Μιας και ολα αρχιζουν με μια αποφαση, ο τιτλος του πρωτου video δεν θα μπορουσε παρα να ειναι: «Η Αποφαση»
Μολις πηρε το πρασινο φως, η Ford ξεκινησε ενα φιλοδοξο προγραμμα: να δημιουργησει ενα Ford GT καταλληλο αφενος για το δρομο, αφετερου για αγωνες, και μαλιστα εγκαιρα για την 50η επετειο της θρυλικης της νικης στις 24 Ωρες του Le Mans
• “The Decision,” (‘Η Αποφαση’), το πρωτο απο τα πεντε βιντεο μικρης διαρκειας παρουσιαζει τους Bill Ford Jr., Raj Nair, Dave Pericak και Edsel B. Ford II, που εδωσαν το παρων στον αγωνα του 1966 μαζι με τον πατερα Henry Ford II. Αποκορυφωμα θα ειναι ενα ντοκιμαντερ μεγαλου μηκους που θα ‘παρακολουθει’ την εξελιξη τοσο της Εκδοσης Δρομου του Ford GT οσο και της Αγωνιστικης μετα την αποφαση για τη δημιουργια των αυτοκινητων που θα υποστηριξουν την επιστροφη της εταιριας στο 24 Hours of LeMans.
Η ιστορια του Ford GT 40
Η επιθυμια για μια νικη στο Le Mans ειναι αυτη που οδηγησε τον Henry Ford II στη δημιουργια του Ford GT 40 τη δεκαετια του 1960. Χρειαστηκε οραμα, επινοητικοτητα και τολμη για να βουτηξει στα ‘βαθια νερα’ του Le Mans. Η επιστροφη στους αγωνες ειναι παντα μια καθοριστικη στιγμη για την εταιρια. Τωρα ηρθε η ωρα για την επιστροφη του Ford GT. Συνολικα, τεσσερα Ford GT θα αγωνιστουν σε ολο τον κοσμο για τιτλους του πρωταθληματος το 2016 με τη αγωνιστικη ομαδα Ford Chip Ganassi Racing. Δυο απο αυτα θα τρεξουν στο IMSA WeatherTech SportsCar Championship (Β. Αμερικη) και δυο στο παγκοσμιο FIA World Endurance Championship. Και τα τεσσερα θα αντιμετωπισουν την 24ωρη προκληση του Le Mans.
Το νεο Ford GT
Το παθος της Ford Motor Company ειναι η δημιουργια των πιο καινοτομων, προηγμενων οχηματων στο δρομο. Αυτο ενεπνευσε τους ανθρωπους της να σχεδιασουν και να κατασκευασουν το νεοτερο Ford GT.
• Το νεο Ford GT supercar ειναι το αποκορυφωμα των καινοτομιων της Ford στους τομεις ελαφρου βαρους, αεροδυναμικης και αποδοτικων κινητηρων Ford EcoBoost.
• Η Ford ανακοινωσε την επιστροφη της στους αγωνες GT με το Ford GT τον περασμενο Ιουνιο στο 2015 24 Hours of Le Mans.
• Το Ford GT χρησιμοποιει τη δευτερη γενια του twin-turbo κινητηρα Ford EcoBoost V6.
«Πρεπει να εισαι στην καλυτερη σου φορμα για να κερδισεις εναν αγωνα, επειδη ο ανταγωνισμος ειναι εξαιρετικα σκληρος. Καθε δευτερολεπτο μετραει. Καθε χιλιοστο του αυτοκινητου μετραει. Αυτο ειναι το πραγματικα συναρπαστικο στους αγωνες, και αυτο χρειαζεται για να νικησεις.»
«Παντα λεω ‘δουλευουμε για μια εταιρια που ονομαζεται Ford Motor Company, αλλα στην πραγματικοτητα δουλευουμε για μια οικογενεια – και αυτη ονομαζεται Ford.’ Ειναι λοιπον σημαντικο για εμας το οτι μπορουμε να επιστρεψουμε στο Le Mans και μαλιστα με τροπο που τιμα την κληρονομια μας και ευελπιστουμε, αν τα καταφερουμε να προσφερουμε στην οικογενεια Ford κατι που επιθυμω διακαως, αυτο το τροπαιο.»
– Dave Pericak,
Global Director, Ford Performance
«Για να κερδισεις σε εναν αγωνα, απαιτειται να εχεις απιστευτη αφοσιωση.»
«Νομιζω οτι παντα ειχα στο μυαλο μου τη δημιουργια ενος ακομα Ford GT. Πιστευω οτι το κινητρο ηταν η επερχομενη επετειος των 50 χρονων απο τη νικη του 1966. Νιωσαμε οτι επρεπε πραγματικα να κανουμε κατι για να τιμησουμε αυτη τη νικη … Ειναι τιμη για την κληρονομια μας. Η κληρονομια μας ειναι πολυ σημαντικη. Κατα βαθος, ειμαστε μια οικογενειακη εταιρια.»
– Raj Nair,
Executive VP, Global Product Development and Chief Technical Officer
“Αγωνιζεσαι για τη νικη. Δεν αγωνιζεσαι ελπιζοντας οτι απλως θα πας καλα. Δεν αγωνιζεσαι για να εχεις ενα ομορφο αυτοκινητο. Αγωνιζεσαι για τη νικη.»
«Σιγουρα, ειναι μεγαλο ρισκο, αλλα οχι οταν προσθετεις φημη, θετικη αυρα (halo effect) και την ηθικη ενισχυση που προσφερει η Ford σε ολους οσους την αγαπουν. Αυτο το αυτοκινητο, δεν θα κανει ιδιαιτερη διαφορα στα κερδη μας, αλλα στη φημη της Ford Motor Company, που ειναι κατι για το οποιο ενδιαφερομαι βαθια. Αυτο το αυτοκινητο θα ειναι επικο.»
– Bill Ford
Executive Chairman, Ford Motor Company
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }