Επέλαση σε ηλεκτρικά- υβριδικά ετοιμάζουν SEAT- Cupra

Η SEAT, εχει δειξει τα τελευταια χρονια μια πολυ δυναμικη ανοδικη πορεια στην ευρωπαικη αγορα, με καθε χρονια να ειναι ολο και καλυτερη απο την προηγουμενη. Περυσι μαλιστα, εκανε και το ανοιγμα στον χωρο των αυτοκινητων σπορ επιδοσεων, αποσπωντας το ονομα Cupra, που μεχρι προτινος ηταν η ονομασια της κορυφαιας εκδοσης καθε μοντελου της και κανοντας το ανεξαρτητο brand. Ως τωρα ομως, δεν εχει επιδειξει ιδιαιτερη κινητικοτητα σε εναν αλλο \”καυτο\” τομεα, αυτον των plugin υβριδικων η ηλεκτρικων οχηματων. Αυτο ομως, οπως φαινεται, προκειται να αλλαξει αμεσα.


Στις 26 Μαρτιου, στην ετησια συναντηση παρουσιασης των οικονομικων αποτελεσματων της εταιρειας, που ελαβαν χωρα στα κεντρικα γραφεια της SEAT στο Martorell ο Προεδρος της SEAT Luca de Meo,  παρουσιασε την επερχομενη στρατηγικη της εταιρειας ,η οποια αφορα 6 ηλεκτρικα μοντελα μεχρι τις αρχες του 2021.



Συγκεκριμενα, τα πρωτα δυο μοντελα που θα βαλουν τη SEATστο χωρο των pluginυβριδικων και ηλεκτρικων οχηματων, ειναι η ηλεκτρικη εκδοση του Miiκαι το el-Born, ως τα ρωτα δυο πληρως ηλεκτρικα μοντελα της εταιρειας. Θα ακολουθησουν οι pluginhybrid εκδοσεις των νεων γενιων των CUPRA Leon και το CUPRA Formentor, το νεο CUV που παρουσιαστηκε στο Σαλονι Αυτοκινητου της Γενευης, το οποιο θα παραγεται στο εργοστασιο του Martorell.
Ωστοσο, η ισως πιο ενδιαφερουσα για το ηλεκτροκινητο μελλον, δηλωση που εγινε στη παρουσιαση, ηταν αυτη που αφορουσε την επερχομενη πλατφορμα Modular Electric Drivekit (MEB). Η συγκεκριμενη πλατφορμα, προκειται να αναπτυχθει μεταξυ της Volkswagen και SEAT, πανω στην οποια πολλα οχηματα μηκους περιπου τεσσαρων μετρων απο διαφορετικες μαρκες, μεταξυ των οποιων και η SEAT, θα κατασκευαστουν μελλοντικα. Ο στοχος της νεας πλατφορμας ειναι η δημιουργια προσιτων ηλεκτρικων οχηματων με τιμη εισοδου κατω των 20.000 ευρω, γεγονος που θα κανει την ηλεκτροκινηση ακομη πιο συμφερουσα και ακομη πιο προσιτη σε μεγαλυτερο αγοραστικο κοινο.



Κατα την παρουσιαση των αποτελεσματων που ελαβαν χωρα στα κεντρικα γραφεια της SEAT στο Martorell, ο Προεδρος της SEAT, Luca de Meo δηλωσε οτι «ηSEAT εχει πλεον σαφεστερο ρολο στον Ομιλο Volkswagen και χαρη στα αποτελεσματα που εχουμε πετυχει, κερδισαμε τη νεα πλατφορμα ηλεκτρικων οχηματων. Για πρωτη φορα, το Τεχνικο Κεντρο της SEAT θα αναπτυξει μια πλατφορμα που θα μπορει να χρησιμοποιηθει απο περισσοτερες μαρκες ανα τον κοσμο».



Ο Διευθυνων Συμβουλος της Volkswagen AG, Dr. HerbertDiess, ο οποιος παρακολουθησε την παρουσιαση, τονισε το ρολο της SEAT στα πλαισια του Ομιλου VAG: «Η SEAT διαδραματιζει νεο ρολο στα πλαισια του Ομιλου Volkswagen, αναλαμβανοντας ακομη μεγαλυτερη ευθυνη. Τα επιτευγματα του ετους υπογραμμιζουν τη δυνατοτητα της SEAT να αξιοποιησει τις ευκαιριες αναπτυξης και να ανοιξει νεες αγορες. Tο project της μικρης ηλεκτρικης πλατφορμας αποτελει ενα μεγαλο βημα προς ακομη πιο προσιτη ηλεκτρικη κινητικοτητα. Η SEAT θα εξελιξει το πρωτο τετοιο ηλεκτρικο οχημα, ειδικα σχεδιασμενο για αστικα ταξιδια».



Η ηλεκτρικη επιθεση φτανει περα απο τα νεα μοντελα και περιλαμβανει επισης στρατηγικη micromobility, η οποια, οπως ανακοινωσε ο Διευθυνων Συμβουλος της SEAT κατα τη διαρκεια του Mobile World Congress, θα ηγηθει εντος του Ομιλου Volkswagen απο την SEAT. Το concept car Minimo και το ηλεκτρικο SEAT eXS kickscooter ειναι δυο παραδειγματα-λυσεις αστικης micromobility που προτεινει η εταιρεια. Το micromobility ειναι ακομη μια νεα αγορα την οποια η SEATθελει να κατακτησει, η οποια τα τελευταια χρονια βλεπει ραγδαια αναπτυξη, καθως ολο και περισσοτεροι ανθρωποι αναζητουν καθαρες, οικονομικες και βολικες λυσεις, για τις μετακινησεις τους σε αστικο κυκλο.

Φαινεται λοιπον, πως η σταθερα ανοδικη εμπορικη πορεια της SEAT, της δινει τη δυνατοτητα να ειναι αυτη η «εκλεκτη» που θα αναλαβει το Modular Electric Drivekit project, πραγμα καθοριστικο για την ιδια την εταιρεια, οσο και για το VolkswagenGroup ως συνολο.







Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!