Δικαιούνται αποζημίωσης οι κάτοχοι των VW και Audi;

Και στο βαθος… αποζημιωσεις. Ενω στις Ηνωμενες Πολιτειες η VW/Audi εχει συμφωνησει να αποζημιωσει με ενα γενναιο ποσο τους ιδιοκτητες των μοντελων που εμπλεκονται στο dieselgate, ειχαν δηλαδη λογισμικο που παραποιουσε τις εκπομπες ρυπων (σχετικο ρεπορταζ του TopSpeed.gr εδω ) , στην Ελλαδα, επικρατει ενα… χαος. 

Για την ακριβεια, οσο το VAG δεν συμφωνει με τις ευρωπαϊκες Αρχες με τον τροπο με τον οποιο θα αντιμετωπιστει το σκανδαλο, οι ενωσεις καταναλωτων συγκρουονται με τις ελληνικες Αρχες σε ο,τι αφορα την προστασια των 9.000 καταναλωτων στη χωρα μας που αγορασαν τα μοντελα με το defeat system. 
  
Μαλιστα, απο τις πρωτες ωρες που ξεσπασε το σκανδαλο, το Κεντρο Προστασιας Καταναλωτων, στις 15 Οκτωβριου 2015, απεστειλε στον Γενικο Γραμματεα Εμποριου και Προστασιας Καταναλωτη, Αντωνιο Παπαδερακη,  επιστολη, θετοντας υποψιν του το προβλημα που ειχε προκαλεσει στους ιδιοκτητες αυτοκινητων Volkswagen, η εταιρια με την εγκατασταση σε αυτα, «συσκευων απατης», εν αγνοια των καταναλωτων. 
Μια εκ των επιστολων του ΚΕΠΚΑ (συνεχιζεται παρακατω)

Επειδη ο Γενικος Γραμματεας Εμποριου και Προστασιας Καταναλωτη δεν απαντουσε, το ΚΕΠΚΑ επανηλθε με νεα επιστολη, στις 5 Νοεμβριου 2015. 

Η αντιδραση της Γενικης Γραμματειας Εμποριου και Προστασιας Καταναλωτη στις δυο επιστολες, ηταν να αποστειλει μια επιστολη, στους επισημους διανομεις του ομιλου Volkswagen, ζητωντας στοιχεια. Επειδη δεν ενημερωνε το ΚΕΠΚΑ, επι μηνες, για το αποτελεσμα της επιστολης της προς τη Volkswagen, στις 18 Μαρτιου 2016, της υπενθυμισε με νεα επιστολη το προβλημα. 

Και παλι ο Γενικος Γραμματεας Εμποριου και Προστασιας Καταναλωτη αγνοησε τις επιστολες του ΚΕ.Π.ΚΑ., αλλα κυριως τους ιδιοκτητες «πειραγμενων» αυτοκινητων, στην Ελλαδα. Ετσι, στις 6 Ιουνιου 2016, το κεντρο απεστειλε αυστηρη επιστολη – προειδοποιηση, στον Γενικο Γραμματεα Εμποριου και Προστασιας Καταναλωτη. 

Και ως εκ θαυματος, στις 8 Ιουνιου 2016, το Κεντρο ελαβε απαντηση, απο την Γενικη Γραμματεια Εμποριου και Προστασιας Καταναλωτη. 
 
 Και η απαντηση του αρμοδιου φορεα (συνεχιζεται παρακατω) 

\”Δυστυχως\”, λεει το ΚΕΠΚΑ, \”η απαντηση της Γενικης Γραμματειας Εμποριου και Προστασιας Καταναλωτη ουτε μας ικανοποιει, ουτε μας βρισκει συμφωνους. Η Γενικη Γραμματεια Εμποριου και Προστασιας Καταναλωτη δεχεται, χωρις καμια ερευνα, τα οσα ισχυριζεται η Volkswagen, οτι δηλαδη «τα αυτοκινητα, με το πειραγμενο λογισμικο ειναι τεχνικα ασφαλη και δεν προκειται να επηρεαστει η καταναλωση η οι επιδοσεις αυτων, μετα τα τεχνικα μετρα αποκαταστασης».
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κεντρο Προστασιας Καταναλωτων, πιστευει οτι η Γενικη Γραμματεια Εμποριου και Προστασιας Καταναλωτη δεν πραττει οσα θα επρεπε, για να προστατεψει τους περιπου 21.000 καταναλωτες – κατοχους «πειραγμενων» αυτοκινητων. Αλλωστε η Γενικη Γραμματεια Εμποριου και Προστασιας Καταναλωτη λαμβανει, συνεχως, ενημερωση  απο το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κεντρο Προστασιας Καταναλωτων, για την πορεια της υποθεσης, τοσο στην Ευρωπη, οσο και στις Η.Π.Α. Στις Η.Π.Α. η Volkswagen ακολουθει εντελως διαφορετικη πολιτικη, προσπαθωντας να αποκαταστησει ολη τη ζημια, που προκαλεσε, κατω απο την πιεση και την ενεργοποιηση της Πολιτειας, – ιδιοκτητων και δικαστων.
Για το λογο αυτο, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κεντρο Προστασιας Καταναλωτων προσανατολιζεται να αναλαβει δραση, σε εθνικο και ευρωπαϊκο επιπεδο, για να προστατεψει ολους τους καταναλωτες – μελη του, που αυτη τη στιγμη βλεπουν μια εταιρια να παραβιαζει τα δικαιωματα τους, να τους παραπλανει και η Πολιτεια, απλα, να παρακολουθει, χωρις να αναλαμβανει ενεργο ρολο, οπως οφειλε.

Καλουμε τους καταναλωτες – κατοχους «πειραγμενων» αυτοκινητων να επικοινωνησουν, με το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κεντρο Προστασιας Καταναλωτων, ωστε να μπορεσει το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κεντρο Προστασιας Καταναλωτων να προγραμματισει τις μελλοντικες του δρασεις, για την επιλυση του προβληματος. Επικοινωνηστε, αμεσα, με τα γραφεια του ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κεντρο Προστασιας Καταναλωτων. Η καθυστερηση μπορει να αποβει μοιραια, για τη διασφαλιση των δικαιωματων τους\”.

Αν καποιος θελει να επικοινωνησει με το ΚΕΠΚΑ, τα στοιχεια του εδω

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!