Ουτως η αλλως, τα Sierra RS500 που φτιαχτηκαν για να παρει homologation η Ford για τους αγωνες ειναι σπανια, αφου μολις 500 φτιαχτηκαν, στο εργοστασιο της Aston Martin, στο Tickford, στο Ηνωμενο Βασιλειο. Αυτο το συγκεκριμενο ομως, εκτος του οτι ειναι το πρωτο, εκτος του οτι δεν ειναι μαυρο, οπως τα περισσοτερα, αλλα λευκο, εχει και μια αλλη ιδιαιτεροτητα που το κανει ποθητο στον συλλεκτη: Ειναι το μοναδικο που δεν φτιαχτηκε στο Tickford, αλλα απο τη Ford (χωρις το Tick).
Το θηριωδες μπλε οβαλ απο τα παλια που σαρωσε (και σαρωνει) στις αναβασεις και οχι μονο, ειχε αρκετες μετατροπες σε σχεση με το -ηδη καταπληκτικο- Sierra Cosworth, οπως μεγαλυτερο turbo, μεγαλυτερο intercooler, αναβαθμισμενο ψυγειο λαδιου, αναβαθμισμενη τρομπα βενζινης, αεραγωγους για την ψυξη των φρενων στη θεση των φανων ομιχλης, lip στο μπροστινο spoiler, μεγαλυτερη, κατα 30 mm αεροτομη, αεροδυναμικα βοηθηματα κλπ, αποδιδοντας 224 ιππους, με τη δυνατοτητα να ξεπερασει τους 400, στην αγωνιστικη του ρυθμιση.
Το συγκεκριμενο (ειπαμε, το πρωτο) φοραει μονο μια εξατμιση Magnex και ενα νεο καντραν που αντικατεστησε το αυθεντικο (το οποιο μαλλον τα παιξε). Ειναι δεξιοτιμονο και η τιμη εκτιμησης του κινειται αναμεσα στις 90 με 120.000 λιρες, δηλαδη περιπου 100 με 135.000 ευρω. Εσυ, θα τα εδινες για να βαλεις στο γκαραζ σου το πρωτο RS500 που φτιαχτηκε ποτε;