Το Renault Captur, εχοντας κατακτησει επι σειρα ετων, οπως και το 2018, την 1η θεση των πωλησεων της κατηγοριας του σε ευρωπαϊκο επιπεδο, εχει αποδειξει πως προκειται για ενα απο τα πιο ολοκληρωμενα compact crossover της αγορας.
Η ελκυστικη του εμφανιση, με συγχρονα στοιχεια σχεδιασμου, οπως τα χαρακτηριστικα C-Shaped φωτιστικα σωματα LED εμπρος, δεν αποτελουν παρα την αφορμη για να προσεξει κανεις τις αρετες αυτου του πρωτοποριακου μοντελου της Renault. Οι compact διαστασεις του το καθιστουν ιδανικο για την κινηση σε αστικο περιβαλλον, την ωρα που οι χωροι του ειναι απο τους κορυφαιους της κατηγοριας, με το συρομενο πισω καθισμα να προσφερει δυνατοτητα μεταφορας αποσκευων εως 455 λιτρων. Οι πολλαπλες επιλογες εξατομικευσης και η αυξημενη αποσταση απο το εδαφος των 17 εκατοστων, το αναδεικνυουν ως την ιδανικη επιλογη για καθε γουστο και καθε μετακινηση.
Οι εξυπνες και πρακτικες λυσεις, οπως το ευρυχωρο συρταρι Easy Box και οι αφαιρουμενες με φερμουαρ επενδυσεις καθισματων Zip Collection, δε λειπουν απο το εσωτερικο του, ενω η λιστα εξοπλισμου ανεσης και ασφαλειας περιλαμβανει ο,τι μπορει να ζητησει ο οδηγος σημερα. Απο το συγχρονο συστημα infotainment Renault R-Link Evolution, με οθονη αφης 7 ιντσων, μεχρι το Easy Park Assist, που βοηθαει τον οδηγο να παρκαρει αυτοματα, το Hill Start Assist, αλλα και το Blind Spot Warning για να μην εχει ο οδηγος «τυφλες» γωνιες οταν ελισσεται αναμεσα στις λωριδες. Και ολα αυτα σε ενα πακετο που προσφερει κορυφαια ανεση και ασφαλεια, αφου το πλαισιο, η αναρτηση και το τιμονι ειναι προσαρμοσμενα ωστε να εξασφαλιζουν οτι, τοσο στην πολη οσο και στον ανοιχτο δρομο, οδηγος και επιβατες απολαμβανουν στο επακρο την εμπειρια οδηγησης.
Δες εδω πως λειτουργει ο νεος Energy 1.3 TCe
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }
Τωρα, τη γκαμα των κινητηρων του δημοφιλους μοντελου συμπληρωνει, πλεον, ο πιο συγχρονος turbo κινητηρας βενζινης στην αγορα, ο κορυφαιος Energy 1.3 TCe. Προκειται για το αποτελεσμα της συνεργασιας της Συμμαχιας του Groupe Renault με την Daimler, για ενα κινητηριο συνολο που εγγυαται τη μεγιστη οδηγικη ευχαριστηση, προσφεροντας υψηλη ροπη απο τις χαμηλες στροφες, συνεχη παροχη της ροπης μεχρι το υψηλο φασμα στροφων, αλλα και χαμηλα επιπεδα καταναλωσης καυσιμου και εκπομπων CO2. Στην πραξη αυτο σημαινει κορυφαια ιπποδυναμη 130 και 150 ιππων, κορυφαια ροπη 220 η 250 Nm αναλογα την εκδοση αλλα και χαμηλες τιμες μεσης καταναλωσης που δεν ξεπερνουν τα 5,9 λτ./100 χλμ. Παραλληλα, και οι επιδοσεις του Renault CAPTUR 1.3 TCe ειναι κορυφαιες, με το 0-100 να περιοριζεται στα 9,5 δλ. (εκδοση 1.3 TCe 150 EDC) και την τελικη ταχυτητα να φτανει στα 210 χλμ./ωρα. Αξιζει να σημειωθει οτι στην εκδοση των 150 ιππων, ο νεος κινητηρας συνδυαζεται και με αυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη 6 σχεσεων (EDC).
Για να γινει εφικτο αυτο το αποτελεσμα, τοσο σε επιπεδο αποδοσης οσο και καταναλωσης, ο νεος κινητηρας κανει χρηση προηγμενων τεχνολογιων, που εχουν την βαση τους στην τεχνογνωσια που εχει αποκτηθει απο την επιτυχημενη, πολυετη εμπλοκη της Renault στη Formula 1.
Ενδεικτικα, ο Energy 1.3 TCe αξιοποιει την τεχνολογια Bore Spray Coating, οπου οι κυλινδροι επικαλυπτονται με ειδικο υλικο για τον περιορισμο των τριβων και την καλυτερη μεταφορα της θερμοτητας, με αποτελεσμα τη βελτιστοποιηση της αποδοσης. Επισης, ο νεος κινητηρας κανει χρηση του Διπλου Συστηματος Μεταβλητου Χρονισμου (Dual Variable Timing Camshaft). Η εν λογω τεχνολογια μεταβαλλει διαρκως την χρονικη στιγμη ανοιγματος των βαλβιδων εισαγωγης και εξαγωγης αναλογα με τις στροφες και το φορτιο του κινητηρα. Το αποτελεσμα ειναι αυξημενη ροπη στις χαμηλες στροφες και πιο επιπεδη καμπυλη ροπης εως τις υψηλες με σημαντικα οφελη για τον οδηγο σε οδηγικη απολαυση και ανεση ενω εγγυαται και αριστη ανταποκριση στις μεσαιες. Παραλληλα, ο κινητηρας Energy 1.3 TCe εξοπλιζεται με φιλτρο κατακρατησης μικροσωματιδιων (Gasoline Particulate Filter), ενα τεχνικο γνωρισμα κυριως των κινητηρων πετρελαιου.
Αξιζει να σημειωθει οτι ο νεος αυτος κινητηρας εχει υποβληθει σε 40.000 ωρες δοκιμων πανω σε δυναμομετρο, που εγγυωνται την αντοχη και αξιοπιστια του.
Το Renault CAPTUR 1.3 TCe διατιθεται απο 15.980€, ενω συνοδευεται, οπως και οι υπολοιπες εκδοσεις του μοντελου, απο 5 χρονια εργοστασιακη εγγυηση και 3 χρονια οδικη βοηθεια. Εκτος των επιλογων με 130 και 150 ιππους, η γκαμα κινητηρων του δημοφιλους crossover πλαισιωνεται απο τον turbo κινητηρα βενζινης 0,9 TCe 90hp και τον κινητηρα diesel 1.5 dCi 90hp, ολοι τους συγχρονων προδιαγραφων ρυπων WLTP.
Το Renault CAPTUR 1.3 TCe διατιθεται στις γνωστες εξοπλιστικες εκδοσεις (Authentic, Expression, Dynamic), αλλα και στην αναβαθμισμενη εκδοση Dynamic-X, που ειναι αμεσα διαθεσιμη στο Δικτυο Εξουσιοδοτημενων Διανομεων Renault.