Στις 7 Μαρτιου, θα ξημερωσει μια ιστορικη μερα για την Ελλαδα. Στη Γενευη, οπου θα ανοιγουν οι πορτες της Διεθνους Εκθεσης Αυτοκινητου, θα βρισκονται -επιτελους- και τα μοντελα μιας αμιγως ελληνικης αυτοκινητοβιομηχανιας. Προκειται για την RCH (Replicar Hellas) η οποια θα παρουσιασει τα δυο πολυτελη, πανεμορφα μοντελα της και οχι μονο…
Συμφωνα με πληροφοριες του TopSpeed.gr, η εταιρεια που ιδρυσε ο Ηλιας Γαγανελης και λειτουργει την παραγωγικη της μοναδα στην Κατερινη, θα συμμετεχει με δικο της περιπτερο, παρουσιαζοντας τα μοντελα της. Στο Stand 6428 του Hall 6 του Διεθνους Σαλονιου της Γενευης, η RCH θα παρουσιασει τα πολυτελη αυτοκινητα RCH-356, RCH-550 και RCH-BUGGY καθως και ενα ακομα το οποιο βρισκεται υπο εξελιξη αυτο το διαστημα, το RCH- 718.
Φυσικα, μεχρι να φτασει στο σημειο η εταιρεια του Ηλια Γαγανελη να σηκωσει την ελληνικη σημαια ψηλα στη διεθνη σκηνη του αυτοκινητου, ο ιδρυτης και η ομαδα του, περασαν απο πολλους, δυσκολους καιρους. Πριν αρχισουν πολιτικοι να προσπαθουν να καπηλευτουν ολη την προσπαθεια και να πιστωθουν την επιτυχια, τα λογια του Ηλια Γαγανελη ερχονται για να αποκαταστησουν -εκ των προτερων- την αληθεια.
\”Ολη αυτη η προσπαθεια\”, λεει ο κ. Γανανελης στη TopSpeed.gr, \”ξεκινησε με μηδενικη βοηθεια απ τις εκαστοτε κυβερνησεις και απο τις τραπεζες. Ολα αυτα τα χρονια, στην τεραστια προσπαθεια που καναμε, βιωσαμε μια ιδιαιτερα εχθρικη σταση απεναντι μας. Καλο θα ηταν, σε επιχειρησεις που θελουν να πανε την Ελλαδα μας μπροστα, δινοντας εργασια σε πολλους νεους στην εποχη μας, για να μεινουν στην Ελλαδα αυτες οι επιχειρησεις, αφου το κρατος δεν βοηθα, τουλαχιστον να μη θετει εμποδια\”.
Επι οκτω ολοκληρα χρονια, ο Ηλιας Γαγανελης και η ομαδα του, μια ομαδα ρομαντικων που ηθελαν μια αυτοκινητοβιομηχανια η οποια θα παραγει τετρατροχα αριστης ποιοτητας σε ελληνικο εδαφος, παλεψαν. Παλεψαν με το τερας της ελληνικης γραφειοκρατιας που \”σκοτωσε\” εκατονταδες αλλες προσπαθειες, πριν και μετα απο τη δικη του. Ομως η RCH ηταν πολυ σκληρη για να \”πεθανει\”.
Ο Ηλιας Γαγανελης, εχοντας την εμπειρια του εξωτερικου, αρχισε να παραγει, χωρις να περιμενει ποτε θα… δεησει το ελληνικο Δημοσιο. Αντιθετως, εκμεταλλευθηκε προς οφελος του το γεγονος οτι η Ελλαδα ειναι μελος της ΕΕ. Απευθυνθηκε στις αρμοδιες ευρωπαϊκες Αρχες (τον γερμανικο TUV, για παραδειγμα) και αφου πληρουσε ολες τις προϋποθεσεις, πηρε την αδεια. Ετσι, παρηγαγε αυτοκινητα, τα οποια μπορουσαν να κυκλοφορησουν στην Ευρωπη και πολλες αλλες χωρες του κοσμου, ομως δεν… μπορουσαν να βγαλουν ελληνικες πινακιδες.
Αυτο, μεχρι το 2016, οποτε και το ελληνικο Δημοσιο ξυπνησε. Τοτε, δημοσιευτηκε στην Eφημεριδα της Kυβερνησεως η αποφαση που επιτρεπει στα αυτοκινητα της RCH-AUTOMOTIVE να βγαλουν πινακιδες και αδεια κυκλοφοριας και στη χωρα μας. Και ετσι, λυθηκε και ενα τυπικο ζητημα, αφου μεχρι προτινος η ελληνικη αυτοκινητοβιομηχανια δεν μπορουσε να πουλησει στην… πατριδα της.
Μεχρι τοτε βεβαια, ειχε γινει πολλη δουλεια. Ηδη, ειχε ερθει ο πρωτος πελατης απο τη Γερμανια. Aκολουθησαν αλλοι απο την Aυστρια, το Bελγιο, τη Mαγιορκα, το Λουξεμβουργο, την Aγγλια, την Eλβετια, την Oυρουγουαη, την Tυνησια και τον Kαναδα.
Και ετσι, φτανουμε στο σημερα. H μοναδα της RCH- AUTOMOTIVE στην Κατερινη, χαιρει της διεθνους εκτιμησης και παραγει περιπου 50 αυτοκινητα το χρονο. Οι τιμες των μοντελων της RCH να κυμαινονται απο τις 52.000 ως και ανω των 130.000 ευρω καθως προκειται για χειροποιητα οχηματα, σε επισης χειροποιητα σασι.