Η Volvo Cars παρουσιασε δυο νεα πρωτοτυπα, στην εδρα της, στο Γκετεμποργκ
Τα δυο πρωτοτυπα θα αποτελεσουν τη βαση για τα μικρα μοντελα – σειρα 40 – της Volvo.
Βασισμενα στη CMA, τα μελλοντικα μικρα μοντελα της Volvo διαθετουν κορυφαιες τεχνολογιες ασφαλειας, ηλεκτροκινησης, συνδεσιμοτητας και αυτονομης οδηγησης
Το πρωτο μοντελο στην παραγωγη το 2017
Η Volvo αποκαλυψε σημερα δυο νεα πρωτοτυπα (concept cars) που δινουν μια πρωτη αισθηση της μελλοντικης γενιας των μικρων της μοντελων, εκφραζουν τη «στρατηγικη μικρων αυτοκινητων» των Σουηδων και σηματοδοτουν την επεκταση της μαρκας σε νεες κατηγοριες.
Η σημερινη παρουσιαση των concept cars της σειρας 40 δειχνει για πρωτη φορα με τον πλεον χαρακτηριστικο τροπο πως η Volvo Cars σκοπευει να επεκταθει στη μεγαλη κι επικερδη παγκοσμια αγορα των premium μικρων μοντελων, με μια σειρα οχηματων που συνδυαζουν την τολμηρη εξωτερικη κι εσωτερικη σχεδιαση με ηλεκτροκινηση, την κορυφαια συνδεσιμοτητα στην αυτοκινητοβιομηχανια και τεχνολογιες αυτονομης οδηγησης.
Τα νεα πρωτοτυπα προϊδεαζουν για τα πρωτα μοντελα βασισμενα στη νεα Σπονδυλωτη Compact Αρχιτεκτονικη CMA (Compact Modular Architecture), η οποια δημιουργηθηκε ειδικα για μικροτερα αυτοκινητα, απελευθερωνοντας τους σχεδιαστες και τους μηχανικους της Volvo, καθως τους δινει τη δυνατοτητα να εξερευνησουν χωρις περιορισμους νεους καινοτομους και τολμηρους δρομους.
«Καθε μελος της οικογενειας των προϊοντων μας εχει το δικο του ξεχωριστο χαρακτηρα, ακριβως οπως συμβαινει και με τα μελη μιας αληθινης οικογενειας. Η CMA μας εχει βοηθησει να προσδωσουμε κατι ξεχωριστο και νεανικο στα νεα μας πρωτοτυπα. Διαθετουν μια ενεργεια, εναν παιχνιδιαρικο και συμμετοχικο αστικο χαρακτηρα που τα κανει να ξεχωριζουν αναμεσα στο πληθος. Προκειται για μια προγευση των μικρων Volvo που ερχονται», δηλωσε ο Τομας Ινγκενλατ (Thomas Ingenlath), Ανωτερος Αντιπροεδρος Σχεδιασμου της Volvo Cars.
Η στρατηγικη μικρου αυτοκινητου της Volvo ειναι ενας ουσιαστικος παραγοντας στη λειτουργικη και οικονομικη μετεξελιξη της εταιρειας, σε παγκοσμιο επιπεδο, η οποια βρισκεται εν εξελιξει. Η σουηδικη μαρκα εφαρμοζει ενα ιδιαιτερα φιλοδοξο προγραμμα ανανεωσης, που οδηγει στον επαναπροσδιορισμο του brand ωστε να ανταγωνιστει ακομα πιο δυναμικα τους premium ανταγωνιστες της σε παγκοσμιο επιπεδο τα επομενα τεσσερα χρονια.
Η νεα παγκοσμια σειρα μικρων αυτοκινητων της Volvo θα συμπεριλαβει ενα αμιγως ηλεκτροκινητο (με μπαταρια) οχημα, καθως επισης και εκδοχες Twin Engine υβριδικων plug-in μοναδων, σε αντιστοιχια με τη δεσμευση της εταιρειας για τον εξηλεκτρισμο ολοκληρης της γκαμας της. Η Volvo στοχευει σε συνολικες πωλησεις εως και ενος εκατομμυριου ηλεκτρικων αυτοκινητων παγκοσμιως, μεχρι το 2025.
«Υιοθετωντας μια σπονδυλωτη προσεγγιση τοσο στην αρχιτεκτονικη του οχηματος οσο και στην εξελιξη κινητηρων και κιβωτιων, εχουμε πετυχει να προσπερασουμε πολλους απο τους ανταγωνιστες μας στην premium κατηγορια», σημειωσε ο Δρ. Πητερ Μερτενς (Dr. Peter Mertens), Ανωτερος Αντιπροεδρος Ερευνας και Αναπτυξης της Volvo Cars. «Το νεο μας ηλεκτροκινητηριο συστημα με συσσωρευτες ανοιγει ενα ακομη συναρπαστικο κεφαλαιο στη νεα εποχη της Volvo».
Εκτος απο την τολμηρη εξωτερικη τους σχεδιαση και τις επιλογες ηλεκτροκινησης, τα νεα μοντελα θα προσφερουν μια πληρη σειρα καινοτομων υπηρεσιων συνδεσιμοτητας, μαζι με το πιο προηγμενο στανταρ πακετο χαρακτηριστικων ασφαλειας στον κοσμο και την επαναστατικη σκανδιναβικη σχεδιαση τοσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα.
«Τα νεα μοντελα της σειρας 40 διαθετουν τη δυναμικη που θα μας επιτρεψει να βελτιωσουμε τη διεισδυση μας σε μια πολυ σημαντικη και αναπτυσσομενη κατηγορια της αγορας», δηλωσε ο Χακαν Σαμουελσον (Håkan Samuelsson), Προεδρος και CEO της Volvo Cars. «Ενα νεο προγραμμα ηλεκτροκινητηριων συστηματων που θα χρησιμοποιηθουν σε ενα νεο μικρο plug-in υβριδικο καθως και σε ενα αμιγως ηλεκτρικο αυτοκινητο βρισκονται στην καρδια της CMA αρχιτεκτονικης». Ο ιδιος προσθεσε οτι το πρωτο μοντελο της νεας σειρας 40 αναμενεται να μπει στην παραγωγη το 2017.
Η ανακοινωση για τη νεα παγκοσμια στρατηγικη μικρου αυτοκινητου της Volvo ερχεται λιγες μολις μερες μετα την ανακοινωση των αποτελεσματων της Volvo Cars για το πρωτο τριμηνο του ετους, σε επιπεδο πωλησεων και κερδοφοριας.
Οσον αφορα το πρωτο τριμηνο, η εταιρεια ανακοινωσε αυξηση των εσοδων της κατα 24% σε σχεση με το αντιστοιχο περσινο διαστημα, στις 41,7 δισεκατομμυρια σουηδικες κορωνες. Τα λειτουργικα κερδη αγγιξαν τις 3,1 δισεκατομμυρια σουηδικες κορωνες, με λειτουργικο περιθωριο κερδους 7,5%. Οι παγκοσμιες πωλησεις για το πρωτο τριμηνο του 2016 αυξηθηκαν κατα 11,9%, στις 120.591 αυτοκινητα. Ο μεσοπροθεσμος στοχος της Volvo ειναι να αυξησει τις πωλησεις της στα 800.000 αυτοκινητα το χρονο, απο τα 503.000 που διεθεσε το 2015.
Η ανακοινωση οτι η Volvo θα προσφερει ενα ηλεκτρικο οχημα με μπαταρια, βασισμενο στην αρχιτεκτονικη CMA, ακολουθει τη δεσμευση της να βαλει στην παραγωγη ενα αμιγως ηλεκτρικο μοντελο που βασιζεται στη μεγαλυτερη SPA (Scalable Product Architecture) – Μεταβλητη Αρχιτεκτονικη Προϊοντος, μεχρι το 2019.
Ο νεος Twin Engine Τ5 κινητηρας της Volvo, βασισμενος στη νεα τρικυλινδρη μοναδα βενζινης της εταιρειας και σε ενα νεο κιβωτιο επτα ταχυτητων με διπλο συμπλεκτη που θα συμπλεκεται με εναν ηλεκτροκινητηρα δειχνει οτι, οσον αφορα τα μικροτερα αυτοκινητα της, η σουηδικη εταιρεια υιοθετει ενα συστημα κινησης στους εμπρος μονο τροχους, προσαρμοζοντας αναλογως την υπαρχουσα προσεγγιση της που βασιζεται στο διπτυχο Twin Engine – Τετρακινηση.