Με συνεχεις παρουσιασεις νεων μοντελων τα τρια τελευταια χρονια, η Renault διαθετει τη νεοτερη και πληρεστερη γκαμα αυτοκινητων στην Ευρωπη. Η παρουσιαση στην εκθεση «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2016» των νεων Renault Clio και Renault Megane ερχεται να ολοκληρωσει την εικονα μιας πληρους και δυναμικης γκαμας που καλυπτει με τον καλυτερο τροπο καθε αναγκη.
Η Renault, με βασικο της στοχο να καλυπτει με τον καλυτερο τροπο τις αναγκες του κοινου, εξελισσει συνεχως νεες τεχνολογιες και μοντελα που προσφερουν πρακτικοτητα, ανεση, ασφαλεια, οικονομια, αλλα και οδηγικη απολαυση. Διαθετοντας τη νεοτερη γκαμα σε ολη την Ευρωπη, η Renault δεν σταματα να εκπλησσει ευχαριστα το κοινο με νεες προτασεις. Στην εκθεση «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2016» (22-30 Οκτωβριου, Κτηριο Ξιφασκιας – Πρωην Δυτικο Αεροδρομιο), η Renault θα παρουσιασει για πρωτη φορα στο ελληνικο κοινο τα νεα Renault Clio και Renault Megane. Παραλληλα το παρον στην εκθεση θα δωσει στο συνολο της τοσο η γκαμα της Renault οσο και της Dacia.
Νεο Renault Clio
Ακομα πιο δυναμικο, ακομα πιο ολοκληρωμενο
Με περισσοτερες απο 13εκ. πωλησεις στα 26 χρονια ζωης της σειρας, το Renault Clio δεν αποτελει απλα ενα απο τα πιο πετυχημενα μοντελα στην ιστορια του αυτοκινητου, αλλα παραλληλα ενα οροσημο για την κατηγορια των supermini. Στην εκθεση «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2016», η Renault παρουσιαζει το ανανεωμενο Clio 4ης γενιας, ενα μοντελο που εχει κερδισει ειδικους και κοινο χαρη στον δυναμικο σχεδιασμο του, την πρακτικοτητα, την οικονομια, αλλα και την οδικη συμπεριφορα που συνδυαζει ιδανικα την ανεση και την ασφαλεια με το σπορ χαρακτηρα.
Οι μυωδεις επιφανειες του Clio 4ης γενιας στην ανανεωμενη εκδοση του μοντελου, περα απο τον νεο εμπροσθιο προφυλακτηρα συνδυαζονται με νεα φωτιστικα σωματα (διαθεσιμο και με φωτα τεχνολογιας full-LED) που εκφραζουν απολυτα τη νεα σχεδιαστικη ταυτοτητα της Renault.
Στο εσωτερικο η ευρυχωρη καμπινα εχει εφοδιαστει με ακομα πιο ποιοτικα υλικα που συμπληρωνουν τον πλουσιο εξοπλισμο ανεσης και ασφαλειας που διαθετει το μοντελο. Τεχνολογικα χαρακτηριστικα μοντελων μεγαλυτερων κατηγοριων εχουν εφαρμοστει στο νεο Clio οπως το πρωτοποριακο Renault R-Link που προσφερει μια νεα εμπειρια τοσο οσον αφορα την ηχητικη απολαυση, οσο και στον ελεγχο των συστηματων ασφαλειας. Οι διαθεσιμοι χωροι για τους επιβατες και τις αποσκευες συνεχιζουν να βρισκονται στην κορυφη της κατηγοριας, ενω ειδικα η εκδοση Sport Tourer με 443 λιτρα για τις αποσκευες θετει ψηλα τον πηχη ακομα συγκρινομενη και με μοντελα της μικρομεσαιας κατηγοριας.
Το νεο Renault Clio ξεχωριζει και για τα πλεον εξελιγμενα συστηματα υποβοηθησης οδηγησης οπως την καμερα οπισθοπορειας, το συστημα Easy Park Assist, αλλα και τα συστηματα multimedia που κανουν την οδηγηση πραγματικη απολαυση.
Ενισχυμενη παρουσιαζεται και η γκαμα των διαθεσιμων κινητηριων του νεου Clio, με τη Renault να εφοδιαζει το μοντελο με συνολα που επωφελουνται απο τη μακρα και επιτυχημενη πορεια της Γαλλικης εταιρειας στο Παγκοσμιο Πρωταθλημα της Φορμουλα 1. Αιχμη του δορατος παραμενει ενας απο τους πιο δημοφιλεις κινητηρες πετρελαιου της αγορας, ο 1.5 dCi, ο οποιος εκτος απο την αποδοση και τα εξαιρετικα χαρακτηριστικα λειτουργιας του, ξεχωριζει και για την ιδιαιτερα χαμηλη καταναλωση καυσιμου και ρυπων που του εξασφαλιζουν μηδενικα τελη κυκλοφοριας. Σε αντιθεση με το παρελθον το Clio θα εφοδιαζεται και με την πιο δυνατη εκδοση του συγκεκριμενου κινητηρα με αποδοση 110 ιππους, ο οποιος συνδυαζεται με μηχανικο κιβωτιο 6 σχεσεων δημιουργωντας ενα ιδανικο συνολο για οσους εχουν σπορ ανησυχιες, αλλα παραλληλα ζητουν και χαμηλη καταναλωση. Σε επιπεδο κινητηρων βενζινης, η νεα γενια του Clio ξεχωριζει χαρη και στην τοποθετηση του υπερτροφοδοτουμενου συνολου Energy TCe 120, ο οποιος απο μολις 1.2 λιτρα αποδιδει 120 ιππους αναδεικνυοντας ιδανικα τα χαρακτηριστικα του πλαισιου και της καλορυθμισμενης αναρτησης.
Στην εκθεση «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2016» το κοινο θα μπορεσει να γνωρισει απο κοντα στο συνολο της την γκαμα του Clio, με το hatchback, το Sport Tourer, το επαγγελματικο Pro+, αλλα και το κορυφαιο R.S.
Νεο Renault Megane
Δυναμικη αποδοση, τεχνολογια και οδηγικη απολαυση
Το νεο Renault Megane, ξεχωριζει χαρη στο δυναμικο, αλλα και στιβαρο του σχεδιασμο που συνδυαζεται με ενα μοναδικο πακετο τεχνολογικων χαρακτηριστικων, τα οποια κανεις συναντα συνηθως σε μοντελα της μεγαλυτερης κατηγοριας. Με κορυφαια οδικη συμπεριφορα, το νεο Mégane εφοδιαζεται με μια ευρεια γκαμα κινητηρων που καλυπτει πληρως τις αναγκες ολων των πελατων.
Με μεγαλυτερο μηκος και πλατος, αλλα χαμηλοτερο υψος, το νεο Megane παραλληλα με την αυξημενη ευρυχωρια προσφερει ενα ιδιαιτερα δυναμικο προφιλ τοσο σε σχεδιαστικο, οσο και οδηγικο επιπεδο. Το πλαισιο και η αναρτηση του νεου Mégane εξασφαλιζουν οτι ξεχωριζει απο οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο της κατηγοριας, ενω παραλληλα η ισορροπημενη οδικη συμπεριφορα του συνδυαζεται ιδανικα με μια εκτεταμενη γκαμα κινητηρων αποδοσης απο 90 εως 205 ιππους, οι οποιοι καλυπτουν ενα ευρυ πεδιο αναγκων. Το συνολο συμπληρωνουν τα κορυφαια επιπεδα ανεσης που προσφερει η αναρτηση και η ηχομονωση της καμπινας.
Το νεο Megane προσφερει μια νεα εμπειρια οδηγησης χαρη στο συστημα R-Link2, το οποιο λειτουργει ως το κεντρο ελεγχου του αυτοκινητου μεσω μιας καθετα τοποθετημενες οθονης 8,7 ιντσων. Παραλληλα μεσω της τεχνολογιας Multi-Sense ο οδηγος μπορει να προσωποποιησει, συμφωνα με τις επιθυμιες του, τα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου, ενω μια σειρα εξελιγμενων και φιλικων στη χρηση οδηγικων βοηθηματων –που συμπεριλαμβανουν εκτος των αλλων και εγχρωμο Head Up Display- συμβαλουν στις ασφαλεστερες διαδρομες.
Ειδικοτερα στην εκδοση GT, το συστημα ενεργης τετραδιευθυνσης 4Control αποτελει μια πρωτια για την κατηγορια. Συνδυαζεται δε με την εξελιγμενη απο τη Renault Sport αναρτηση, ωστε να προσφερει κορυφαια οδικη συμπεριφορα με δυναμικο κρατημα και ακριβεια στις αντιδρασεις.
Οπως και στα υπολοιπα μοντελα της Renault οι καταναλωτες εχουν να επιλεξουν απο μια ευρεια γκαμα αποδοτικων και φιλικων προς το περιβαλλον υπερτροφοδοτουμενων κινητηρων βενζινης και Diesel. Στη βαση βρισκεται ο εξελιγμενος βενζινοκινητηρας 1.2 TCe σε δυο εκδοσεις με 100 και 130 ιππους, ενω το κορυφαιο GT τροφοδοτειται απο τον χωρητικοτητας 1.6 λιτρων κινητηρα TCe των 205 ιππων που συνδυαζεται με το αυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη EDC των 7 σχεσεων. Αντιστοιχα εντυπωσιακη ειναι και η γκαμα των κινητηρων πετρελαιου που περιλαμβανει τον κινητηρα 1.5 dCi με 90 και 110 ιππους και τον κινητηρα 1.6 dCi με τους 130 ιππους.
Κατα τη διαρκεια της εκθεσης “ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2016» το κοινο θα εχει τη δυνατοτητα να γνωρισει απο κοντα τοσο την εκδοση Hatchback οσο και το κορυφαιο Megane GT.