Οσο ημασταν απασχολημενοι με τη συμφωνια- μη συμφωνια με τους δανειστες και, κυριως, με την παρουσιαση της νεας Alfa Romeo Giulia, ενας αλλος \”φιλος απο τα παλια\” επεστρεψε. Η Ford, φαινεται πως ζηλεψε τις δοξες του παρελθοντος με τα φοβερα και τρομερα Sierra και Escort Cosworth, που, στις τετρακινητες βερσιον τους (οχι οτι με χαλαγε ενα πισωκινητο Sierra Cosworth) αφησαν εποχη. Ε, αυτο, η Ford θελει να το ξανακανει, με το νεο Focus RS.
Μεχρι σημερα, ξεραμε οτι το νεο -πολυαναμενομενο- Focus RS θα ειναι τετρακινητο και οτι \”θα εχει περισσοτερους απο 320 ιππους\”. Τωρα, μαθαινουμε περισσοτερες λεπτομερειες: Η Ford, ανακοινωσε οτι ο 2,3 λιτρων Ecoboost που θα φοραει, θα αποδιδει 345 ιππους και θα στροφαρει μεχρι τις 6.800 rpm.
Η ροπη του (324 lb ft) θα αποδιδεται χαμηλα, αναμεσα στις 2.000 και τις 4.500 στροφες ανα λεπτο. Και η ιστορια, δεν τελειωνει εδω. Το Focus RS θα εχει λειτουργια \”overboost\” που θα εκτοξευει τη ροπη (στα 347 lb ft) για περιπου 15 δευτερολεπτα, στα οποια η κοφτης θα \”ανεβαινει\” στις 6.800 σ.α.λ.
Μεχρι τωρα, δεν εχουμε μαθει κατι για τις επιδοσεις, αλλα δεν ειναι και δυσκολο να υποθεσουμε οτι τα πρωτα 100 χ.α.ω. απο σταση θα ερχονται σε κατι παρακατω απο 5 δευτερολεπτα. Τιμη, δεν εχει επισης ανακοινωθει, αλλα οι πρωτες πληροφοριες μας αναφερουν οτι θα κινειται κοντα στο \”ψυχολογικο οριο\” των 50.000 ευρω.
Η Ford εχει επιβεβαιωσει οτι το νεο Focus RS α διαθετει \”Drift Mode\”, λειτουργια που θα σου επιτρεπει να \”παιζεις\” ντριφταροντας το σαν πισωκινητο και, φυσικα, θα διαθετει και launch control.
Για πρωτη φορα, το νεο Focus RS θα το δουμε το Σαββατοκυριακο, στο Goodwood Festival of Speed. Και, αφου μιλαμε για τετρακινητο Ford με λειτουργια Drift Mode, ποιος αλλος θα μπορουσε να ειναι πισω απο το τιμονι του στην επισημη πρωτη του, εκτος απο τον ενα και μοναδικο, τον θεοτρελο Ken Block. Τρελανε μας, Ford…