Η Hyundai στις πέντε κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων παγκοσμίως


  Η Hyundai Motor Company αυξανει την παγκοσμια αξια της και τη θεση της μαρκας μεταξυ των αυτοκινητοβιομηχανιων, συμφωνα με τα Best Global Brands 2020 Rankings της Interbrand. Η ερευνα ανεδειξε οτι η παγκοσμια αξια της Hyundai Motor αυξηθηκε κατα 1% απο ετος σε ετος και ανερχεται πλεον στα 14,3 δισεκατομμυρια δολαρια, κατατασσοντας την μαρκα στην 5η θεση μεταξυ των αυτοκινητοβιομηχανιων παγκοσμιως παρα τις συνθηκες υφεσης της αγορας που προκληθηκαν απο την πανδημια COVID-19. Επισης, η Hyundai κατατασσεται ως 36η ισχυροτερη μαρκα του πλανητη αναμεσα σε ολες τις κατηγοριες προϊοντων και υπηρεσιων.

  Η Hyundai Motor ειναι η μονη αυτοκινητοβιομηχανια που φετος αυξησε την αξια της μαρκας της, σε αντιθεση με αλλους κατασκευαστες αυτοκινητων που ειδαν τις αξιες τους εν μεσω της πανδημιας να μειωνονται. Αξιζει να σημειωθει οτι η Hyundai Motor βρισκεται στις κορυφαιες 40 εταιρειες της Interbrand σε παγκοσμιο επιπεδο για εξι συνεχομενα ετη. Μετα την εισοδο της το 2005 στις 100 κορυφαιες εταιρειες οσον αφορα την αξια της μαρκας, η Hyundai Motor παραμενει στην κορυφη των 100 για 15 συναπτα ετη.

  «Η ανοδος της αξιας της Hyundai Motor Company μπορει να αποδοθει στην ενισχυση των  μελλοντικων δραστηριοτητων κινητικοτητας και στις συνεχεις επενδυσεις της μαρκας, οπως η ανακοινωση της μαρκας ηλεκτρικων οχηματων IONIQ», δηλωσε ο κ. Mike Rocha, Global Director της Interbrand Brand Valuation. “Εν μεσω της πανδημιας Covid-19, η Hyundai Motor Company εχει αποδειξει ενεργα ποσο ανταποκρινεται στις αλλαγες της αγορας. Λαμβανει διαφορες αποφασεις, οπως η γρηγορη ανταποκριση στις διαδικτυακες πωλησεις, οι δραστηριοτητες κοινωνικης ευθυνης και προσφορας, η επεκταση των πωλησεων ηλεκτρικων και υδρογονοκινητων οχηματων καθως και η συνεχης επενδυση στη μελλοντικη κινητικοτητα\”.

  Η δεσμευση της Hyundai Motor στα ηλεκτρικα οχηματα αποδειχθηκε προσφατα με το λανσαρισμα της μαρκας IONIQ που αφορα αποκλειστικα στα ηλεκτρικα οχηματα. Στο πλαισιο της IONIQ, η εταιρεια θα αξιοποιησει την κορυφαια τεχνογνωσια της σε ηλεκτρικα (EV) οχηματα παρουσιαζοντας τρια νεα ειδικα μοντελα στα επομενα τεσσερα χρονια και ακομη πιο καινοτομα μοντελα μελλοντικα. Η δημιουργια της μαρκας IONIQ ανταποκρινεται στην ταχεως αναπτυσσομενη ζητηση της αγορας και επιταχυνει το πλανο της Hyundai να ηγηθει της παγκοσμιας αγορας ηλεκτρικων (EV) οχηματων.
Η επενδυση, επισης, της Hyundai Motor στην τεχνολογια κυψελων καυσιμου υδρογονου ενισχυσε ιδιαιτερα τη θεση της στον ταχεως μεταβαλλομενο τομεα μεταφορων. Η εταιρεια παρεδωσε προσφατα τα πρωτα επτα οχηματα του 1ου παγκοσμιως ηλεκτρικου βαρεως τυπου φορτηγου κυψελων καυσιμου μαζικης παραγωγης XCIENT Fuel Cell σε πελατες στην Ελβετια. Η παραγωγικη ικανοτητα του XCIENT Fuel Cell θα φτασει τις 2.000 μοναδες ετησιως εως το 2021.

  Επιπλεον, η εταιρεια προσπαθει να δωσει λυσεις στις προκλησεις της αστικης κυκλοφοριας και να αναδειξει ενα καινοτομο νεο προτυπο κινητικοτητας μεσω της Urban Air Mobility (UAM). Και για να ενισχυσει την ανταγωνιστικοτητα της στη ρομποτικη, την αυτονομη οδηγηση και αλλους μελλοντικους τροπους κινητικοτητας, πραγματοποιει συνεχως νεα προγραμματα συνεργασιας ερευνας και αναπτυξης με διαφορα εργαστηρια καινοτομιας σε ολο τον κοσμο.

  «Εχουμε προσαρμοστει στις ταχεως εξελισσομενες συνθηκες της αγορας για να γινουμε ηγετης της μελλοντικης κινητικοτητας και ειμαστε ευελικτοι να ανταποκριθουμε σε πρωτογνωρους συνθηκες, οπως αυτες που προκαλουνται απο την πανδημια», δηλωσε ο κ. Wonhong Cho, Global Chief Marketing Officer της Hyundai Motor Company. “Βασιζομενοι στις ενισχυμενες επενδυσεις και την τεχνολογικη ανταγωνιστικοτητα της μελλοντικης κινητικοτητας, θα συνεχισουμε την προσπαθεια μας να παρεχουμε μια καλυτερη εμπειρια ζωης στους πελατες μας και σε ολοκληρη την ανθρωποτητα καθως και να καθιερωθουμε ως μια μαρκα που συμβαλλει στην ανθρωπινη ευτυχια”.

  Ταυτοχρονα, η Hyundai προσαρμοσμενη στις συνθηκες της πανδημιας COVID-19 ενισχυει παγκοσμιως τα διαδικτυακα καναλια πωλησεων της. Συγκεκριμενα, η πλατφορμα «Click to Buy» της εταιρειας παρουσιαζει στις ΗΠΑ και την Ινδια εξαιρετικα αποτελεσματα και αναπτυσσει μια παρομοια διαδικτυακη πλατφορμα πωλησεων και για την Ευρωπαϊκη αγορα. Ως αποτελεσμα, η μαρκα εχει καλωσορισει 1,5 εκατομμυριο επισκεπτες συνολικα, εχει λαβει 20.000 ερωτηματα και εχει πραγματοποιησει περισσοτερες απο 2.000 πωλησεις μεσω της πλατφορμας Click to Buy στην Ινδια. Στις ΗΠΑ, περισσοτερο απο το 95% των τοπικων αντιπροσωπων χρησιμοποιουν την πλατφορμα Click to Buy.

  Αντιμετωπιζοντας τις συνθηκες του COVID-19, η Hyundai Motor πραγματοποιησε διαφορες δραστηριοτητες κοινωνικης προσφορας για πελατες που επληγησαν απο τις συνεπειες της πανδημιας. Η εταιρεια παρειχε υποστηριξη οχηματων, προϊοντα υγιεινης, μεταφορα ασθενων και ιατρικου προσωπικου καθως και διαφορα οικονομικα οφελη και υπηρεσιες.

  Η παγκοσμιου φημης εταιρεια συμβουλων Interbrand διεξαγει ετησιως την αξιολογηση των μεγαλων εμπορικων μαρκων παγκοσμιως και διαμορφωνει την καταταξη τους. Η παρουσα αξια καθε μαρκας επιτυγχανεται μετα απο μια ολοκληρωμενη αξιολογηση των φορολογικων και εμπορικων της δραστηριοτητων, οι οποιες χρησιμοποιουνται για τον υπολογισμο των μελλοντικων εσοδων της.

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!