρομη
|
92,51 mm x 86,7 mm
|
Χωρητικοτητα
|
3.497 cc
|
Σχεση συμπιεσης
|
9,0:1
|
Μοναδα ελεγχου
|
Ford PCM
|
Μεγιστη Ισχυς (SAE)
|
647 hp @ 6250 RPM (τιμες ΗΠΑ, εν αναμονη πιστοποιησης τιμων Ευρωπης)
|
Μεγιστη Ροπη (SAE)
|
745 Nm (550 lb-ft) @ 5900 RPM (τιμες ΗΠΑ, εν αναμονη πιστοποιησης τιμων Ευρωπης)
|
Ενδεδειγμενο καυσιμο
|
Βενζινη 98 RON
|
Χωρητικοτητα ρεζερβουαρ
|
57,5 l
|
Τροφοδοσια καυσιμου
|
Σειριακος, ηλεκτρονικα ελεγχομενος αμεσος και εμμεσος ψεκασμος
|
Χωρητικοτητα λιπαντικου
|
14,5 l
|
Λιπανση
|
Εξωτερικη αντλια λαδιου 4 σταδιων, ξηρο καρτερ
|
Καταναλωση κατ’ εκτιμηση EPA
|
Οι Ευρωπαϊκες τιμες δεν εχουν καθοριστει
|
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
|
|
Διαταξη
|
Κινηση στους πισω τροχους, ελεγχομενο (μπλοκε) διαφορικο LSD
|
Κιβωτιο: Getrag 7DCL750: 7-ταχυτο διπλου συμπλεκτη, τοποθετημενο στον πισω αξονα
|
|
Σχεσεις μεταδοσης
|
|
1η
|
3,397
|
2η
|
2,186
|
3η
|
1,626
|
4η
|
1,285
|
5η
|
1,029
|
6η
|
0,839
|
7η
|
0,634
|
Τελικη σχεση
|
3,667
|
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
|
|
Εμπρος
|
Διπλα, ασυμμετρα ψαλιδια, ραβδος στρεψης με διαταξη pushrod/ ελικοειδη ελατηρια και ηλεκτρονικα ελεγχομενα/ρυθμιζομενα αμορτισερ DSSV®, υψος και προφορτιση ελατηριου δυο σταδιων με επιπροσθετη επιλογη ανυψωσης της αναρτησης
|
Πισω
|
Διπλα, ασυμμετρα ψαλιδια, ραβδος στρεψης με διαταξη pushrod / ελικοειδη ελατηρια και ηλεκτρονικα ελεγχομενα/ρυθμιζομενα αμορτισερ DSSV®, υψος και προ-φορτιση ελατηριου δυο σταδιων
|
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
|
|
Τυπος
|
Κρεμαγιερα με υδραυλικη υποβοηθηση
|
Σχεση
|
14,8:1
|
Κυκλος στροφης
|
12,2 m
|
ΦΡΕΝΑ
|
|
Τυπος
|
Carbon κεραμικοι δισκοι εμπρος – πισω με 4-καναλο ABS 4 αισθητηρων και ηλεκτρονικο συστημα ελεγχου προσφυσης AdvanceTrac®
|
Εμπρος
|
Πλευστοι, αεριζομενoι, διατρητοι δισκοι 394 mm x 36 mm, 6-πιστονες, μονοκομματες δαγκανες αλουμινιου Brembo
|
Πισω
|
Aεριζομενoι, διατρητοι δισκοι 360 mm x 32 mm, 4-πιστονες, μονοκομματες δαγκανες αλουμινιου Brembo, ηλεκτρονικα ελεγχομενη δαγκανα χειροφρενου Brembo
|
ΖΑΝΤΕΣ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ
|
|
Στανταρ (Ε)
|
Σφυρηλατες ζαντες ελαφρου κραματος 20” x 8.5” με ελαστικα 245/35 R20 Michelin Pilot Sport Cup 2
|
Στανταρ (Π)
|
Σφυρηλατες ζαντες ελαφρου κραματος 20” x 11.5” με ελαστικα 325/30 R20 Michelin Pilot Sport Cup 2
|
Εξτρα (Ε)
|
Ζαντες απο ανθρακονηματα 20” x 8.5” με ελαστικα 245/35 R20 Michelin Pilot Sport Cup 2
|
Εξτρα (Π)
|
Ζαντες απο ανθρακονηματα 20” x 11.5” με ελαστικα 325/30 R20 Michelin Pilot Sport Cup 2
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
|
|
ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ
|
|
Μεταξονιο
|
2.710 mm
|
Μηκος
|
4.779 mm
|
Πλατος
|
2.003 mm (αμαξωμα) / 2.238 mm (με εξωτερικους καθρεπτες) /
2.114 mm (με διπλωμενους καθρεπτες) |
Υψος
|
1.109 mm (θεση αναρτησης normal); 1,063 mm (θεση αναρτησης low)
|
Μετατροχια: εμπρος / πισω
|
1.694 mm /1.662 mm
|
Υψος απο εδαφος
|
120 mm (θεση αναρτησης normal) 70 mm (θεση αναρτησης low)
|
Γωνια προσβολης
|
9,5 μοιρες (νορμαλ θεση) 13,0 μοιρες (ανυψωμενη αναρτηση εμπρος)
|
Αεροδυναμικος συντελεστης
|
0,388 (προγραμμα V-Max)
|
Μετωπικη επιφανεια
|
1,779 m2
|
CdA
|
0,690 m2
|
ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ
|
|
Θεσεις
|
2
|
Διαθεσιμο υψος
|
908 mm
|
Μεγιστος διαθεσιμος χωρος για τα ποδια
|
1.122 mm
|
Διαθεσιμο πλατος εμπρος
|
1.238 mm
|
Διαθεσιμο πλατος (επιπεδο γλουτων)
|
1.145 mm
|
ΑΠΟΒΑΡΟ
|
|
Coupé
|
1.385 kg
|
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ
|
|
Χωρος επιβατων
|
1.226 l
|
Χωρος αποσκευων
|
11,3 l
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
|
|
Τελικη ταχυτητα
|
347 km/h
|