Μεγαλυτερο ομορφοτερο και κυριως ικανοτερο εχει ηδη κερδισει τον τιτλο Pick-up για το 2016 και απομενει να το δειξει και στις πωλησεις.
Το νεο Nissan NP300 NAVARA θετει ενα νεο σημειο αναφορας στην κατηγορια των pick-up, συνδυαζοντας μια σειρα χαρακτηριστικων και πλεονεκτηματων απο τα ηγετικα crossover της φιρμας με την εμπειρια των 80 και πλεον ετων, στο σχεδιασμο και την κατασκευαστικη υπεροχη, καινοτομων ελαφρων επαγγελματικων οχηματων.
Αξιοσημειωτο ειναι οτι το νεο Nissan NP300 NAVARA, ξεκινα την πολλα υποσχομενη εμπορικη του πορεια, εχοντας στις “αποσκευες” του το πολυποθητο Διεθνες Βραβειο του Pick-up για το 2016!
Με εντυπωσιακο σχεδιασμο, φινετσα, καινοτομες τεχνολογιες, καθως και με μια αντιληψη στην κατασκευη και την κυλιση που ξεπερνα τα εσκαμμενα, το νεο NP300 NAVARA με εντυπωσιακη off-road ικανοτητα, αντοχη αλλα και δυνατοτητα μεταφορας φορτιου, πρακτικα δεν εχει αντιπαλο! Το νεο μοντελο αποτελειται απο ενα πανισχυρο, υψηλης αντοχης πλαισιο που, σε συνδυασμο με μια σειρα απο νεα μηχανολογικα χαρακτηριστικα, ανεβαζει ψηλα τον πηχη της οδικης συμπεριφορας αλλα και της πρακτικοτητας. Χρησιμοποιωντας το ιδιο DNA με τα καταξιωμενα crossover της Nissan, οπως τα κορυφαια Qashqai, X-Trail και Juke, το νεο NP300 NAVARA φερνει μια νεα αντιληψη στην κατηγορια των pick-up, που πολλοι ανταγωνιστες του θα ζηλεψουν.
Συνοδευομενο απο εγγυηση πεντε ετων η 160 χιλιαδων χιλιομετρων, το νεο NP300 NAVARA, διαθετει τα “διαπιστευτηρια” για να αντεπεξελθει στις σκληρες απαιτησεις του συγχρονου επαγγελματια.
Ποιοτητα κυλισης και χειρισμος
Για τη Nissan, το βασικο στοιχειο για την κατασκευη του νεου NP300 NAVARA ηταν να συνδυασει την υψηλη οδηγικη απολαυση, οπως ακριβως και στα crossover της φιρμας, χωρις να θυσιαστει η αποδεδειγμενη off-road ικανοτητα του μοντελου. Σημαντικο ρολο στην επιτευξη αυτου του στοχου, επιτελεσε το νεο συστημα της πισω αναρτησης με πεντε συνδεσμους για την εκδοση Double Cab, παρεχοντας σημαντικα βελτιωμενη οδηγικη ανεση αλλα και εξαιρετικο χειρισμο. Σημαντικο ρολο σε αυτη την περιπτωση διαδραματιζει και το μειωμενο βαρος κατα 20 κιλα σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο, της νεας αυτης αναρτησης.
Στην εκδοση King Cab, η αναρτηση του νεου NP300 NAVARA ζυγιζει 7 κιλα λιγοτερο απο το προηγουμενο μοντελο, ενω ο νεος σχεδιασμος της, βελτιωνει την γωνια προσεγγισης του πισω τροχου κατα 3,1%, προσφεροντας παραλληλα σημαντικα μειωμενο θορυβο κατα την κυλιση.
Ενα ακομα μεγαλο ατου του νεου NP300 NAVARA ειναι και η ευελιξια του. Χαρη στην αναθεωρημενης σχεδιασης πισω αναρτηση και τη μειωση του μεταξονιου κατα 50 mm, το νεο μοντελο εχει τωρα ενα κυκλο στροφης μολις 12,4 μετρα.
Τεχνολογια
Σε απολυτη αρμονια με το οραμα της Nissan για καινοτομια, το νεο NP300 NAVARA εισαγει μια σειρα νεων τεχνολογιων στην κατηγορια των pick-up, θετοντας ενα νεο σημειο αναφορας και σε αυτο τον τομεα. Εφοδιασμενο με τα συστηματα Περιμετρικης Θεασης (Around View Monitor) και Αποφυγης Μετωπικης Συγκρουσης (Forward Emergency Barking), χαρακτηριστικα καινοτομα συστηματα των crossover της Nissan, το νεο NP300 NAVARA παρεχει στον οδηγο και τους επιβατες του τα πιο προχωρημενα επιπεδα τεχνολογιας που εχουν δει ποτε σε ενα pick-up. Το πακετο του εξοπλισμου ασφαλειας και ανεσης συμπληρωνουν τα Cruise Control, Hill Descent Control (HDC) και Hill Start Assist (HSA), τα οποια εχουν αναπτυχθει για να καλυψουν τις υψηλες απαιτησεις των ιδιοκτητων του νεου NP300 NAVARA, καθως και το συστημα εισοδου χωρις κλειδι (Keyless entry), η πισω καμερα οπισθοποριας αλλα και οι αισθητηρες παρκαρισματος.
Επιπλεον, το νεο NP300 NAVARA, προκειμενου να προσφερει ακομα πιο ασφαλη και ανετη οδηγηση, ειναι εφοδιασμενο με ενα ηλεκτρονικο διαφορικο περιορισμενης ολισθησης (eLSD). Αυτο το προηγμενο συστημα χρησιμοποιει αισθητηρες στην πεδηση που παρακολουθουν συνεχως την ταχυτητα του τροχου. Ετσι, εαν το συστημα διαπιστωσει οτι ενας τροχος σε εναν αξονα περιστρεφεται ταχυτερα απο ο, τι ο αλλος, η πιεση πεδησης εφαρμοζεται με τροπο ανεπαισθητο για τον οδηγο και τους επιβατες προκειμενου να επιβραδυνθει ο ταχυτερος τροχος. Με αυτον τον τροπο, το νεο NP300 NAVARA προσφερει ακομα πιο βελτιωμενη προσφυση, ισορροπια στις στροφες και μια πιο ασφαλη αισθηση κατα την οδηγηση.
Εσωτερικο
Το πληρως ανασχεδιασμενο εσωτερικο προσφερει υψηλου επιπεδου εμπειρια ανεσης, ενω και καθε στοιχειο της καμπινας εχει βελτιστοποιηθει ωστε να παρεχει την καλυτερη δυνατη ποιοτητα, πρακτικοτητα αλλα και ευρυχωρια σε οδηγο και επιβατες.
Το ταμπλο εχει επανασχεδιαστει απο το μηδεν, με μια νεα εμφανιση που προσφερει αυξημενη ευρυχωρια στην καμπινα και μια πιο “ανοιχτη” αισθηση. Τα εμπρος καθισματα προσφερουν εξαιρετικη οσφυϊκη υποστηριξη χαρη στη βελτιωμενη εργονομια, καθως εχουν κατασκευαστει με χρηση τεχνολογιας εμπνευσμενη απο τη NASA.
Στα επιπλεον χαρακτηριστικα, περιλαμβανονται ο ψηφιακος διζωνικος κλιματισμος, καθως και ενα νεο συστημα εξαερισμου για τα πισω καθισματα που εχουν ανασχεδιαστει, προκειμενου να προσφερουν ακομα πιο ανετες μετακινησεις.
Εξωτερικος Σχεδιασμος
Κατασκευασμενο επι Ευρωπαϊκου εδαφους και σχεδιασμενο για τις ειδικες απαιτησεις και τις προτιμησεις της Ευρωπαϊκης αγορας, το νεο NP300 NAVARA εχει σχεδιαστει για να παρεχει ενα στιβαρο, σπορ υφος, με ενα μειγμα απο κυρτες και κοιλες επιφανειες που του προσδιδουν μια δυναμικη εμφανιση. Με την εμπρος μασκα τυπου V που συνανταται σε ολα τα νεα μοντελα της Nissan, αλλα και με τα LED φωτα ημερας σε σχημα μπουμερανγκ, το νεο NP300 NAVARA διαθετει μια ακαταμαχητη εμφανιση.
Κινητηρες και Μεταδοση
Ο νεος 2.3 λιτρων dCi κινητηρας πετρελαιου του νεου NP300 NAVARA ειναι εως και 24% πιο αποτελεσματικος απο αυτον του απερχομενου μοντελου, ενω αποτελει τον πιο καθαρο σε ρυπους, αλλα και τον πιο οικονομικο σε καταναλωση κινητηρα στην κατηγορια των pick-up. Διατιθεται με δυο επιλογες ισχυος εξοδου, 160PS και 190PS αντιστοιχα, ενω στην κορυφαια εκδοση του προσφερεται με τεχνολογια διπλης υπερσυμπιεσης – κατι που εισαγεται για πρωτη φορα στην κατηγορια των pick-up – και προσφερει εξαιρετικα χαμηλο κοστος λειτουργιας, σε συνδυασμο με σημαντικα μειωμενες εκπομπες CO2.
Η Nissan γνωριζει αριστα οτι οι ισχυροι κινητηρες χρειαζονται και αντιστοιχα ισχυρα συστηματα μεταδοσης. Ετσι και στην περιπτωση του νεου NP300 NAVARA, υπερεχει για μια ακομα φορα, προσφεροντας επιλογες κινησης στους δυο η και στους τεσσερις τροχους, καθως και ως standard χειροκινητο κιβωτιο εξι ταχυτητων η εναλλακτικα αυτοματο κιβωτιο επτα ταχυτητων.
Κινηση στους τεσσερις τροχους
Κατασκευασμενο για να ικανοποιησει στο επακρο τις προσδοκιες των υποψηφιων αγοραστων, το νεο NP300 NAVARA ειναι εξισου ικανο και σε καταστασεις εκτος δρομου. Το συστημα τετρακινησης που διαθετει, βασιζεται στα ισχυρα σημεια του μοντελου της προηγουμενης γενιας μοντελο, προσφεροντας το πλεον αξιοπιστο κρατημα και στα πιο δυσβατα εδαφη.
Το συστημα εμπλοκης και απεμπλοκης της τετρακινησης γινεται με ηλεκτρονικο τροπο, μεσω ενος περιστροφικου διακοπτη που βρισκεται στο ταμπλο. Ο οδηγος καλειται να επιλεξει ειτε κινηση στους δυο τροχους για οικονομικη οδηγηση σε κανονικες συνθηκες, η την λειτουργια 4HI για τετρακινηση και σε ταχυτητα μεχρι 100χλμ/ω.
Τονιζοντας περαιτερω τα off-road διαπιστευτηρια του, το νεο NP300 NAVARA διακρινεται και απο τη δυνατοτητα επιλογης τετρακινησης σε χαμηλο ευρος ταχυτητων. Σχεδιασμενη για να βοηθησει το οχημα να ανταπεξελθει πληρως σε αποτομες και ολισθηρες κλισεις, η ρυθμιση 4LO προσφερει ακομα περισσοτερη ροπη στους τροχους, ενω για τους οδηγους που θα εμπλακουν σε δυσκολες καταστασεις εκτος δρομου, υπαρχει διαθεσιμη και η επιλογη του μηχανικου κλειδωματος του διαφορικου.
Ωφελιμο φορτιο και δυνατοτητες ρυμουλκησης
Με ωφελιμο φορτιο ανω του ενος τονου σε ολες του τις εκδοσεις και με την εντυπωσιακη ικανοτητα ρυμουλκησης των 3,5 τονων, το νεο NP300 NAVARA ειναι ετοιμο για να ανταπεξελθει στις πιο σκληρες και απαιτητικες συνθηκες, ειτε προκειται για εργασια η για αναψυχη.
O ωφελιμος χωρος φορτωσης στο νεο NP300 NAVARA ειναι 67 χιλιοστα μακρυτερος απο το προηγουμενο μοντελο, ενω στην εκδοση Double Cab διαθετει και τον μεγαλυτερο χωρο σε μηκος στην κατηγορια του, με 1,578 χιλιοστα. Παραλληλα, στις εκδοσεις King Cab το μηκος του ωφελιμου χωρου, αγγιζει τα 1,788 χιλιοστα.
Ιδανικο για την ασφαλη μεταφορα καθε ειδους φορτιων, το συστημα φορτωσης αποτελειται απο πρωτοποριακες ραγες C στην καροτσα του pick-up, με καναλια βαρεως τυπου στο πισω εξωτερικο τοιχωμα της καμπινας, αλλα και πλευρικα. Το νεο Nissan NP300 NAVARA, διαθετει και ενα ευελικτο συστημα για ταχεια και ασφαλη προσδεση καθε ειδους φορτιου, ωστε ακομα και η πιο ιδιορρυθμη φορτωση να ασφαλιστει σωστα και με ευκολια.
Επιπλεον, η πλουσια γκαμα των γνησιων αξεσουαρ που ταιριαζουν “γαντι” στο νεο Nissan NP300 NAVARA, ειναι σιγουρο πως θα συναρπασουν τους υποψηφιους αγοραστες, που επιζητουν το καλυτερο για το καλυτερο pick-up της χρονιας !
Τo νεο Nissan NP300 NAVARA, ειναι διαθεσιμο στο δικτυο των επισημων εμπορων της Nissan ανα την Ελλαδα, σε μια ακρως ανταγωνιστικη τιμη, που ξεκινα απο τις 26.090€, συμπεριλαμβανομενης της ειδικης προσφορας απο τη Nissan και του οφελους της κρατικης αποσυρσης, για την εκδοση King Cab, με τον κινητηρα πετρελαιου dCi 2.3 λιτρων, ισχυoς 160PS. Αντιστοιχα, η εκδοση Double Cab εχει τιμη εκκινησης στις 27.190€.
Περισσοτερα για το νεο Nissan NP300 NAVARA μπορειτε να δειτε στο :
http://www.nissan.gr/vehicles/commercial/np300
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }