H Porsche μολις παρουσιασε τη νεα 992 GT3. Ναι, δε μοιαζει απλα με την αγωνιστικη αδερφη της GT3 Cup, αλλα μοιραζονται και πολλα κοινα στοιχεια, με τα υπολοιπα να εχουν αναπροσαρμοστει προκειμενου να πληρει τις απαραιτητες προϋποθεσεις για να αυτοκινητο δρομου. Στην 7η πλεον εκδοχη της, η GT3 φερει το εμπρος συστημα αναρτησης με διπλα ψαλιδια, αλλα και τον ατμοσφαιρικο 4λιτρο κινητηρα αποδοσης 510 ιππων, της αγωνιστικης αδερφης της.
Η νεα GT3 εχει γινει δυνατοτερη, αλλα και ταχυτερη απο τη προκατοχο της. Η τελικη της ταχυτητα αγγιζει τα 320 χιλιομετρα/ωρα, ενω το sprint 0-100, πραγματοποιειται σε μολις 3.4 δευτερολεπτα (με το κιβωτιο PDK). Σαν γνησιο driver\’s car, σε μια εποχη που τα κιβωτια διπλου συμπλεκτη αποτελουν επιλογη-μονοδρομο, η Porsche εφοδιαζει προαιρετικα (χωρις επιπλεον χρεωση), τη νεα GT3 με ενα μηχανικο κιβωτιο 6 σχεσεων, κατι που προκαλεσε μεγαλη ικανοποιηση στο κοινο της, καθως η προκατοχος της ηταν αποκλειστικα διαθεσιμη με το 7ρι PDK. Αυτο που ειναι αμεσα αισθητο, ειναι η πιο ακραια αεροδυναμικη της, η οποια παραπεμπει εντονα στην αγωνιστικη αδερφη της, GT3 Cup. Η μηχανικα ρυθμιζομενη \”swan-neck\” αεροτομη της, της επιτρεπει να αξιοποιησει στο μεγιστο δυνατο βαθμο της δυνατοτητες της, σε περιβαλλον πιστας. Στις τελικες δοκιμες, η GT3 γυρισε το Nurburgring (το πληρες γυρο των 20.8 χιλιομετρων, που ειναι πλεον και το κοινο σημειο αναφορας μεταξυ ολων των κατασκευαστων) σε μολις 6:59.927 (με βαση τη παλια διαδρομη των 20.6 χιλιομετρων, χρειαστηκε 6:55.2 για να τα διανυσει), 17 ολοκληρα δευτερολεπτα πιο γρηγορα, απο τη προκατοχο της. Το εντυπωσιακο ειναι πως προκειται για χρονο που εγγραψε ενα πρωτοτυπο το οποιο ειναι 1:1 ιδιο με το αυτοκινητο που θα λαβει ο καθε κατοχος, εφοδιασμενο με τα Pilot Sport Cup 2 R της Michelin, τα οποια ειναι προσαρμοσμενα ειδικα για τη GT3.
Παροτι η GT3 μεγαλωσε σε διαστασεις αμαξωματος, σε διαστασεις τροχων και φερει επιπλεον τεχνολογιες, ζυγιζει ακριβως τα ιδια με τη προκατοχο της, 1418 κιλα με το μηχανικο κιβωτιο και 1435 με το PDK. Η χρηση του νεου carbon fiber re-inforced plastic (CFRP) στο εμπρος καπο, τα λεπτοτερα και ελαφρυτερα κρυσταλλα, οι ζαντες τιτανιου, το ελαφρυ καλυμμα του χωρου των πισω καθισματων αλλα και το καπο του κινητηρα, συμβαλουν στη διατηρηση ενος χαμηλου βαρους και ενος χαμηλου κεντρου βαρους. Το συστημα εξατμισης της νεας GT3 συμβαλει και αυτο απο μονο του, σε μια μειωση του βαρους κατα 10 κιλα, ενω παρολο που φερει τα νεα υποχρεωτικα φιλτρα OPF για να πληρουνται οι νορμες ρυπως Euro 6d, φερει συστημα με κλαπετα τα οποια επιτρεπουν στον ατμοσφαιρικο boxer της GT3, να απελευθερωσει το μαγευτικο του ηχο, μεχρι και το κοφτη στις 9.200 στροφες. Χαρακτηριστικο της τεχνολογικης προοδου, η αλλιως η αχρηστη πληροφορια της ημερας, ειναι πως η καταναλωση σε μεικτο κυκλο ανερχεται μολις στα 13.3 λιτρα, ενω με το κιβωτιο PDK πεφτει στα 12.4 λιτρα.
Τα αγωνιστικα γονιδια, φαινονται ακομη και σε απλα στοιχεια τοσο στο εσωτερικο, οσο και στο εξωτερικο. Για παραδειγμα, στη λειτουργια Track Screen, το ψηφιακο ταμπλο με το αναλογικο στροφομετρο (το οποιο φυσικα τερματιζει στις 10.000 σ.α.λ.), περιοριζεται στις απολυτος απαραιτητες πληροφοριες, οπως πιεση ελαστικων, πιεση λαδιου, θερμοκρασια λαδιου, θερμοκρασια ψυκτικου υγρου και στη σταθμη καυσιμου. Στο ανω μερος του πινακα οργανων, υπαρχουν και οι λυχνιες που υποδεικνυουν την ιδανικη στιγμη για την αλλαγη ταχυτητων.
Τα μοντελα της σειρας GT, ειναι πολυ συχνα ενας καμβας για δημιουργια. Η πλειοψηφια των κατοχων, ζητα απο τη Porsche τη δυνατοτητα να εξατομικευσουν τοσο σε εξοπλισμο οσο και σε χρωματικα στοιχεια, τα αυτοκινητα τους. Για αυτο το λογο, η Porsche Exclusive Manufaktur, θα εκπληρωσει καθε επιθυμια που αφορα χρωματικες επιλογες, τοσο στο εξωτερικο οσο και στο εσωτερικο, αλλα θα παρεχει και μια ευρεια γκαμα επιλογων εξοπλισμου, αποκλεστικα για τη GT3, οπως πχ η οροφη σε εμφανες ανθρακονημα. Καθε επιθυμια, σχεδον, μπορει να πραγματοποιηθει. Χαρακτηριστικο παραδειγμα, το special edition ρολοϊ της Porsche Design, εμπνευσμενο απο τη GT3.
Η νεα GT3, θα ειναι συντομα διαθεσιμη προς παραγγελια, με τις παραδοσεις των πρωτων αυτοκινητων, να ξεκινουν το Μαϊο. Η τιμη της ειναι 152.416€, συν τον εκαστοτε ΦΠΑ και φορους ανα χωρα.