Έρχεται το Abarth 124 Coupe με 300 ίππους!

Εδω και καιρο η ομαδα του TopSpeed.gr επιμενει οτι η FCA ετοιμαζει την coupe εκδοση του 124 Spider και, τωρα που το νεο συζητειται σε ολο τον πλανητη, θα πρεπει να τηρησουμε την \”παραδοση\” μας και να εχουμε μια καλη πληροφορια απο την αλλη πλευρα του Ατλαντικου (ε, αφου απο εκει μας ερχονται, τι να κανουμε;). Ε, αυτη τη φορα, τα νεα που εχουμε, ειναι μαλλον συγκλονιστικα

Συμφωνα με τις πηγες του TopSpeed.gr, η FCA \”τρεχει\” την coupe εκδοση του 124, δοκιμαζοντας μια (limited edition;) extreme εκδοση του, η οποια και θα αποτελεσει την κορυφη της γκαμας της Abarth, αλλα και τον προπομπο της δυναμικης επιστροφης της στον κοσμο των αγωνων. Μιλαμε για το Abarth 124 Coupe, με τον γνωστο 1.800αρη του group, tuned στους 300 ιππους.
Η ιδεα της Abarth εχει λιγο πολυ γινει γνωστη εδω και καιρο, απ\’ οταν παρουσιαστηκε το πρωτοτυπο Abarth 124 Rally, με τους Ιταλους, παντως, να λενε ανοιχτα πως θα επιστρεψουν στους αγωνες, αλλα να μην επιβεβαιωνουν οτι θα θα το κανουν με την coupe εκδοση του 124.

Το \”δυστυχημα\” για την FCA ηταν οτι εχασε την ευκαιρια να εκμεταλλευθει τα 40χρονα απο την τελευταια νικη του Abarth 124 Spider (Μοντε Καρλο 1976), αλλα οι πηγες μας λενε πως η εντολη που εχει δοθει ειναι να \”τρεξει\” η \”κλειστη\” εκδοση του μοντελου ωστε να ειναι ετοιμη το αργοτερο μεχρι το τελος του 2017 και οχι το 2019, οπως αρχικα γνωριζαμε. Προς τι αυτη η βιασυνη;

Οι ιδιες πηγες επισημαινουν οτι η επιθυμια της Abarth ειναι να κερδισει το παλιο της prestige, επιστρεφοντας στον λασπωμενο κοσμο του WRC και πως ο μοναδικος τροπος για να παρει ομολογκασιον ειναι το \”κλειστο\” 124. 

Στα μηχανικα, η extreme εκδοση του Abarth 124 Coupe, θα χρησιμοποιει τις λυσεις του Rally. Δηλαδη τον \”bialbero\” των 1,8 λιτρων, ο οποιος με διαφορετικη χαρτογραφηση, αποδιδει 300 ιππους στις 6.500 σ.α.λ. Η κινηση θα μεταδιδεται στους πισω (μονο!) τροχους μεσω ενος εξαταχυτου σειριακου κιβωτιου.
Θα εχει γινει εκταμενη χρηση ελαφρυτερων υλικων στο κοκπιτ και αλλα μερη, με τον κινητηρα να μετακινειται ελαφρως πιο πισω σε σχεση με τον μπροστινο αξονα, ωστε ο πισω (υπαρχει μηχανικο διαφορικο περιορισμενης ολισθησης) να εχει καλυτερο traction.

Αν η Abarth τελικα φτιαξει ενα race spec coupe 124, για τους κοινους θνητους, φαινεται οτι θα ερθει πιο κοντα στα λογια του επικεφαλης της Abarth, ο οποιος εχει δηλωσει πως η εταιρεια θα αλλαξει αρδην προσανατολισμο προς το πιο σκληροπυρηνικο και προφανως, θα κυνηγησει μεγαλο κερδος.
Ακομα και αν σηκωσει πολυ την τιμη -που πιθανοτατα θα το κανει- θα εκμεταλλευθει μια μεγαλη γκαμα ανταλλακτικων απο τη Mopar και θα δημιουργησει ενα νεο πεδιο δοξης λαμπρο, σε επιπεδο πωλησεων – ειδικα στην αμερικανικη αγορα.
Fiat Abarth 124 Coupe του 1973

Αν και παραμενει αγνωστο το ποιες λυσεις απο το Rally θα χρησιμοποιηθουν τελικα σε αυτη την εκδοση του Coupe, με δεδομενο οτι η τιμη του θα ειναι… εξωγηινη (ακουσαμε κατι για περισσοτερα απο 100.000 ευρω;)θα υπαρχουν και αλλες, πιο… ανθρωπινες εκδοσεις του 124 Coupe.

Αυτες, θα \”φιλοξενουν\” κατω απο το καπο τους τον γνωστο 1.400αρη της Fiat, με αποδοση 138, 160 και 178 ιππων. Εδω, το ζητημα της αποδοσης δεν εχει ξεκαθαρισει, αλλα, με τη σκεψη οτι το 124 θα κατσει εμπορικα απεναντι απο το Toyobaru -και θα ειναι περιπου 10% ακριβοτερο απο τη spider εκδοση– δεν αποκλειεται να ειναι ελαφρως ενισχυμενο.

Και κατι τελευταιο: Η ιστορια θυμιζει λιγακι αυτο που ειχε κανει η Abarth με το Fiat 124 Spider, στις αρχες του 1970, οταν επρεπε να ομολογκαρει το 124 Rally για το Παγκοσμιο Πρωταθλημα Ραλλυ (φωτο παρακατω). Αρα, υπαρχει και η παραδοση. Και, η επιστροφη στις ριζες, ειναι κατι που αρεσει. Θα πει το ναι ο Marchionne σε ενα τετοιο μεγαλοπνοο σχεδιο; Θα πρεπει να περιμενουμε μεχρι το 2019;
 
Tip: Την ιδια ωρα, στην Ιαπωνια, το κολλημα συνεχιζεται: Η Mazdaδεν σκοπευει να μας δωσει, ουτε ισχυροτερη, ουτε κλειστη εκδοση του ΜΧ-5…

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!