Δίαιτα αποφάσισε να κάνει στο νέο Transit van η Ford

\”Διαιτα\” αποφασισε να κανει στο νεο Transit van η ομαδα εξελιξης της Ford καταφερνοντας να μειωσει το βαρος του εως 80 κιλα, προς οφελος του ωφελιμου φορτιου του – και οχι μονο.

Για το σκοπο αυτο, ακολουθησε ενα εκτεταμενο προγραμμα εξοικονομησης των περιττων κιλων, στο οποιο επιστρατευσε ακομα και τεχνολογιες απο το χωρο της αεροδιαστημικης βιομηχανιας, οπως η γνωστη σε ολους σχεδιαση με τη βοηθεια υπολογιστη (CAD).

Το αλουμινενιο καπο, ενα νεο συνθετικο τροπετο και οι ελαφρυτεροι τροχοι, οι οποιοι ειναι κατασκευασμενοι με τη μεθοδο της φυγοκεντρησης, ειναι μερικα μονο απο τα εξαρτηματα με τη μεγαλυτερη συμβολη στη μειωση του βαρους.


Το ωφελιμο φορτιο του νεου Ford Transit αυξανεται κατα 80 κιλα, χαρη στη βελτιστοποιημενη σχεδιαση του και την υιοθετηση τεχνολογιων που χρησιμοποιουνται κατα κορον στον κλαδο της αεροδιαστημικης

•    Το σχολαστικο προγραμμα εξοικονομησης βαρους και η σχεδιαση του νεου Ford Transit van μεσω υπολογιστη (CAD) με τη χρηση τεχνολογιων απο τον τομεα αεροδιαστημικης βιομηχανιας, συμβαλλουν στην αυξηση του ωφελιμου φορτιου του κατα 80 κιλα

•    Για λογους μειωσης του βαρους, το νεο Transit ειναι το πρωτο επαγγελματικο οχημα της Ford στην Ευρωπη που διατιθεται με αλουμινενιο καπο, σε συνδυασμο με ενα ελαφρυ και ανθεκτικο συνθετικο τροπετο

•    Το νεο Ford Transit των 2 τονων προσφερει βελτιωμενη καταναλωση καυσιμου, χαρη στον αναβαθμισμενο κινητηρα 2.0L EcoBlue diesel και την πρωτη στην κατηγορια του ηπια υβριδικη τεχνολογια των 48-volt

•    Το ευφυεστερο και πιο αποδοτικο Ford Transit ολων των εποχων θα κυκλοφορησει στα μεσα του 2019

Το νεο Ford Transit θα βοηθησει τους χρηστες να γινουν ακομα πιο παραγωγικοι στην εργασια τους οταν το πιο συνδεδεμενο και αποδοτικοτερο van 2 τονων κυκλοφορησει στις κατα τοπου αγορες στα μεσα του 2019 διαθετοντας αυξημενη ικανοτητα μεταφορας φορτιου κατα 80 κιλα, χαρη σ’ ενα σχολαστικο προγραμμα “περικοπης” περιττων κιλων.

Αποτελεσμα της συγχρονης σχεδιασης, η οποια πραγματοποιηθηκε με τη βοηθεια υπολογιστη (CAD) και τεχνικων που συνηθως συναντα κανεις στην αεροδιαστημικη βιομηχανια, το νεο Ford Transit προσφερει προηγμενη χαρακτηριστικα μηχανολογιας, συμπεριλαμβανομενου του πρωτου αλουμινενιου καπο της Ford για επαγγελματικο οχημα στην Ευρωπη, ενος συνθετικου τροπετου, καθως και τροχων που ειναι κατασκευασμενοι με τη μεθοδο της φυγοκεντρησης.

Οι παραπανω ειναι μερικες μονο απο τις καινοτομιες που βοηθησαν τους μηχανικους της Ford να μειωσουν το αποβαρο του νεου Transit, ωστε να μπορουν οι πελατες να μεταφερουν μεγαλυτερα φορτια. Το νεο, πισωκινητο Transit 350 GVM με το μακρυ μεταξονιο και τη μεσαιου μεγεθους οροφη ειναι, για παραδειγμα, κατα 80 κιλα ελαφρυτερο απο το εφαμιλλο σε προδιαγραφες απερχομενο μοντελο. Το αντιστοιχο προσθιοκινητο van ειναι κατα 48 κιλα ελαφρυτερο.

«Το ωφελιμο φορτιο ειναι ζητημα μειζονος σημασιας για τους επαγγελματιες. Το μικροτερο βαρος βελτιωνει επισης την καταναλωση καυσιμου και τις εκπομπες CO2, γι’ αυτο και ολη η ομαδα του Ford Transit εργαστηκε με στοχο την εξοικονομηση βαρους, χωρις επιπτωσεις στην ισχυ η την αντοχη», δηλωσε ο Michael McDonagh, επικεφαλης μηχανικος προγραμματος του Transit. «Το αυξημενο ωφελιμο φορτιο ενισχυει τη φημη του Transit για εξαιρετικη παραγωγικοτητα.»

Το νεο Transit αυξανει επισης τον βαθμο παραγωγικοτητας για τους επαγγελματιες με βελτιωμενη καταναλωση καυσιμου εως και 7%, χαρη σ’ ενα νεο συστημα κινησης που περιλαμβανει μια αναβαθμισμενη γκαμα κινητηρων 2.0L EcoBlue diesel με εκπομπες CO2 απο 156 g/km;* μια ισχυροτερη εκδοση 185 ιππων κι ενα νεο, αυτοματο κιβωτιο 10 σχεσεων για τα μοντελα με κινηση στους πισω τροχους. Επισης, για πρωτη φορα στην κατηγορια, μια εκδοση ηπιας υβριδικης τεχνολογιας EcoBlue Hybrid 48-volt με εκπομπες CO2 απο 144 g/km βελτιωνει περαιτερω την καταναλωση του κινητηρα 2.0L EcoBlue κατα 8% σε συνθηκες πολης με συχνες στασεις/εκκινησεις.

Νεες τεχνολογιες υποστηριξης του οδηγου και προηγμενα χαρακτηριστικα συνδεσιμοτητας περιοριζουν το αγχος τις εργασιμες ημερες για τους χρηστες του νεου Transit, ενω η τεχνολογια ενσωματωμενου modem FordPass Connect συμβαλλει τοσο στη βελτιστη αξιοποιηση των οχηματων, οσο και στη μειωση του λειτουργικου τους κοστους.

Η Ford ειναι το No. 1 εμπορικο σημα επαγγελματικων οχηματων στην Ευρωπη, με τις πωλησεις του Ford Transit (81.700) να παρουσιαζουν αυξηση κατα 11,8% το πρωτο τριμηνο του 2019 συγκριτικα με το ιδιο διαστημα περσι. Συνολικα, η Ford πουλησε 380.900 επαγγελματικα οχηματα στις 20 αγορες της Ευρωπης το 2018, επιδοση που αντιστοιχει σε αυξηση ανω του 8% συγκριτικα με το 2017.

Το βελτιστοποιημενο βαρος αυξανει το ωφελιμο φορτιο
Η βελτιωση του ωφελιμου φορτιου ειναι αποτελεσμα ενος ολοκληρωμενου προγραμματος εξοικονομησης βαρους του οχηματος, ενω παραλληλα προσφερει στους χειριστες τη δυνατοτητα να επωφεληθουν απο τα τελευταια συστηματα ασφαλειας και τεχνολογιες υποστηριξης οδηγου.

Εφαρμοζοντας μια μεθοδο “μεγιστου οφελους”, εκατονταδες εξαρτηματα βελτιωθηκαν ως προς το βαρος, τις ικανοτητες και την αντοχη τους, μεσω λογισμικου CAD που χρησιμοποιειται στην αεροδιαστημικη βιομηχανια. Οι μειωσεις βαρους σε ολους τους τομεις του οχηματος – μερικες φορες λιγοτερο απο 0,5 κιλα για καθε εξαρτημα – απεφερε συνολικη εξοικονομηση εως 80 κιλα.

Το ελαφρυ, αλουμινενιο καπο του νεου Transit εξοικονομει 5,4 κιλα συγκριτικα με ενα αντιστοιχο ατσαλινο, χωρις μειωση της αντοχης του. Το νεο αυτο καπο υποβληθηκε σε εξαντλητικες δοκιμες αντοχης στα χτυπηματα διαθετοντας την ιδια συμπεριφορα με ενα ατσαλινο σε θερμοκρασιες μεταξυ 30 και 800 Κελσιου.

Σημαντικες μειωσεις της ταξης των 14,7 κιλων επιτευχθηκαν με τον επανασχεδιασμο του πισω αξονα για το πισωκινητο μοντελο, ενω ενα νεο τροπετο** απο συνθετικο, ελαφρυ και πολυ ανθεκτικο υλικο** εξοικονομει 4,4 kg συγκριτικα με ενα αντιστοιχο ατσαλινο.

Οι ατσαλινοι τροχοι του νεου Transit κατασκευαστηκαν με μια τεχνικη φυγοκεντρησης που πετυχαινει μεγαλυτερη αντοχη χρησιμοποιωντας λιγοτερες ποσοτητες μεταλλου. Αυτη η μεθοδος εξοικονομει 5,5 κιλα απο τους πεντε τροχους του Transit, συμπεριλαμβανομενης και της ρεζερβας.

Αυξημενη αποδοση, περισσοτερες επιλογες
Εκτος απο την αναβαθμισμενη γκαμα του 2.0L EcoBlue diesel, αλλα στοιχεια που συμβαλλουν στην αυξημενη οικονομια καυσιμου και στις μειωμενες εκπομπες CO2 ειναι η υιοθετηση ενος συστηματος διευθυνσης με ηλεκτρικη υποβοηθηση (EPAS) για πρωτη φορα στο Transit, η χρηση ελαστικων χαμηλης αντιστασης κυλισης και οι αεροδυναμικες βελτιωσεις.

Η τεχνολογια εξοικονομησης καυσιμου Auto Start-Stop παραμενει στανταρ σε ολη τη γκαμα. Οι οδηγοι μπορουν επισης να χρησιμοποιουν το EcoGuide, το οποιο παρεχει συμβουλες μεσω GPS για την επιτευξη της βελτιστης καταναλωσης κατα τη διαρκεια του ταξιδιου.

Η Ford ανακοινωσε προσφατα, οτι ενα νεο, πληρως ηλεκτρικο Transit θα πλαισιωσει τη γκαμα ηλεκτροκινητων επαγγελματικων οχηματων της εταιρειας το 2021. Σχεδιασμενο για να λειτουργει αμιγως με ηλεκτροκινηση, το νεο ηλεκτροκινητο van θα συμβαλλει σε καθαροτερες και πιο αθορυβες πολεις, καθως και σε μειωμενα λειτουργικα κοστη για επαγγελματιες και διαχειριστες στολων.***

 
Κομψοτερη σχεδιαση, ευφυεστερες τεχνολογιες
Ο κομψος και νεος εξωτερικος σχεδιασμος του Ford Transit περιλαμβανει μια ψηλοτερη και πιο δυναμικη μασκα με τρεις μπαρες και ανασχεδιασμενο κατω τμημα. Στην καμπινα, η νεα σχεδιαση προσφερει αναβαθμισμενο στυλ, πρακτικοτητα και ανεση για τον οδηγο, σε συνδυασμο με προηγμενες τεχνολογιες, οπως ειναι το συστημα επικοινωνιας και ψυχαγωγιας SYNC 3 της Ford που λειτουργει μεσω απλων φωνητικων εντολων η χειρονομιων (pinch & swipe) σε μια οθονη αφης των 8 ιντσων.

Ο πολιτισμενος οδηγικος χαρακτηρας του Transit θυμιζει επιβατικο αυτοκινητο και αναβαθμιζεται περαιτερω με την υιοθετηση της τεχνολογιας EPAS για μειωση της κοπωσης του οδηγου ενισχυοντας την υποβοηθηση τοσο κατα τη διαδικασια σταθμευσης, οσο και κατα τη διαρκεια ελιγμων. Παραλληλα, η τεχνολογια EPAS επιτρεπει την υιοθετηση εξοπλισμου με προηγμενες τεχνολογιες υποστηριξης του οδηγου, οπως το Active Park Assist & Lane-Keeping Aid.

Για πρωτη φορα, οι οδηγοι του Transit θα εχουν στη διαθεση τους Επιλεξιμα Προφιλ Οδηγησης (Selectable Drive Modes), ωστε να προσαρμοζουν το οδηγικο τους στυλ με τις επικρατουσες συνθηκες. Προκειται για τα Eco Mode, Slippery Mode, Mud/Rut Mode για τα μοντελα AWD και Tow/Haul Mode για ομαλη αναπτυξη της ισχυος κατα τη ρυμουλκηση μεγαλων τρεϊλερ η σκαφων που ζυγιζουν πανω απο το αποβαρο του οχηματος.

Μια ολοκληρωμενη γκαμα προηγμενων τεχνολογιων υποστηριξης οδηγου στοχευει στη μειωση του στρες και της κοπωσης βοηθωντας παραλληλα στην αποφυγη η τον περιορισμο της σφοδροτητας μιας συγκρουσης. Μεταξυ αυτων ειναι:
•    Blind Spot Information System με συστημα Trailer Tow
•    Intelligent Adaptive Cruise Control
•    Enhanced Lane-Keeping System
•    Pre-Collision Assist με Ανιχνευση Πεζου (Pedestrian Detection)

Νεα χαρακτηριστικα διευκολυνουν τη ζωη των οδηγων μειωνοντας παραλληλα το στρες κατα τη διαρκεια ελιγμων η σταθμευσης σε πολυσυχναστους χωρους εργασιας η αστικες περιοχες, αποφευγοντας δαπανηρες προσκρουσεις και γρατζουνιες. Αναμεσα τους ειναι οι Εμπρος και Πισω Ευρυγωνιες Καμερες, μια ψηλα τοποθετημενη καμερα οπισθοπορειας, το  Parking Aid, καθως και το αναβαθμισμενο με προσθετους, πλαϊνους αισθητηρες, Park-Out Assist και Cross Traffic Alert.

Καταναλωση και εκπομπες ρυπων (ενδεικτικες τιμες)

Ford Transit    CO2 NEDC CO2MPAS
(g/km)    Καταναλωση  WLTP Low-High
(l/100 km)
2.0L EcoBlue 105 PS, 6-ταχυτο μηχανικο κιβωτιο     Απο 156    7,2-10,7
2.0L EcoBlue Hybrid 130 PS, 6-ταχυτο μηχανικο κιβωτιο    Απο 144    7,6-13,2
 
 Οι τιμες Καταναλωσης Καυσιμου / Ενεργειας, εκπομπων CO2 και ηλεκτρικης αυτονομιας εχουν μετρηθει συμφωνα με τις τεχνικες απαιτησεις και προδιαγραφες των Ευρωπαϊκων Οδηγιων (Ε.Ε.) 715/2007 και (Ε.Ε.) 692/2008 μετα την τελευταια τροποποιηση. Η καταναλωση καυσιμου και οι εκπομπες CO2 αφορουν μια συγκεκριμενη εκδοση και οχι ενα μονο αυτοκινητο. Η ισχυουσα στανταρ διαδικασια δοκιμων επιτρεπει τη συγκριση μεταξυ διαφορετικων τυπων οχηματων και κατασκευαστων. Επιπλεον της αποδοσης καυσιμου, το οδηγικο στυλ καθως και αλλοι, μη τεχνικοι παραγοντες επηρεαζουν την καταναλωση και τις εκπομπες CO2. Το διοξειδιο του ανθρακα ειναι το ‘αεριο του θερμοκηπιου’, που κατ’ εξοχην ευθυνεται για το φαινομενο της παγκοσμιας αυξησης της θερμοκρασιας της γης.

Απο την 1η Σεπτεμβριου 2017, ορισμενα νεα οχηματα λαμβανουν εγκριση τυπου με βαση το πρωτοκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) συμφωνα με την Ευρωπαϊκη Οδηγια (EU) 2017/1151, μετα την τελευταια τροποποιηση. Προκειται για μια νεα, πιο ρεαλιστικη διαδικασια δοκιμων για τη μετρηση της καταναλωσης και των εκπομπων CO2. Απο την 1η Σεπτεμβριου 2018, το WLTP εχει αντικαταστησει πληρως το New European Drive Cycle (NEDC), που ειναι πλεον παρελθουσα διαδικασια. Στη φαση της σταδιακης καταργησης του NEDC, γινεται αντιστοιχιση των τιμων καταναλωσης & εκπομπων CO2 του WLTP με αυτες του NEDC. Θα υπαρχουν καποιες αποκλισεις συγκριτικα με τις προηγουμενες τιμες, καθως ορισμενα στοιχεια των δοκιμων εχουν αλλαξει, π.χ. το ιδιο αυτοκινητο μπορει να εχει διαφορετικες τιμες καταναλωσης και εκπομπων CO2.

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!