Ηρθε λοιπον το νεο Honda Civic. Και, οσο περιμενουμε το φοβερο και τρομερο Vtec, καλο ειναι να μαθουμε τι καινουριο φερνει το ανανεωμενο μοντελο.
st1\\:*{behavior:url(#ieooui) }
· Νεα, σπορ εξωτερικη σχεδιαση και στυλιστικη ανανεωση εσωτερικου για τα μοντελα Honda Civic και Civic Tourer
· Νεο Civic Sport με οπτικη συγγενεια με το προσεχες Type R
· Νεο συστημα ψυχαγωγιας και τεχνολογιας παρουσιαζεται σε ολη την οικογενεια Civic
· Νεο αυτοματο συστημα πεδησης στις χαμηλες ταχυτητες στανταρ σε ολες τις εκδοσεις
· Κορυφαιος χωρος αποσκευων 477 L(Civic) και 624 L(Tourer) με τα πισω καθισματα σε ορθια θεση
· Συστημα Υποβοηθησης Ευκινησιας (AHA)
· Συστημα EPS με Feedback control
Τα Civic και Civic Tourer αποκτουν πιο σπορ υφος με μια ανανεωση της αισθητικης του εμπρος τμηματος που χρησιμοποιει ως κυρια συστατικα τους νεους προβολεις με ενσωματωμενα φωτα ημερας και ενα νεο κομψο, εμπρος προφυλακτηρα. Το Civic hatchback υιοθετει επισης νεο πισω προφυλακτηρα, πλαϊνες ποδιες, πισω αεροτομη σε μαυρη αποχρωση και πισω φωτα LED.
Σε συναρτηση με τις premium παρεμβασεις στο εξωτερικο, τα μοντελα 2015 ανανεωνονται και εσωτερικα με νεες ταπετσαριες καθισματων και ραφες στα προσκεφαλα, νεες επενδυσεις θυρων με χρωμιωμενες λαβες και ενα πινακα ελεγχου σε μαυρο μεταλλικο.
Οι αισθητικες αναβαθμισεις συνδυαζονται αριστα με την ευρυχωρια του εσωτερικου της σειρας Civic. Ο χωρος αποσκευων 477 L του Civic και 624 L του Civic Tourer παραμενει ο καλυτερος στην αντιστοιχη κατηγορια.
Η οικογενεια Civic 2015 σηματοδοτει επισης την πρεμιερα του συστηματος ηχου & ενημερωσης Honda Connect. Το Honda Connect προσφερει ανεση και συνδεσιμοτητα κατα τη διαρκεια του ταξιδιου με βασικες λειτουργιες οπως: AM/FM, DAB καιInternet Radio, συνδεσιμοτητα Bluetooth, internet browsing, δορυφορικη πλοηγηση* και καμερα οπισθοπορειας. Το συστημα τρεχει με λειτουργικο Android 4.0.4 και προσφερει τις οικειες λειτουργιες αφης ενος smartphone σε οθονη επτα ιντσων.
Στην ελληνικη αγορα αυτοκινητου η ανανεωμενη γενια Honda Civic MY15 θα ειναι διαθεσιμη απο τις αρχες καλοκαιριου στις παρακατω εκδοσεις και τιμες:
1.4L Petrol
|
1.6L Diesel
|
||||
Comfort
|
Elegance
|
Comfort
|
Elegance
|
Sport
|
|
Προτεινομενη Λιανικη Τιμη
|
17.600 €
|
18.750 €
|
23.100 €
|
24.700 €
|
25.950 €
|
Προτεινομενη Λιανικη με αποσυρση
|
16.640 €
|
17.790 €
|
21.670 €
|
23.270 €
|
24.520 €
|
Νεα εκδοσηCivic Sport
Η Ευρωπαϊκη οικογενεια Civic αυξανεται και πληθυνεται με τον ερχομο ενος νεου μελους, του Civic Sport. Βασισμενο στο Civic hatchback, και με την ισχυ του 1.6 L diesel 120 PS διαθετει πισω αεροτομη στο χρωμα του αμαξωματος και 17αρες ζαντες αλουμινιου μοναδικες στην εκδοση Sport. Επιπλεον, το Civic Sport αφηνει αιχμες για την εντυπωσιακη σχεδιαση του προσεχους Type R με νεο εμπρος προφυλακτηρα που περιλαμβανει πλεγμα στο κατω μερος του αεραγωγου και μαυρη επενδυση οροφης στην καμπινα.
Ολα τα μοντελα της σειρας 2015 Civic θα ωφεληθουν απο την προσθηκη του συστηματος City- Brake Active (CTBA) της Honda στανταρ. Ειδικα σχεδιασμενο για να βοηθα στην αποφυγη η τη μειωση της σφοδροτητας των ατυχηματων με μικρες ταχυτητες, το συστημα χρησιμοποιει τεχνολογια ρανταρ για σαρωση του δρομου μπροστα και εφαρμοζει αυτοματα την πεδηση εαν ανιχνευτει πιθανος κινδυνος συγκρουσης. Το συστημα ειναι σχεδιασμενο για να λειτουργει με ταχυτητες κατω απο 32 km/h.
* Δορυφορικο συστημα πλοηγησης (Satellite Navigation) ειναι προαιρετικο
Αεροδυναμικη
Βελτιωση της αεροδυναμικης του ΜΥ15 για μεγαλυτερη οικονομια και αυξημενη αποδοση. Εγιναν αλλαγες στον σχεδιασμο εξαρτηματων στο μπροστινο και στο πισω μερος με σκοπο να διατηρηθει ο συντελεστης οπισθελκουσας και να βελτιωθει ο συντελεστης ανυψωσης. Η μειωση του συντελεστη ανυψωσης εχει σαν αποτελεσμα την βελτιωμενη αισθηση του συστηματος διευθυνσης και την αυξημενη σταθεροτητα του πισω μερους του αυτοκινητου στις υψηλες ταχυτητες.
Χαρακτηριστικα NVH
Βελτιωμενα χαρακτηριστικα NVH απο την προσθηκη υλικων απορροφησης θορυβων σε τμηματα του αμαξωματος που δεν υπηρχαν. Δοθηκε ιδιαιτερη εμφαση στην περεταιρω μειωση του θορυβου του κινητηρα Diesel με την προσθηκη απορροφητικων υλικων στον χωρο του κινητηρα.
Αναρτησεις
Τα αμορτισερ και τα ελατηρια ειναι βελτιωμενα και στο μπροστα αλλα και στο πισω μερος του αυτοκινητου. Η δυναμη αποσβεσης αυξηθηκε σε ολο το φασμα λειτουργιας της αναρτησης για καλυτερο ελεγχο του αμαξωματος και βελτιωμενη αποκριση.
Συστημα Υποβοηθησης Ευκινησιας (AHA)
Η ευκινησια εχει βελτιωθει χαρη στο συστημα υποβοηθησης ευκινησιας (AHA). Το συστημα AHA λειτουργει οταν εντοπιζονται αποτομες κινησεις του τιμονιου και χρησιμοποιει προσαρμοσμενες ενεργοποιησεις των φρενων απο το συστημα VSA, ωστε να βοηθα το Civic να ακολουθησει με μεγαλυτερη ακριβεια την προβλεπομενη κατευθυνση οταν κινειται σε στροφες.
Συστημα EPS με ω Feedback control
Η μεγαλυτερη εμφαση στην πληροφορηση του τιμονιου προσφερει ασφαλεστερη και σταθεροτερη αισθηση κατα την κινηση και σε ευθεια και στις στροφες.
το EPS παρακολουθει την ταχυτητα που στριβει ο οδηγος το τιμονι (ω) και ελεγχει διαρκως την υποβοηθηση ωστε η αισθηση του τιμονιου να παραμενει σταθερη.
Η μεταβαση απο την γρηγορη αποκριση στην αργη αποκριση τιμονιου (επιταχυνοντας απο χαμηλη ταχυτητα), ειναι επισης βελτιωμενη σε σχεση με το ΜΥ14.
Infotainment: Νεο συστημα ηχου & πληροφορησης Honda Connect
· Το Honda Connect προσφερει ανεση και συνδεσιμοτητα εν κινησει
· Ευρεια σειρα λειτουργιων προβαλλεται στην οθονη αφης 7 ιντσων
· Οικειες λειτουργιες αφης “pinch, swipe & tap” σε στυλ smartphone
· Αμεση προσβαση απο εναν απο τους ταχυτερους επεξεργαστες δυο πυρηνων της βιομηχανιας
· Διατιθεται στανταρ με ολες τις εκδοσεις του 15YM CR–V απο τη βασικη και πανω
Το νεο συστημα Honda Connect infotainment τοποθετειται στανταρ σε ολες τις εκδοσεις απο τη βασικη και πανω (Comfort/SE), προσφεροντας μεγαλυτερη ανεση και συνδεσιμοτητα εν κινησει.
Ευκολο και διαισθητικο στη χρηση, το Honda Connect τρεχει με Android 4.0.4 – το δημοφιλεστερο λειτουργικο συστημα για smartphone – υιοθετωντας τις γνωστες λειτουργιες αφης ‘pinch, swipe και tap‘ ενος smartphone. Η οθονη επτα ιντσων μπορει να προσαρμοζεται συμφωνα με τις ατομικες προτιμησεις του χρηστη, ο οποιος μπορει να επιλεξει απο δυο διαφορετικα στυλ (skins) εξατομικευοντας πληρως το συστημα. Εγχρωμα εικονιδια διασφαλιζουν ταχεια και απλη λειτουργια πλοηγησης μεσω της οθονης αφης.
Το Honda Connect προσφερει στους εμπρος επιβατες ταχεια και ευκολη προσβαση σε πληροφοριες που αφορουν στο οχημα και της καμερας οπισθοπορειας μεχρι μουσικη και συνδεσιμοτητα Bluetooth για smartphone. Οι λειτουργιες του συστηματος περιλαμβανουν προσβαση στο internet, δυο προ-εγκατεστημενες εφαρμογες, στο Honda App Centre, προαιρετικο συστημα πλοηγησης Garmin, DAB / FM / AM και διαδικτυακο ραδιοφωνο, διεπαφη τηλεφωνου, και συνδεσιμοτητα Bluetooth, καμερα οπισθοπορειας με δυναμικες οδηγιες καθως και διαφορες πληροφοριες του οχηματος οπως χιλιομετρητης, οικονομια καυσιμου και χρονος ταξιδιου.
Γραφικα υψηλης ποιοτητας και χωρις διακοπες λειτουργια διασφαλιζονται απο εναν απο τους ταχυτερους επεξεργαστες στην αυτοκινητοβιομηχανια, τον NVIDIA Tegra 3.
Συνδεσιμοτητα Bluetooth και προσβαση στο internet
Το νεο συστημα Honda Connect προσφερει αριστη συνδεσιμοτητα για ασφαλη επικοινωνια εν κινησει, ενω οι κατοχοι του οχηματος μπορουν επισης να συνδεουν το smartphone τους στο Hands Free συστημα Τηλεφωνου μεσω Bluetooth. Το Honda Connect ειναι συμβατο με την τεχνολογια MirrorLink, που προσφερει απευθειας συνδεσιμοτητα μεταξυ του συστηματος και συμβατου smartphone του χρηστη. Αυτη η τεχνολογια επιτρεπει στο χρηστη να προβαλλει την οθονη του smartphone του μεσω του Honda Connect και να εχει προσβαση στις αγαπημενες του εφαρμογες.
Οι κατοχοι μπορουν επισης να συνδεονται στο internet μεσω Smartphone Wi-Fi tethering η ενος Mobile Wifi Router, που επιτρεπει internet browsing ενω βρισκονται στο αυτοκινητο (οταν αυτο ειναι σταματημενο), για να μπορουν να βρισκουν τοπικα σημεια ενδιαφεροντος και γειτονικα τοποσημα.
Προ-εγκατεστημενες εφαρμογες
Το συστημα διατιθεται με προ-εγκατεστημενες εφαρμογες, ενω ο χρηστης μπορει να κατεβασει περισσοτερες απο το Honda App Centre.
Η προ-εγκατεστημενη εφαρμογη “Aha” επιτρεπει την ανετη προσβαση σε χιλιαδες σταθμους – με μουσικη, ειδησεις, podcasts & audio books – καθως και social media feeds και τοπικες υπηρεσιες. Η ευχρηστια του Aha κανει την ανευρεση πληροφοριων ασφαλη και ευκολη, απο το να βρεις οτιδηποτε σε ενα λογαριασμο Twitter μεχρι ενημερωμενα δελτια καιρου. Με την εφαρμογη Aha οι χρηστες μπορουν να βρουν ευκολα σημεια ενδιαφεροντος, κατι που τους βοηθα να εντοπιζουν τα πλησιεστερα εστιατορια η ξενοδοχεια, για παραδειγμα.
Προαιρετικο Συστημα Πλοηγησης Garmin
Προαιρετικα, το βραβευμενο, δορυφορικο συστημα πλοηγησης Garmin διατιθεται πληρως ενσωματωμενο στο Honda Connect. Προ-φορτωμενοι χαρτες επιτρεπουν την πλοηγηση ακομα και σε περιοχες, χωρις σημα κινητης τηλεφωνιας και με εκατομμυρια σημεια ενδιαφεροντος ειναι παντα ευκολο να βρισκεις τις επιθυμητες τοποθεσιες.
Οι φωνητικες οδηγιες “στροφη – στροφη” πλαισιωνονται απο προηγμενα στοιχεια καθοδηγησης για να μπορουν οι χρηστες να αντεπεξερχονται με ευκολια στις πιο δυσκολες συνθηκες. Η καθοδηγηση λωριδας δηλωνει την καταλληλη λωριδα απο την οποια ο οδηγος πρεπει να στριψει, ενω μια φωτορεαλιστικη διασταυρωση διευκολυνει την αναγνωριση επιλεγμενων διασταυρωσεων και εξοδων. Το συστημα περιλαμβανει επισης αποφυγη κυκλοφοριακης συμφορησης σε πραγματικο χρονο, προειδοποιησεις οριων ταχυτητας, τρισδιαστατη απεικονιση κτιριων και περιοχων, αλλα και Οικολογικη Διαδρομη (Eco Routing).
Κινητηρες και κιβωτια
Πληρης γκαμα κινητηρων για ολες τις αναγκες
Το Civic ΜΥ15 διατιθεται με δυο επιλογες κινητηρων: βενζινοκινητηρας 1.4 lt. i-VTEC, και 1.6l i-DTEC diesel. Ολες οι κινητηριες μοναδες συνδυαζονται με 6-ταχυτο μηχανικο κιβωτιο, ECO Assist και Idle Stop. Επισης εφοδιαζονται με Hill Start Assist.
1.6 i–DTEC o ελαφρυτερος Diesel στην κατηγορια του
Ο κινητηρας 1.6 i–DTEC βελτιωθηκε με στοχο την περεταιρω μειωση της εσωτερικης τριβης και την επιτευξη εκπομπων ρυπων EURO 6b. Η επεξεργασια της επιφανεια της κυλινδροκεφαλης και του μπλοκ εχει βελτιωθει, εχουν χρησιμοποιηθει νεας σχεδιασης εμβολα με νεα επικαλυψη και ενα νεο συγκροτημα καταλυτη-φιλτρου μικροσωματιδιων (Catalyzed Soot Filter–CSF).
Ο κινητηρας 1.6 i–DTEC βελτιωθηκε με στοχο την περεταιρω μειωση της εσωτερικης τριβης και την επιτευξη εκπομπων ρυπων EURO 6b. Η επεξεργασια της επιφανεια της κυλινδροκεφαλης και του μπλοκ εχει βελτιωθει, εχουν χρησιμοποιηθει νεας σχεδιασης εμβολα με νεα επικαλυψη και ενα νεο συγκροτημα καταλυτη-φιλτρου μικροσωματιδιων (Catalyzed Soot Filter–CSF).
Ο 1.6 i-DTEC της Honda αποτελειται απο μια αλουμινενια κυλινδροκεφαλη που συνδεεται σε ενα μπλοκ τυπου ‘open deck’ (με διακενο μεταξυ χιτωνιων και μπλοκ κυλινδρων). Ειναι ο ελαφρυτερος diesel στην κατηγορια του, ζυγιζοντας 47kg λιγοτερο απο τον 2.2 i-DTEC της Honda. Καθε εξαρτημα εχει σχεδιαστει με κριτηριο τη μειωση του βαρους και των διαστασεων, ενω προηγμενες τεχνικες παραγωγης ειχαν αναλογη συμβολη. Ο 1.6 i-DTEC της Honda αποδιδει 120 ιππους και προσφερει μεγιστη ροπη 300Nm, ενω παραλληλα και κορυφαια καταναλωση καυσιμου , 3,6lt/100 km στο μικτο κυκλο και εκπομπες ρυπων 94gr/km.
Εξυπνος Υπερτροφοδοτοτης
Η 4ηγενια του υπερτροφοδοτη Garrett που χρησιμοποιει ο 1.6 i-DTEC υιοθετει αποδοτικη σχεδιαση μεταβλητων πτερυγιων και η ταχυτητα περιστροφης του ελεγχεται με ακριβεια απο τα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου, ελαχιστοποιωντας ετσι την υστερηση τουρμπο (turbo lag) και επιτυγχανοντας ενα βελτιστο συνδυασμο αποδοσης στις χαμηλες – μεσαιες στροφες και επιδοσεων στις υψηλες ταχυτητες. Η μεγιστη πιεση υπερπληρωσης ειναι 1.5bar.
Η 4ηγενια του υπερτροφοδοτη Garrett που χρησιμοποιει ο 1.6 i-DTEC υιοθετει αποδοτικη σχεδιαση μεταβλητων πτερυγιων και η ταχυτητα περιστροφης του ελεγχεται με ακριβεια απο τα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου, ελαχιστοποιωντας ετσι την υστερηση τουρμπο (turbo lag) και επιτυγχανοντας ενα βελτιστο συνδυασμο αποδοσης στις χαμηλες – μεσαιες στροφες και επιδοσεων στις υψηλες ταχυτητες. Η μεγιστη πιεση υπερπληρωσης ειναι 1.5bar.
Συστημα Μεταδοσης
Ενα ελαφρυ και συμπαγες συστημα μεταδοσης χρησιμοποιειται στο 1.6 i-DTEC Civic. Το 6 ταχυτο μηχανικο συστημα ειναι κατα 7kg ελαφρυτερο απο το αντιστοιχο του 2.2 i-DTEC βοηθωντας τον κινητηρα να παραγει μεγιστη ροπη 300NM. Το συστημα κιβωτιου προσφερει:
Ενα ελαφρυ και συμπαγες συστημα μεταδοσης χρησιμοποιειται στο 1.6 i-DTEC Civic. Το 6 ταχυτο μηχανικο συστημα ειναι κατα 7kg ελαφρυτερο απο το αντιστοιχο του 2.2 i-DTEC βοηθωντας τον κινητηρα να παραγει μεγιστη ροπη 300NM. Το συστημα κιβωτιου προσφερει:
· Κορυφαια αποδοση μεταδοσης
· Ομαλη και ακριβη αισθηση κατα την αλλαγη σχεσεων
· Νεο συστημα οπισθεν με αυξημενη ικανοτητα μεταδοσης ροπης και πιο αθορυβη λειτουργια
1.4 i–VTEC
Υψηλη οικονομια καυσιμου, χαμηλοι ρυποι
Ο 1.4 SOHC του Civic ωφελειται επισης απο την προηγμενη τεχνολογια VTEC της Honda για αποδοτικη διαχειριση καυσιμου. Οπως οι υπολοιποι κινητηρες της σειρας, ειναι αριστα ρυθμισμενος και αναβαθμισμενος για να πληροι τις απαιτησεις δυναμικων επιδοσεων και περιβαλλοντικης συμβατοτητας. Οι εκπομπες CO2 εχουν μειωθει στα 129 g/km για συμμορφωση με τα προτυπα EURO-5. Ο κινητηρας παραγει μεγιστη ισχυ 100 PS και ροπη 127 Nm στις 4800 rpm.
Οπως οι υπολοιποι κινητηρες του νεου Civic, η μοναδα 1.4 λιτρων εχει πιο ανθεκτικη μιζα για να ανταπεξελθει στον αυξημενο αριθμο εκκινησεων λογω Idle Stop.
Τεχνολογιες αυξησης αποδοσης με Idle Stop στανταρ στο μηχανικο μοντελο
H 9η γενια Civic προσφερει τη μοναδικη τεχνολογια Eco Assist™ της Honda που βοηθα τους οδηγους να πετυχαινουν βελτιστη αποδοση, συμφωνα με την αποψη οτι διαφορετικα οδηγικα στυλ μπορει να εχουν εως και 15% διαφορα στην καταναλωση καυσιμου. Το συστημα χρησιμοποιει το ταχυμετρο του αυτοκινητου για να συμβουλευσει τους οδηγους πως το οδηγικο στυλ τους επηρεαζει την καταναλωση. Εαν οδηγουν οικονομικα, το ταμπλο γινεται πρασινο. Εαν ο οδηγος ξεπερασει ελαφρως το καλυτερο επιπεδο ελεγχου του γκαζιου, το ταμπλο γινεται λευκο/πρασινο. Τελος, στην εντονη επιταχυνση η επιβραδυνση γινεται λευκο. Το συστημα αναβαθμιζεται περαιτερω με την επιλογη του ECON mode, το οποιο μολις ενεργοποιηθει μεταβαλλει τη χαρτογραφηση του ηλεκτρονικου συστηματος γκαζιου (drive-by-wire) για να διασφαλισει μια ομαλη αυξηση της ροπης για πιο ξεκουραστη οδηγηση και μεγαλυτερη οικονομια καυσιμου.
H 9η γενια Civic προσφερει τη μοναδικη τεχνολογια Eco Assist™ της Honda που βοηθα τους οδηγους να πετυχαινουν βελτιστη αποδοση, συμφωνα με την αποψη οτι διαφορετικα οδηγικα στυλ μπορει να εχουν εως και 15% διαφορα στην καταναλωση καυσιμου. Το συστημα χρησιμοποιει το ταχυμετρο του αυτοκινητου για να συμβουλευσει τους οδηγους πως το οδηγικο στυλ τους επηρεαζει την καταναλωση. Εαν οδηγουν οικονομικα, το ταμπλο γινεται πρασινο. Εαν ο οδηγος ξεπερασει ελαφρως το καλυτερο επιπεδο ελεγχου του γκαζιου, το ταμπλο γινεται λευκο/πρασινο. Τελος, στην εντονη επιταχυνση η επιβραδυνση γινεται λευκο. Το συστημα αναβαθμιζεται περαιτερω με την επιλογη του ECON mode, το οποιο μολις ενεργοποιηθει μεταβαλλει τη χαρτογραφηση του ηλεκτρονικου συστηματος γκαζιου (drive-by-wire) για να διασφαλισει μια ομαλη αυξηση της ροπης για πιο ξεκουραστη οδηγηση και μεγαλυτερη οικονομια καυσιμου.