Το νεο PEUGEOT Expert ερχεται να ενδυναμωσει περαιτερω την παρουσια της μαρκας στην αγορα των ελαφρων επαγγελματικων οχηματων. Το νεο μοντελο διακρινεται απο την ελκυστικη σχεδιαση εμπνευσμενη απο το νεο 2008 SUV, την κορυφαια ποιοτητα, πρακτικοτητα και ολα τα πλεονεκτηματα που διασφαλιζει η μεταβλητη πλατφορμα EMP2: την συμπαγη δομη, την υψηλη ποιοτητα κατασκευης, τους πρακτικους χωρους, το μειωμενο βαρος και τους εξαιρετικα αποδοτικους κινητηρες που εκπεμπουν τοσο χαμηλους ρυπους, δηλαδη 133 γρ. CO2 ανα χιλιομετρο!
Ειναι το μοντελο που εισαγει νεες καινοτομιες στην επαγγελματικη κατηγορια, οπως ειναι οι ηλεκτρικα ανοιγομενες συρομενες πλαϊνες πορτες, το εξυπνο συστημα αποθηκευσης Moduwork, το συστημα αυτονομης πεδησης Active Safety Brake, το ολοκληρωμενο πακετο υποβοηθησης σταθμευσης VisioPark και την διασυνδεμενη 3D πλοηγηση σε πραγματικο χρονο!
Σχεδιασμενο ωστε να ανταπεξελθει σε διαφορες χρησεις με τον οικονομικοτερο και αποδοτικοτερο τροπο, διαθεσιμο σε πληθος επιβατικων και επαγγελματικων εκδοσεων, το νεο Peugeot Expert προσφερει εξαιρετικα επιπεδα ανεσης και εξοχως χαμηλες τιμες καταναλωσης και εκπομπης ρυπων. Θα ειναι παρον σε ολες τις εκθεσεις του δικτυου διανομεων της Peugeot στα τελη Οκτωβριου και η τιμη του θα ξεκιναει απο 19.900€ για την εκδοση Expert Van 1.6 BlueHDi 95 10 L1H1.
To νεο PEUGEOT Expert προσφερει μεγιστο ωφελιμο φορτιο στα 1.400 κιλα και θα διατιθεται σε τρια μηκη αμαξωματων: απο τη νεα εκδοση Compact των μολις 4,6 μετρων, μεχρι την μεγαλυτερη των 5,3 μετρων. Ειναι ενα βαν που λυνει τα χερια του επαγγελματια στην πολη, με χαμηλο υψος στα 1,9 μετρα, ενω προσφερει την μεγαλυτερη ασφαλεια απο καθε αλλο μοντελο στην κατηγορια, αποσπωντας την κορυφαια αξιολογηση με 5 αστερια στις δοκιμες προσκρουσης του Euro NCAP.
Η φιλοδοξια μας για το νεο PEUGEOT Expert ειναι να αποκτησουμε νεους πελατες. Η καινοτομικη σχεδιαση προσφερει διαφορες λυσεις και ενσωματωνει τη νεα στρατηγικη της PEUGEOT για υψηλοτερα στανταρ στην κατηγορια των χρηστικων οχηματων.
Maxime Picat, Διευθυνων Συμβουλος στην PEUGEOT
Το νεο PEUGEOT Expert εχει σχεδιαστει για να ανταπεξελθει σε διαφορες χρησεις με τον αποδοτικοτερο και οικονομικοτερο τροπο, χαρη στη νεα βαση του και την μεταβλητη πλατφορμα EMP2.
Διαθεσιμο σε τρια μηκη αμαξωματων και με τρια καθισματα εμπρος, το νεο PEUGEOT Expert προσφερει εως 6,6 κυβικα μετρα ωφελιμου χωρου και εως 1.400 κιλα ωφελιμου φορτιου με μεγιστο ωφελιμο μηκος στα 4 μετρα! Οι εκδοσεις Standard και Long με μηκος στα 4,95 και 5,30 μετρα αντιστοιχα, εχουν σχεδιασθει για τον πυρηνα της αγορας, ενω η εκδοση Compact των 4,6 μετρων, ειναι μοναδικη στην κατηγορια και προσφερει φορτια εως 5,1 κυβικα μετρα και εως 1.400 κιλα, με ωφελιμο μηκος στα 3,32 μετρα. Οι μικρες εξωτερικες διαστασεις και προβολοι του αμαξωματος, επιτρεπουν στο νεο PEUGEOT Expert μια ασυναγωνιστη ευελιξια που ειναι εξαιρετικα χρησιμη σε επαγγελματιες που δραστηριοποιουνται κυριως σε αστικα κεντρα.
Το εξαιρετικα μικρο υψος των 1,9 μετρων, κατι σπανιο για την κατηγορια, εγγυαται πως το νεο PEUGEOT Expert θα εχει προσβαση σε οποιοδηποτε κλειστο χωρο σταθμευσης!
Το νεο PEUGEOT Expert εξοπλιζεται με τους νεας γενιας αποδοτικους BlueHDi κινητηρες προδιαγραφων Euro 6, με επιλογες απο 95hp/210 Nm εως 180hp/400 Nm και τις περισσοτερες απο αυτες να συνδυαζονται με συστημα Stop&Start. Ολες οι εκδοσεις προσφερουν εξαιρετικα επιπεδα ανεσης, ενω οι τιμες καταναλωσης και CO2 αποτελουν ρεκορ για την κατηγορια, με αποκορυφωμα την εκδοση BlueHDi που καταναλωνει μολις 5,1 λτ./100χλμ. και εκπεμπει εως 133 γρ. CO2/χλμ.! Αξιοσημειωτο ειναι πως ολη η γκαμα του PEUGEOT Expert εχει μεσο ορο καταναλωσης στα 5,4 λτ./100 χλμ. με μεσο ορο εκπομπης στα 140 γρ./χλμ. και αποτελουν τις καλυτερες επιδοσεις της κατηγοριας!
Το νεο PEUGEOT Expert προσφερει μια ευρεια γκαμα απο συστηματα ανεσης και ασφαλειας που εισαγονται για πρωτη φορα η που σπανιζουν στην κατηγορια, οπως ειναι:
– Οι ηλεκτρικα ανοιγομενες συρομενες πλαϊνες πορτες που αποτελουν μια πρωτια για την αγορα.
– Η προηγμενη ευελιξια στην καμπινα χαρη στο πακετο Moduwork που εξασφαλιζει περισσοτερο αποθηκευτικο χωρο και συμβαλλει στην μεταμορφωση του εσωτερικου σε ενα μικρο γραφειο, το head-up display οπως και το συστημα αναγνωρισης των σηματων κυκλοφοριας και οριων ταχυτητας.
– Το συστημα αυτονομης πεδησης Active Safety Brake για αποφυγη συγκρουσης και η αυτοματη εναλλαγη των μεγαλων προβολεων.
– Για πρωτη φορα ενα απο τα μοντελα της μαρκας εξοπλιζεται με το συστημα διασυνδεμενης 3D πλοηγησης με φωνητικες εντολες και ενημερωση σε πραγματικο χρονο, το συστημα υποβοηθησης σταθμευσης VisioPark 1 με καμερα οπισθοπορειας για οπισθια θεαση σε γωνια 180° και με δυνατοτητα μεγεθυνσης, καθως και το συστημα αναγνωρισης κοπωσης του οδηγου Driver Attention Alert.
Ρεκορ καταναλωσης με το χαμηλοτερο κοστος χρησης
Η αρχιτεκτονικη του μπροστινου μερους σε συνδυασμο με την γεωμετρια της μπροστινης αναρτησης, επιτρεπουν την ευκολη προσαρμογη των κινητηρων 1.6 L και 2.0 L BlueHDi. Τα παρελκομενα μερη εχουν βελτιωθει σε ποιοτητα και αποδοση και χρησιμοποιουνται σε σημεια οπως ειναι το πανελ ψυξης, η τροφοδοσια αερα, η αποληξη της εξατμισης και το ηλεκτρικο δικτυο. Χαρη στη νεα πλατφορμα εχει επιτευχθει μειωση απο 100 εως 150 κιλα, αναλογα με την εκδοση κινητηρα, σε συγκριση με την τελευταια γενια PEUGEOT Expert. Ο συνδυασμος της νεας πλατφορμας με τους κινητηρες της σειρας BlueHDi επιτρεπουν στο PEUGEOT Expert να πετυχει ρεκορ στις καταναλωσεις καυσιμου:
Οι κινητηρες BlueHDi συνδυαζονται με καταλυτικο συστημα ρυπων SCR (Selective Catalytic Reduction) με επιπροσθετο φιλτρο παρακρατησης σωματιδιων DPF (Diesel Particulate Filter). Τα εν λογω μηχανικα συνολα ειναι συμφωνα με την προδιαγραφη Euro6 και διαθετουν την πιο συγχρονη και αποτελεσματικη καταστολη της εκπομπης ρυπων στην αγορα. Η μικρη δεξαμενη με το καταλυτικο υγρο AdBlue εχει χωρητικοτητα 22,4 λιτρα και αρκει για περιπου 15.000χλμ. Το AdBlue αναπληρωνεται ευκολα μεσω ενος ξεχωριστου στομιου πληρωσης που βρισκεται στην μεσαια κολονα και που ειναι αορατο οταν η πορτα του οδηγου ειναι κλειστη. Ενα απο τα σημαντικοτερα πλεονεκτηματα του νεου PEUGEOT Expert εναντι του ανταγωνισμου εντοπιζεται στο εξαιρετικα χαμηλο κοστος χρησης, χαρη στην χαμηλη καταναλωση καυσιμου και στο βασικο σερβις στα 40.000χλμ. (στα 30.000 η εκδοση BlueHDi 180) η στα 2 χρονια.
Μια ισχυρη, συμπαγης και ελκυστικη σχεδιαση
Οι αναλογιες ειναι απολυτα αρμονικες αναμεσα στα δυο ακρα του αμαξωματος, στην θεση του οδηγου και στον χωρο φορτωσης. Οι συμπαγεις προβολοι και η απομακρυσμενη θεση των τροχων στις τεσσερις γωνιες, ενισχυουν την ευελιξια και βελτιστοποιουν τους εσωτερικους χωρους. Οι λειες γραμμες τονιζουν μια εξαιρετικη δυναμικη με ενα μοντερνο σχημα.
Απο την πρωτη ματια, γινεται αντιληπτο πως το Expert ανηκει στην γκαμα της PEUGEOT. Τα ελκυστικα φωτιστικα σωματα που εκτεινονται εως την μασκα παραπεμπουν στο κομπακτ σαλουν PEUGEOT 308, ενω την χαρακτηριστικη γριλια εχει εισαγει το νεο PEUGEOT 2008 SUV. Προαιρετικα στον εξοπλισμο του μοντελου διατιθεται το «Pack Look». Το πακετο αυτο περιλαμβανει στοιχεια βαμμενα στο χρωμα του αμαξωματος, οπως τα καλυμματα των καθρεπτων και των πλαϊνων προστατευτικων, ενω το περιγραμμα της γριλιας της μασκας τονιζεται με χρωμιο. Στον εμπρος προφυλακτηρα ενσωματωνονται LED με περιγραμμα χρωμιου, στοιχεια που προερχονται απο το PEUGEOT 508.
Μια ευρεια γκαμα για καθημερινη χρηση
Expert Van – επαγγελματικη εκδοση
Ειναι διαθεσιμα σε τρια μηκη – Compact, Standard και Long και προοριζονται κυριως για επαγγελματιες που χρειαζονται χωρους φορτωσης απο 4,6 εως 6, 6 κυβικα μετρα, καθως και για την μεταφορα τριων ατομων.
Οι εκδοσεις Standard και Long εχουν την δυνατοτητα μεταφορας εως τρεις ευρωπαλετες.
Εκδοσεις αμαξωματων
Διαστασεις Compact Standard Long
Συνολικο μηκος (μετρα) 4,60 4,95 5,30
Συνολικο υψος (μετρα) 1,90 1,90 1,93
Μεγιστο ωφελιμο μηκος (μετρα) * 3,32 3,67 4,02
Ωφελιμο πλατος αναμεσα στους θολους των τροχων (μετρα) 1,26 1,26 1,26
Μεγιστος ωφελιμος ογκος (κυβικα μετρα)* 5,1 5,8 6,6
Ωφελιμο φορτιο (κιλα) 1.000 1.000 1.400
*με το συστημα αναδιπλωσης Moduwork
Η τριθεσια σειρα καθισματων με το συστημα αναδιπλωσης Moduwork προσφερει επιλογες διαμορφωσης που δεν υπαρχουν σε κανενα αλλο van της κατηγοριας. Το μεγαλο ανοιγμα που δημιουργειται απο την αναδιπλωση του πλαϊνου καθισματος και αναλογα με την θεση του τελευταιου, επιτρεπει:
• την μεταφορα τριων συνολικα ατομων μπροστα. Κατι που ειναι αρκετα συνηθισμενο στον επαγγελματικο χωρο, χαρη στην μεταφορα τριων εργαζομενων και των εργαλειων τους προς ενα νεο σημειο εργασιας.
• Την δημιουργια ενος μεγαλυτερου επιπεδου χωρου φορτωσης κατα 1,16m και την μεταφορα 2 επιβατων.
• Την λειτουργια ενος μικρου γραφειου, χαρη στο οριζοντιο πανελ που αναδιπλωνεται στο υποβραχιονιο του μεσαιου καθισματος.
• Τον χωρο αποθηκευσης κατω απο το μεσαιο καθισμα.
Expert Combi – επιβατικη εκδοση
Διατιθεται σε τρια μηκη για μεταφορα επιβατων, προσφερει πολλαπλους συνδυασμους θεσεων και φιλοξενει εννεα ατομα. Στιβαρη και πρακτικη, η εκδοση αυτη προοριζεται για διαφορες χρησεις, οπως για δημοσιες και κυβερνητικες υπηρεσιες, διαφορες ενωσεις, αθλητικους ομιλους κ.α. Με εννεα ατομα στις θεσεις τους, ο χωρος αποσκευων ειναι εως 1.300 λιτρα, μεχρι και το πανω μερος των ραχων των καθισματων. Η πρακτικοτητα μπορει να εκτοξευθει ως τα 4.900 λιτρα, με την ολικη αφαιρεση της 2ης και 3ης σειρας των καθισματων.
Με την μεγαλυτερη ευελιξια και ασφαλεια στην κατηγορια
Οι βελτιωμενοι προβολοι, με μηκος 0,88 μετρα εμπρος και 0,80 μετρα πισω και κυκλο στροφης στα 11,3 μετρα, ενισχυουν την ευελιξια και το κρατημα του PEUGEOT Expert, ειδικα στις πολεις η στους επιτοπιους ελιγμους. Το υψος περιοριζεται στα 1,9 μετρα και εγγυαται την προσβαση σε δημοσιους κλειστους χωρους σταθμευσης, σε εμπορικα κεντρα, σε ιδιωτικα γκαραζ κ.α. Σχετικα με την ασφαλεια που προσφερει το νεο PEUGEOT Expert, χαρη στη νεα δομη και τον πληρη εξοπλισμο εχει αποσπασει την κορυφαια διακριση με πεντε αστερια, συμφωνα με την αξιολογηση του Euro NCAP που δημοσιευτηκε το Δεκεμβριο του 2015.
Ανετο και δυναμικο κρατημα
Η περιμετρικη ορατοτητα ειναι καλυτερη απο ποτε χαρη στην υπερυψωμενη θεση των καθισματων. Τα οργανα και το τιμονι βρισκονται σε σχετικα καθετη θεση για τα δεδομενα της κατηγοριας, δινοντας στον οδηγο την εντυπωση ενος διακοσμου που ισορροπει αναμεσα στην επιβλητικη θεση ενος SUV και στην ανετη ενος saloon. Η μοντερνα σχεδιαση της θεσης οδηγησης συνδυαζει συμπαγη υλικα και αψογη εργονομια χειρισμου.
Σχετικα με το σασι, το PEUGEOT Expert διαθετει μπροστα τα ψευδο-γονατα της αναρτησης, τα οποια εχουν εξελιχθει ειδικα για την πλατφορμα EMP2 και για τις διαστασεις του οχηματος, ωστε να διασφαλιζονται κορυφαια δυναμικα χαρακτηριστικα. Το ηλεκτροϋδραυλικα υποβοηθουμενο συστημα διευθυνσης συνδυαζεται με την τοποθετηση της αντιστρεπτικης ραβδου μπροστα απο την κρεμαγιερα, για βελτιστο κυκλο στροφης.
Η νεα πισω διαταξη της αναρτησης με λοξα γονατα αντεχει σε φορτιο των 1.400 κιλων προσφεροντας 6,6 κυβικα μετρα χωρου η εννεα θεσεις με χωρο αποσκευων. Τα γονατα προσφερουν
μεγαλη αντοχη και φιλτραρουν αποτελεσματικα τους κραδασμους, ενω τα μεταβλητης ακαμψιας ελατηρια με τα αμορτισερ διασφαλιζουν την ανεση με η χωρις πληρες φορτιο. Συνδυαζοντας αυτα τα δυο συστηματα αναρτησης επιτυγχανεται η χρυση τομη αναμεσα στο κρατημα και στην ανεση και προσφερεται η καλυτερη δυνατη οδηγικη απολαυση, ανεξαρτητα απο το φορτιο που μεταφερει το οχημα.
Αποτελεσματικη, μοντερνα και διασυνδεμενη ασφαλεια με εξοπλισμο ανεσης
Οι ηλεκτρικα συρομενες πορτες μπορουν να ανοιξουν η να κλεισουν ακομη και οταν τα χερια του επαγγελματια ειναι δεσμευμενα μεταφεροντας καποιο αντικειμενο. Προκειται για ενα μοναδικο στην αγορα στοιχειο εξοπλισμου που ξεκλειδωνει και ανοιγει τις συρομενες πλαϊνες πορτες με μια απλη κινηση του ποδιου, αρκει να εχετε πανω σας το ηλεκτρονικο κλειδι. Στο πισω μερος, οι εκδοσεις αμαξωματων με τις επιμηκυμενες καμπινες διατιθενται με ανοιγομενες διαιρουμενες πορτες σε αναλογια 50/50 και μπορουν να εχουν θερμαινομενα παραθυρα και υαλοκαθαριστηρες. Εναλλακτικα ειναι διαθεσιμη και μονη πορτα, ως επιλογη. Το ανοιγμα των δυο φυλων της πορτας σε ευρος 250° αποτρεπει απο το μπλοκαρισμα του δρομου κατα την φορτωση η εκφορτωση και αποτελει προαιρετικο στοιχειο στις εκδοσεις Long, διχως να επηρεαζεται το ανοιγμα των συρομενων πλαϊνων θυρων. Οι εκδοσεις Combi μπορουν να εφοδιαστουν με μονη πορτα η με διαιρουμενες, ενω για τον χωρο φορτωσης υπαρχουν προαιρετικα επενδυσεις για το δαπεδο η τα πλαϊνα.
Πρακτικοτητα για καθε μερα
Το νεο PEUGEOT Expert προσφερει ανοιχτους η κλειστους αποθηκευτικους χωρους στην καμπινα των επιβατων εως 49 l στην εκδοση van και 121 l στην επιμηκυμενη εκδοση cab.
– Δυο ντουλαπακια υπαρχουν απο την πλευρα του συνοδηγου, ενα κλειστο των 7 l που ειναι και ψυχομενο και μπορει να χωρεσει εως πεντε μπουκαλια των 0,5 l, καθως και ενα ανοιχτο χαμηλοτερα των 5 l. Μια ακομη ανοιχτη θηκη των 5 l σε σχημα Α4 υπαρχει πανω στο ταμπλο, οπου μπορει να αποθηκευτει π.χ. ενα tablet.
– 2 βασεις για ποτηρια σε καθε πλευρα του ταμπλο που μπορουν να υποδεχτουν και μπουκαλι του 0,5 l.
– Υποδοχες για κλειδια στο κεντρο του ταμπλο και στην πλευρα του συνοδηγου.
– Σε καθε μπροστινη πορτα υπαρχει ενας αποθηκευτικος χωρος και μια μεγαλη θηκη των 8l που μπορει να χωρεσει δυο μπουκαλια του 1,5 l.
– Μια μεγαλη θηκη των 8 l υπαρχει κατω απο τα δυο μπροστινα καθισματα των επιβατων, οπου μπορουν να αποθηκευτουν π.χ. ενα ζευγαρι μποτες εργασιας και ενα σκληρο καπελο.
Οι υποδοχες 12V, για USB η για βυσμα «καρφι» βρισκονται στο χαμηλοτερο ντουλαπακι και μπορουν να χρησιμοποιηθουν για την φορτιση φορητων συσκευων. Η βαση για ενα tablet εως 11’’ η η προ εγκατεστημενη για smartphone διατιθενται ως εξτρα.
Για αποτελεσματικες και διασυνδεμενες διαδρομες
Το νεο PEUGEOT Expert διαθετει νεα οθονη αφης διαστασης 7’’ επιπροσθετα του συστηματος πολυμεσων. Ολες οι υπηρεσιες στοχευουν στην απλοποιηση της οδηγησης με την χρηση της αφης η την χρηση φωνητικων εντολων. Η 3D πλοηγηση προσφερει αξιοπιστη και ευκολη καθοδηγηση δωρεαν αναβαθμισεις χαρτων, ενημερωση σε πραγματικες συνθηκες κινησης μεσω του TomTom Traffic, πληροφοριες για τον καιρο κ.α. Το PEUGEOT Connect Nav προσφερει επισης την λειτουργια Mirror Screen που αναπαραγει το περιεχομενο της οθονης ενος smartphone στην οθονη 7’’ του PEUGEOT Expert. Το Mirror Screen υποστηριζει τα πρωτοκολλα Apple CarPlayTM και Mirrorlink® και εγγυαται την συμβατοτητα με τα περισσοτερα smartphones της αγορας.
Για απολυτα ασφαλη οδηγηση
Για πιο ανετη και ασφαλη οδηγηση, το PEUGEOT Expert διαθετει μια γκαμα απο τελευταιας γενιας συστηματα υποβοηθησης, μερικα εκ των οποιων προσφερονται για πρωτη φορα:
– Το συστημα Προειδοποιησης Χρονου Οδηγησης (Driving time warning system) μετα απο δυο ωρες η ανω των 65 χλμ./ωρα σταθερα αδιακοπης οδηγησης, εφιστα την προσοχη στον οδηγο. Οταν κριθει απαραιτητο, τοτε στον πινακα οργανων απεικονιζεται το μηνυμα «Σκεφτειτε να κανετε ενα διαλλειμα» (Think to take a break).
– Το συστημα Ανιχνευσης Τυφλου Σημειου (Blind Spot Monitoring) προειδοποιει τον οδηγο για οχηματα που δεν φαινονται στην «τυφλη» γωνια των εξωτερικων καθρεπτων. Το συστημα αυτο περιλαμβανεται στο πακετο με τους εμπρος και πισω αισθητηρες υποβοηθησης σταθμευσης.
– Το συστημα Υποβοηθησης Σταθμευσης (VisioPark 1) συμπληρωνει την λειτουργια του πισω και εμπρος ρανταρ για να προσφερει πληρη θεαση για οτι υπαρχει πισω απο το αυτοκινητο και σε γωνια 180°. Η εικονα δημιουργειται απο την καμερα οπισθοπορειας και συνδυαζεται με ενεργητικες λωριδες καθοδηγησης που αλλαζουν διευθυνση αναλογα με την φορα του τιμονιου.
– Το συστημα Ελεγχου Προσφυσης (Grip Control) αποτελει πατεντα του Ομιλου PSA. Βοηθα στην κινηση του PEUGEOT Expert σε δρομους με χαμηλα επιπεδα προσφυσης. Το συστημα δρα στους κινητηριους τροχους στην Standard λειτουργια, ενω ο οδηγος μπορει να επιλεξει μεσω ενος διακοπτη στην κεντρικη κονσολα αναμεσα στα προγραμματα Snow, Off-Road, Sand και ESP Off.
– Το συστημα HFAS (Hands-Free Access and Starting) που επιτρεπει την προσβαση και εκκινηση διχως κλειδι στο χερι, οπως και οι ηλεκτρικα ανοιγομενες πλαϊνες πορτες, ανηκει στον προαιρετικο εξοπλισμο.
– Το επισης προαιρετικο πακετο Ασφαλειας (Safety Pack), περιλαμβανει το Πακετο Ορατοτητας (Visibility Pack) και τεσσερα στοιχεια απο τον εξοπλισμο που χρησιμοποιουν την πολυ-λειτουργικη καμερα που βρισκεται στο πανω μερος του παρμπριζ.
– Το συστημα Αναγνωρισης Σηματων Κυκλοφοριας (Road Sign Reading) και Συστασης Οριου Ταχυτητας (Speed Limit Recommendation) προειδοποιει τον οδηγο με σχετικες απεικονισεις στον πινακα οργανων. Επισης, η αναγνωριση του οριου ταχυτητας προτεινεται στον οδηγο ως ενα προκαθορισμενο οριο για τον περιοριστη ταχυτητας η το cruise control. Ο οδηγος μπορει να αποδεχθει την συσταση με 2 πατηματα. Ενα πατημα για την επιλογη και ενα ακομη για την επιβεβαιωση.
– Το συστημα Προειδοποιησης Επαγρυπνησης Οδηγου (Driver Attention Alert) υπολογιζει την κινηση του αυτοκινητου και την γωνια του τιμονιου και οταν χρειαστει επισημαινει οπτικα και ηχητικα στον οδηγο να δωσει την αναλογη προσοχη.
– Το Συστημα Προειδοποιησης Ακουσιας Αλλαγης Λωριδας (Lane Departure Warning System η LDWS), ανιχνευει την περιπτωση που το οχημα περασει πανω απο συνεχη η διακεκομμενη γραμμη, αν και εφοσον δεν εχουν νωριτερα ενεργοποιηθει τα φωτα αλλαγης κατευθυνσης (φλας). Σε αυτη την περιπτωση ο οδηγος προειδοποιειται ηχητικα και οπτικα.
– Το Συστημα Αυτοματης Εναλλαγης Δεσμης Προβολεων (Automatic main beam switching) ενεργοποιειται αυτοματα στην νυχτερινη οδηγηση και αλλαζει αυτοματα την θεση των προβολεων (μεγαλη η μικρη σκαλα) χαρη σε μια καμερα που ανιχνευει τα οχηματα που επονται.
– Το προαιρετικο πακετο Υποβοηθησης Οδηγησης (Drive Assist Pack) περιλαμβανει τρια στοιχεια εξοπλισμου και επιπροσθετα του Visibility Pack που χρησιμοποιει ενα ρανταρ στο εμπρος μερος του
αυτοκινητου και/η μια πολυ-λειτουργικη καμερα τοποθετημενη στο παρμπριζ:
– Το Cruise Control εχει τη δυνατοτητα να διατηρει σταθερη αποσταση απο τα προπορευομενα οχηματα.
– Η Προειδοποιηση Αποστασης (Distance Alert) επισημαινει με οπτικα και ηχητικα σηματα στον οδηγο για πιθανη επαφη με εμποδιο η αλλο οχημα. Λειτουργει πριν επεμβει η αυτονομη πεδηση.
– Το Ενεργο Φρενο Ασφαλειας (Active Safety Brake ) ειναι μια νεα γενια του συστηματος αυτονομης πεδησης. Η καμερα και το ρανταρ ανιχνευουν για πιθανη συγκρουση οποιοδηποτε κινουμενο η σταθερο εμποδιο. Αν ο οδηγος δεν φρεναρει εγκαιρα, τοτε το συστημα αυξανει πληρως την πιεση στα φρενα ωστε να αποφευχθουν επαφες με ταχυτητα εως 30 χλμ./ωρα η να μειωθει η σφοδροτητα της συγκρουσης με επιβραδυνση εως 1 g.