Το πρωτο, ουσιαστικα, σπορ μοντελο της ΚΙΑ, το Stinger GT, ειναι τοσο καλο, που ξεπερνα ακομα και τις προσδοκιες των ιδιων των μηχανικων που το εφτιαξαν. Το πισωκινητο, τετραθυρο κορεατικο τερας με τον twin turbo V6 3,3 λιτρων που αποδιδει 365 ιππους, θα εκανε, συμφωνα με την ΚΙΑ, το σπριντ των 0-100 χ.α.ω. σε 5,1 δευτερολεπτα. Η πραγματικοτητα ομως, ειναι διαφορετικη.
Γιατι, οπως διαπιστωνει στις επισημες, πια, μετρησεις της, η ΚΙΑ, η πισωκινητη εκδοση του Stinger GT κανει το σπριντ σε μολις 4,9 δευτερολεπτα. Ετσι, ειναι στο κλαμπ των \”ισχυρων\” και επισημως, μολις πιο αργο κατα 0,2 δευτερολεπτα απο τις Mercedes AMG C43 και Audi S5.
Το μοντελο της ΚΙΑ, βεβαια, εχει εναν αλλο ασσο κρυμμενο στο μανικι, περα απο τις επιδοσεις και την οδικη συμπεριφορα που οι Κορεατες υποσχονται οτι θα ειναι κορυφαια. Οτι στις αγορες που θα διατιθεται (δυστυχως μια απο αυτες δεν θα ειναι η ελληνικη), θα κοστιζει πολυ φθηνοτερα απο τους ανταγωνιστες του. Για παραδειγμα στις ΗΠΑ, θα κινειται στο ψυχολογικο οριο των 50.000 δολαριων. Εδω, βεβαια, θα το \”σκοτωναν\” οι παραλογοι φοροι.