Το νεο Audi A3 φερνει μια ψηφιακη επανασταση στην premium compact κατηγορια. Λιγο πριν το επισημο λανσαρισμα και την αφιξη του νεου Α3 στις εκθεσεις, η Audi εχει ξεκινησει την εκπαιδευση των στελεχων της στο νεο μοντελο, αποκλειστικα με τη χρηση ψηφιακων τεχνολογιων, λογω της παγκοσμιας υγειονομικης συγκυριας.
Το γιγαντιο προγραμμα εκπαιδευσης αφορα περισσοτερους απο 15.000 εκπροσωπους πωλησεων και after sales, καθως και 20.000 τεχνικους service απ’ ολο τον κοσμο. Στη διαθεση τους εχουν ειδικα προετοιμασμενο υλικο και τις πλεον προηγμενες τεχνολογιες εικονικης και επαυξημενης πραγματικοτητας (virtual και augmented reality, αντιστοιχα), οι οποιες καθιστουν τη φυσικη παρουσια τους στα κεντρικα της Audi στο Ingolstadt, μη αναγκαια.
«Επωφελουμαστε απο την πολυετη πειρα μας στη χρηση ψηφιακων εργαλειων για την εκπαιδευση και τις υπηρεσιες μας. Λογω της παγκοσμιας συγκυριας, επιταχυναμε τη μεταβαση στην ψηφιοποιηση, που ειχαμε ηδη ξεκινησει. Η εμπειρια που αποκομιζουμε απο την εκπαιδευση του νεου Α3 θα μας φανει πολυ χρησιμη, ειδικα στην επιθετικη στρατηγικη μας στο χωρο της ηλεκτροκινησης. Παραλληλα με την αυξανομενη ψηφιοποιηση των οχηματων μας, ψηφιοποιουμε και τη μεθοδολογια εκπαιδευσης», δηλωσε ο Horst Hanschur, Επικεφαλης Αναπτυξης Λιανικης και Εξυπηρετησης Πελατων στην AUDI AG.
Το προγραμμα εκπαιδευσης της Audi, προκειμενου να διασφαλιστουν ομοιομορφα προτυπα ποιοτητας σε ολο τον κοσμο, βασιζεται στην αρχη της «εκπαιδευσης-του-εκπαιδευτη» (train–the–trainer). Σε κανονικες συνθηκες, σε πρωτο σταδιο, η AUDI AG στις κεντρικες της εγκαταστασεις στο Ingolstadt παρεχει αναλυτικη προϊοντικη και τεχνικη εκπαιδευση, σε περιπου 400 και 250 εκπαιδευτες αντιστοιχα, απο 90 χωρες απ’ ολο τον κοσμο. Αυτοι καθιστανται ειδημονες στον τομεα τους στο καθε νεο μοντελο και με τη σειρα τους, εκπαιδευουν τους συναδερφους τους στις χωρες η τις γεωγραφικες περιοχες ευθυνης τους. Πλεον, ακομα και αυτη η αρχικη εκπαιδευση διεξαγεται εξ αποστασεως και με ψηφιακες μεθοδους.
Η Κεντρικη Εμπειρια Λανσαρισματος (Central Launch Experience – CLX), οπως αποκαλειται, για τους 650 εκπαιδευτες για το νεο Α3, ξεκινησε πριν απο αρκετες εβδομαδες. Χρησιμοποιουνται τεχνολογιες εικονικης και επαυξημενης πραγματικοτητας, ωστε οι εκπαιδευτες να «βιωσουν» το νεο μοντελο στον κορυφαιο βαθμο, χωρις την αναγκη να ταξιδεψουν στο Ingolstadt. Μια ολοκληρη σειρα απο διαδικτυακα εκπαιδευτικα μαθηματα και videos για τα νεα χαρακτηριστικα σχεδιασης, τις παραλλαγες κινητηρα/κιβωτιου ταχυτητων και τα συστηματα υποβοηθησης, για παραδειγμα, εχουν παραχθει, πολλα απο αυτα στα τηλεοπτικο στουντιο της ιδιας της εταιρειας. Παραλληλα, εχουν προγραμματιστει ειδικες, τακτικες συνεδριες μεσω βιντεοκλησης, οπου παρεχονται διευκρινισεις σε μεμονωμενες ερωτησεις με καθε λεπτομερεια απο ειδικους απο το Ingolstadt, ενω το συνολο του εκπαιδευτικου υλικου θα ειναι επισης διαθεσιμο στο cloud, στη βαση δεδομενων ψηφιακης γνωσης “Audi Knowledge Tank”, για αμεση προσβαση σε παγκοσμιο επιπεδο.
Οι περισσοτεροι απο 35.000 εκπαιδευομενοι θα εχουν ολοκληρωσει με επιτυχια την εκπαιδευση τους, στο συνολο τους, πριν καν τα αυτοκινητα φτασουν στις εκθεσεις. Στην Ευρωπη, τα νεα A3 Sportback και A3 Sedan αναμενονται στις εκθεσεις της Audi το καλοκαιρι.