Η SsangYong παρουσιαζει στην Εκθεση Αυτοκινητου του Παρισιου το πρωτοτυπο LIV-2 καθως και τις αναβαθμισμενες εκδοσεις (ΜΥ 2017) των Tivoli & XLV, που θα εξοπλιζονται με συγχρονα συστηματα ασφαλειας, οπως το Συστημα Αυτονομου Φρεναρισματος. Επισης εκει βρισκεται και το αγωνιστικο Tivoli Rally Raid 4WD.
Στη φετινη Εκθεση Αυτοκινητου στο Παρισι, η SsangYong Motor Company, (CEO, Johng-sik Choi; www.smotor.com/en) παρουσιαζει το τελειως καινουριο μοντελο της, το concept LIV-2, που αποτυπωνει ενα μεγαλο premium SUV.
«Με τα Tivoli & XLV, η SsangYong επεδειξε τη ικανοτητα της να σχεδιασει και να κατασκευασει ενα τελειως καινουριο μοντελο απο λευκο χαρτι σε χρονο ρεκορ, ενω, παραλληλα, αξιοποιησε στο επακρο την πολυχρονη τεχνογνωσια της ως ο κορυφαιος κατασκευαστης SUV της Κορεας. Με πανω απο 100.000 μοναδες να εχουν πουληθει παγκοσμιως, ηδη, αυτα τα μοντελα βοηθανε με τον καλυτερο τροπο τη μεταμορφωση της SsangYong”.
«Και τωρα επιχειρουμε να κανουμε το ιδιο, αυτη τη φορα με ενα ολοκαινουριο μεγαλο SUV που θα παρουσιαστει επισημα τον επομενο χρονο. Το LIV-2 που παρουσιαζεται εδω σημερα ειναι ενα πρωτοτυπο τελικης μορφης του μοντελου μας με τον εσωτερικο κωδικο Υ400 (Rexton), το οποιο βρισκεται ηδη σε προχωρημενο σταδιο δοκιμων», ειπε ο κ. Choi.
«Το LIV-2 αναδεικνυει την πολυτελη προοπτικη στο πολυ δημοφιλες θεμα SUV, ενω παραλληλα, κανει χρηση εξελιγμενων τεχνολογιων ασφαλειας»
«Ειμαστε σιγουροι οτι προκειται για ακομα ενα σημαντικο μοντελο, το οποιο ειναι ικανο να μεταφερει τη SsangYong στο επομενο επιπεδο. Απο εδω και μετα θα προσθετουμε ενα μοντελο στη γκαμα μας για τα επομενα δυο χρονια, με το καθενα απο αυτα να ειναι σχεδιασμενο να διευρυνει την εικονα μας σε ακομα περισσοτερα πελατειακα περιβαλλοντα και διεθνεις αγορες» προσεθεσε ο κ. Choi.
To SsangYong LIV-2, αποτελει την εξελιξη του πρωτοτυπου LIV-1, που ειχε παρουσιαστει το 2013, στην Εκθεση Αυτοκινητου της Σεουλ. Το ονομα του προερχεται απο τις λεξεις Limitless Interface Vehicle, που σε ελευθερη μεταφραση σημαινουν ενα οχημα με απεριοριστες δυνατοτητες, ετσι οπως προκυπτουν απο τις νεες τεχνολογιες που διαθετει. Το μοτιβο του ασπαζεται τη νεα σχεδιαστικη φιλοσοφια της κορεατικης φιρμας με τον τιτλο «Dignified Motion» (=Αξιοπρεπης Κινηση).
Το SsangYong LIV-2 εξοπλιζεται με εναν κινητηρα diesel 2,2 λιτρων (181PS, 420 Nm) προδιαγραφων Euro 6, που εξασφαλιζει δυναμη και οικονομια, οπως και με το υπερσυγχρονο, προσφατα παρουσιασμενο, μοτερ βενζινης 2.0 DGi (225PS, 350Nm) με turbo και αμεσο ψεκασμο καυσιμου.
Το εσωτερικο του ειναι σχεδιασμενο να δημιουργει την αισθηση ενος συγχρονου πολυτελους καθιστικου, μεσα στο περιβαλλον μια λιμουζινας, στην οποια περισσευουν οι χωροι για εργασια και ξεκουραση, ενω ειναι εξοπλισμενη με πολλες συγχρονες τεχνολογιες επικοινωνιας. Αυτες περιλαμβανουν ενα ενοποιημενο συστημα επικοινωνιας με τρεις οθονες, αντικατοπτρισμο των ηλεκτρονικων συσκευων (mirroring) μεσω wi-fi, αλλα και τεχνολογιες συνδεσιμοτητας μεσω των applications Apple CarPlay και Google Android Auto. Συνολικα, το συστημα infotainment μπορει να ρυθμιστει απο ενα πανελ αφης και προσφερει ηχο surround υψηλης ποιοτητας.
Παραλληλα, το αυτοκινητο εξοπλιζεται με εξελιγμενα συστηματα ασφαλειας, οπως ειναι το Συστημα Αυτονομου Φρεναρισματος (AEBS), το οποιο προειδοποιει τον οδηγο οταν ενα εμποδιο (αυτοκινητο η πεζος) εντοπιζεται εμπρος, με τη χρηση ρανταρ και λεϊζερ, αλλα και απο μια καμερα τοποθετημενη στο πανω μερος του παρμπριζ, και ακολουθως φρεναρει το αυτοκινητο αν χρειαστει. Επισης εξοπλιζεται με τα Συστηματα Υποβοηθησης Ασφαλειας Κυκλοφοριας (TSA) και Αυτοματης Απ-Ενεργοποιησης Προβολεων (HBA), το Συστημα Προειδοποιησης Αλλαγης Λωριδας (LDW), το Συστημα Διαγνωσης Τυφλου Σημειου, το Συστημα Υποβοηθησης Παραμονης στη Λωριδα (LKA) και το Συστημα Προειδοποιησης Κυκλοφοριας, που βοηθαει τον οδηγο να αποφυγει την προσκρουση στο πισω μερος του οχηματος, κατα το ξεπαρκαρισμα με την οπισθεν.
Περισσοτερες αναβαθμισεις στα Tivoli & XLV για το 2017
Τοσο το SsangYong Tivoli οσο και το XLV διατηρουν τον κομψο σχεδιασμο τους, την κορυφαια ασφαλεια και τους μεγαλους χωρους που προσφερουν, ενω για το 2017 αναβαθμιζονται ακομα περισσοτερο σε νευραλγικους τομεις.
Ετσι, τα μοντελα θα λαβουν επιπλεον εξοπλισμο ασφαλειας, οπως το Συστημα Αυτονομου Φρεναρισματος (AEBS), που θα διατιθεται ως στανταρ στις περισσοτερες εξοπλιστικες εκδοσεις τους, ενω το Συστημα Προειδοποιησης Αλλαγης Λωριδας (LDW), το Συστημα Υποβοηθησης Παραμονης στη Λωριδα (LKA), η Αυτοματη Απ-Ενεργοποιηση Προβολεων (HBA) και το Συστημα Αναγνωρισης Σηματων Οδικης Κυκλοφοριας (TSR), θα διατιθενται σαν εξτρα εξοπλισμος.
Παραλληλα, στον εξοπλισμο προστιθεται η ρυθμιση της κολονας του τιμονιου σε αποσταση, αναβαθμισμενο συστημα εξαερισμου των εμπρος καθισματων και ανακλινομενες πισω θεσεις για περισσοτερη ανεση στα ταξιδια. Επισης, προστιθεται και διπλο πατωμα στο χωρο αποσκευων που αναβαθμιζει την χρηστικοτητα και την ευελιξια. Ειδικα για το XLV, η αναβαθμιση περιλαμβανει και θερμαινομενα πισω καθισματα, για ακομα μεγαλυτερη ανεση των επιβατων κατα τη χειμερινη περιοδο.
Αγωνιστικο SsangYong Tivoli Rally Raid 4WD
Πλαϊ στα νεα της μοντελα, η SsangYong στο Παρισι παρουσιαζει και επισημα στο παγκοσμιο κοινο και το αγωνιστικο μοντελο της, Tivoli Rally Raid 4WD. Το αγωνιστικο ειναι εξελιγμενο και κατασκευασμενο εξ’ ολοκληρου στο χερι, στην Ισπανια, βασιζεται στο «απλο» SsangYong Tivoli και χρησιμοποιει την τελευταια αγωνιστικη τεχνολογια. Το σασι ειναι σωληνωτο με τεχνολογια δανεισμενη απο την αεροναυπηγικη, ο κινητηρας ειναι 6κυλινδρος, 3λιτρος diesel twin-turbo, με 3 προγραμματα λειτουργιας, εχει 740Nm ροπης και συνδυαζεται με σειριακο κιβωτιο 6 ταχυτητων, ενω το μοντελο εξοπλιζεται με εξελιγμενο συστημα τετρακινησης με τρια διαφορικα.