Η HYUNDAI παρουσιάζει το IONIQ, το πρώτο υβριδικό οχήμα με τρία εναλλακτικά συστήματα ηλεκτροκίνησης

ΤΟ HYUNDAI IONIQ ΗΛΕΚΤΡΙΖΕΙ
ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ


Στο Σαλονι Αυτοκινητου της Γενευης, η Hyundai Motor παρουσιαζει τη νεα γκαμα του Hyundai IONIQ, που αποτελειται απο τα : IONIQ Hybrid, IONIQ Electric και IONIQ Plug-in
Το IONIQ, τo πρωτο μοντελο σε παγκοσμιο επιπεδο που διαθετει τρια εναλλακτικα συστηματα ηλεκτροκινησης με χαμηλες εως μηδενικες εκπομπες ρυπων, που καθιστα την υψηλη τεχνολογια προσιτη σε ολους. Η νεα προταση της Hyundai Motor προσφερει απαραμιλλη σχεδιαση και οδηγικη εμπειρια διαμεσου καινοτομου τεχνολογιας και προσφερει στους πελατες της πιο εξελιγμενες τεχνολογιες συνδεσιμοτητας και ασφαλειας.

Το νεο Hyundai IONIQ ειναι ενα σημαντικο οροσημο της στρατηγικης της Hyundai Motor, δημιουργωντας  το νεο τροπο σκεψης της μαρκας μεσω νεων καινοτομων τεχνολογιων  και επεκτεινοντας τη γκαμα των προϊοντων της εταιρειας, με στοχο την περαιτερω οργανικη αναπτυξη των πωλησεων στην Ευρωπη.

Ο κ. Jochen Sengpiehl, Vice President Marketing της Hyundai Motor Europe, δηλωσε: «Το IONIQ ειναι ενα σημαντικο βημα προς τα εμπρος για τη μαρκα μας στην Ευρωπη. Φερνουμε μια μοναδικη νεα προσεγγιση στο ηλεκτροκινηση, χωρις συμβιβασμους στην εξαιρετικη σχεδιαση, την οδηγικη απολαυση και τα νεα χαρακτηριστικα συνδεσιμοτητας. Το μοντελο ειναι προσιτο σε περισσοτερους πελατες και επεκτεινει τη γκαμα των προϊοντων μας.\”

Τα IONIQ Hybrid και IONIQ Plug-in διαθετουν τον χαρακτηριστικο νεο Βενζινοκινητηρα Kappa 1.6 GDI, αμεσου ψεκασμου, τετρακυλινδρο, με κορυφαια θερμικη αποδοση (40%), που αποδιδει ιπποδυναμη 105 PS και ροπη 147 Nm. Ο κινητηρας εχει προσαρμοστει στην υβριδικη κινηση και συνδυαζεται με κιβωτιο εξι ταχυτητων διπλου συμπλεκτη, που προσφερει αμεση αποκριση και εξαιρετικα ομαλη αλλαγη σχεσεων – διαφοροποιωντας το IONIQ απο τους ανταγωνιστες του, με μια πιο δυναμικη οδηγικη εμπειρια. Ο ηλεκτροκινητηρας επιτρεπει αμιγως ηλεκτρικη οδηγηση και προσφερει αμεση ροπη, οπως επισης το σασι με πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων ενισχυει σε μεγαλο βαθμο τη δυναμικη οδηγηση.

Ο  ηλεκτροκινητηρας του IONIQ Hybrid αποδιδει 32 kW (43,5 PS) με μεγιστη ροπη 170 Nm, που τροφοδοτειται απο μια μπαταρια λιθιου ιοντων πολυμερους χωρητικοτητας 1,56 kWh, τοποθετημενη κατω απο τα πισω καθισματα. Σε συνδυασμο με τον κινητηρα 1,6-GDI το IONIQ Hybrid προσφερει συνδυαστικη αποδοση 103,6 kW (141 PS) και ροπη εως 265 Nm με επιταχυνση στη τελικη ταχυτητα εως 185 km / h με στοχο εκπομπων CO2 τοσο χαμηλο οσο τα 79g / km (σε μικτη διαδρομη).

Οι οδηγοι που επιλεγουν το IONIQ Plug-in, μπορουν να κινηθουν για περιπου 50 χιλιομετρα με αποκλειστικα ηλεκτρικη οδηγηση χαρη στην ισχυρη μπαταρια λιθιου ιοντων πολυμερους χωρητικοτητας 8.9 kWh. Ο 45kW (61 PS) ηλεκτροκινητηρας σε συνδυασμο με τον 1.6 GDI τετρακυλινδρο Kappa συνδυαζονται με στοχο εκπομπες CO2 τοσο χαμηλες οσο τα 32g / km.
Το IONIQ Electric προσφερει αμιγως ηλεκτροκινηση μεσω μιας μπαταριας λιθιου ιοντων πολυμερους χωρητικοτητας 28 kWh για εκτιμωμενη μεγιστη αυτονομια πανω απο 250 χιλιομετρα. Η αμεσα διαθεσιμη μεγιστη ροπη των 295 Nm παρεχεται απο τον ηλεκτροκινητηρα με μεγιστη ισχυ 88 kW (120 PS), μεσω του μειωτηρα στροφων μονης σχεσης που επιταχυνει το αυτοκινητο μεχρι 165 km/h.
Η εμπειρια του πελατη στο εσωτερικο της γκαμας IONIQ ενισχυεται με τεχνολογιες αιχμης στον τομεα της συνδεσιμοτητας, οπως το Android Auto, το Apple Car Play, το Tom Tom live services καθως και τη δυνατοτητα ασυρματης φορτισης του smartphone του. Επιπλεον, η οδηγικη εμπειρια γινεται ψηφιακα μεσω του πινακα οργανων με οθονη 7 ιντσων TFT που εμφανιζει ολες τις βασικες πληροφοριες για τον οδηγο.

Ενα ολιστικο και καινοτομο πακετο ασφαλειας που περιλαμβανει Autonomous Emergency Braking, Lane Keep Assist System, Blind Spot Detection, Rear Cross Traffic Alert and Smart Cruise Control εξασφαλιζει υψηλα επιπεδα ασφαλειας τοσο για τον οδηγο οσο και για τους επιβατες.

Ολες οι εκδοσεις διαθετουν την κομψη αεροδυναμικη σχεδιαση, με κορυφαιο συντελεστη οπισθελκουσας Cd 0.24, που συμπληρωνει τις απαλες γραμμες και επιφανειες που σκιαγραφουν το νεο IONIQ. Η ρευστη εξωτερικη σχεδιαση και τα καναλια φυσικης ροης του αερα τονιζουν τις αεροδυναμικες γραμμες του οχηματος.
Οι μπλε πινελιες στα IONIQ Hybrid και IONIQ Plug-in τονιζουν συγκεκριμενα στοιχεια στο εξωτερικο και στο εσωτερικο διαγραφοντας τη χυτη σχεδιαση.

Το IONIQ Electric διαθετει αποκλειστικα πινελιες στο χρωμα του χαλκου, που δημιουργουν την εντυπωση οτι η ηλεκτρικη ενεργεια ρεει μεσα απο το εσωτερικο του αυτοκινητου εμπνευσμενη απο το χαρακτηριστικο του χαλκου, ως αγωγος ηλεκτρικης ενεργειας.

Ο κ. Thomas A. Schmid, Chief Operating Officer της Hyundai Motor Europe, δηλωσε: \”Με το πρωτοποριακο ηλεκτρικο οχημα ix35 κυψελων καυσιμου και διαφορα υβριδικα και plug-in υβριδικα μοντελα που πωλουνται σε παγκοσμιο επιπεδο, η Hyundai Motor εχει ηδη μια αποδεδειγμενη ικανοτητα σε ηλεκτροκινητηρες. Τωρα, με το λανσαρισμα του πρωτου εξεδεικευμενου μοντελου μας, παιρνουμε το προβαδισμα ως ο μοναδικος κατασκευαστης αυτοκινητων με υβριδικα, ηλεκτρικα, plug-in υβριδικα και οχηματα κυψελων καυσιμου στην παραγωγη μας. \”

Η γκαμα του νεου Hyundai IONIQ πραγματοποιησε την παγκοσμια πρεμιερα της στο Σαλονι Αυτοκινητου της Γενευης σημερα 1η Μαρτιου κατα τη διαρκεια της Συνεντευξης Τυπου της Hyundai Τυπου στο περιπτερο της Hyundai.

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!