Ο διλιτρος κινητηρας του GT-R τραγουδαει ακομα πανω απο τις 8000 σ.α.λ!
Το πρωτο Skyline GT-R coupe παρουσιαστηκε το 1971 και κατασκευαστηκαν μολις 1,945 coupe και τετραπορτα Skyline κανοντας το εξαιρετικα σπανια και πολυτιμο. Παρολα αυτα το GT-R του 1971 κανει oτι γεννηθηκε να κανει ακομα και σημερα.
Ο οδηγος Keiichi Tsuchiya οδηγει το GT-R στην πιστα Tsukuba χωρις οικτο ανεβαζοντας στροφες μεχρι τις 8000 rpm και πλαγιολισθαινοντας με καθε ευκαιρια.
Δεν ξερω ακριβως τι ειδους μετατροπες εχει αυτο το Hakosuka (ετσι αποκαλουσαν το πρωτης γενιας Skyline GT-R) , αλλα εργοστασιακα απεδιδε 160 ιππους οντας ενα απο τα πρωτα ιαπωνικα αγωνιστικα αυτοκινητα που μπορουσαν να αμφισβητησουν τα Ευρωπαικα supercars και βοηθησε να καθιερωσει το μυθο του GT-R…
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }
Η ιστορια του Hakosuka Skyline GT-R .embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }