Οπως εχεις διαβασει στο TopSpeed.gr πριν απ\’ ολους, η Hyundai ετοιμαζει τη θριαμβευτικη εισοδο στα \”σαλονια\” των γρηγορων με το πρωτο της, ουσιαστικα, μοντελο επιδοσεων, υπο τη σκεπη του sport division Ν, το i30N. To μοντελο της κορεατικης φιρμας, βρισκεται στο σταδιο αναπτυξης, δοκιμαζεται αυτο το διαστημα στα χιονια και τους παγους της Σουηδιας και αναμενεται να μας ερθει στο δευτερο εξαμηνο του τρεχοντος ετους. Τα ακομα πιο ευχαριστα νεα, ειναι οτι η Hyundai υποσχεται ενα φθηνο, γρηγορο αυτοκινητο, που ειναι σταθερο και στις πιο δυσκολες συνθηκες, αλλα και εστιασμενο στη χαρα της οδηγησης.
Χαρας ευαγγελια για τους λατρεις της Hyundai στην Ελλαδα, καθως, οπως ολα δειχνουν, μετα απο το λανσαρισμα των i30 hatchback και Tourer στη χωρα μας τον ερχομενο Μαϊο, η \”οικογενεια\” του i30 θα ενισχυθει με ενα τριτο μελος, το μοντελο υψηλων επιδοσεων, το οποιο υποσχεται ο,τι θα περιμεναμε απο την κορεατικη φιρμα: Εκτος απο αξιοπιστια, την παροχη μεγιστης οδηγικης απολαυσης σε ανταγωνιστικο κοστος. Θα κανουμε λιγη υπομονη ωστε να το δουμε να \”παταει\” σε ελληνικο εδαφος, καθως το i30N αναμενεται να ερθει στη χωρα μας τον Ιουλιο.
Η Hyundai μας λεει οτι το Ν συγκεντρωνει την εμπειρια του μηχανοκινητου αθλητισμου και υψηλης αποδοσης οχηματων δρομου. Και ετσι, επελεξε τον οδηγο αγωνων Thierry Neuville να δοκιμασει το αυτοκινητο στη Σουηδια και μας δινει ενα πρωτο βιντεο και καποιες πρωτες εικονες απο το i30N να πιεζεται, επανω σε μια παγωμενη λιμνη. Το γεγονος οτι ο οδηγος αγωνων εξαιρει το κιβωτιο και το διαφορικο του Ν, μονο θετικα μπορει να εκληφθει.
Το i30 Ν θα ειναι το τριτο μελος της οικογενειας i30, μετα την εναρξη διαθεσης της πενταθυρης εκδοσης, τον Ιανουαριο και την παγκοσμια πρεμιερα του i30 Tourer (Wagon) πριν λιγες ημερες στο Σαλονι Αυτοκινητου της Γενευης. Το πρωτο μοντελο Ν της Hyundai Motor, θα συγκεντρωσει, συμφωνα με την κορεατικη φιρμα, την εμπειρια του μηχανοκινητου αθλητισμου και υψηλης αποδοσης αυτοκινητου δρομου, δημιουργωντας μεγιστη οδηγικη απολαυση στο δρομο και στην πιστα σε ενα προσιτο πακετο υψηλων επιδοσεων.
Κατα τη διαρκεια των προσφατων χειμερινων δοκιμων στη Σουηδια, ο Thierry Neuville, ο οδηγος του Παγκοσμιου Πρωταθληματος Ραλι της Hyundai Motorsport, δοκιμασε το αυτοκινητο σε μια παγωμενη λιμνη για να παρει μια αισθηση της αποδοσης του και να παρεχει σημαντικες πληροφοριες στους μηχανικους, προκειμενου να ενισχυθει περαιτερω η διαδικασια αναπτυξης του. Η οδηγικη του εμπειρια και τα σχολια του καταγραφηκαν σε βιντεο.
«Τοσοι πολλοι ανθρωποι περιμενουν αυτο το αυτοκινητο και ετσι ειναι χαρα μου να το δοκιμαζω,\” ειπε ο Thierry Neuville, μετα απο το… παγωμενο τεστ και συνεχισε: «Οι μηχανικοι εχουν κανει πολυ καλη δουλεια στο κιβωτιο ταχυτητων και το διαφορικο. Υπαρχει καλη προσφυση και μεγαλη σταθεροτητα στις ολισθηρες συνθηκες των δοκιμων. Και ειναι πολυ ευκολο να το χειριστεις. Ενας κανονικος οδηγος θα μπορεσει να παρει μια αισθηση παρομοια με εκεινη ενος αγωνιστικου αυτοκινητου\”.
Η Hyundai Motor πραγματοποιει χειμερινες δοκιμες στο Arjeplog της Σουηδιας ωστε να αναπτυχθουν και να συντονιστουν τα δυναμικα συστηματα του αυτοκινητου. Ο Ηλεκτρονικος Ελεγχος Ευσταθειας, το Διαφορικο Περιορισμενης Ολισθησης, το Συστημα Διευθυνσης, τα Αμορτισερ, οι Αναρτησεις και τα Ελαστικα δοκιμαζονται κατω απο ακραιες καιρικες συνθηκες, με θερμοκρασιες που φτανουν τους μειον 30 βαθμους Κελσιου!
Ο επικεφαλης του τμηματος High-Performance Test Vehicle and Development του Τεχνικου Κεντρου της Hyundai Motor Europe, Alexander Eichler, σκιαγραφει το στοχο για το i30 Ν ως εξης: «Ο κυριος στοχος μας ειναι να διασφαλισουμε την οδηγικη απολαυση. Συμβολιζοντας εναν διπλο ελιγμο πιστας «chicane», οπου το λογοτυπο «Ν» ενσωματωνει αυτη την πτυχη. Ενα ευελικτο οχημα που ειναι απολαυστικο στην οδηγηση\”.
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }ΔΕΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΛΙΜΝΗ: