Η Kia Motors Ευρωπης ολοκληρωσε μια σειρα αναβαθμισεων στο εργοστασιο παραγωγης αυτοκινητων και κινητηρων στη Žilina της Σλοβακιας. Οι βελτιωσεις ειναι το αποτελεσμα μιας επενδυσης 70 εκατομμυριων ευρω που εκανε φετος η Kia, προετοιμαζοντας το εργοστασιο για την παραγωγη των νεων κινητηρων εσωτερικης καυσης “Smartstream” και των υβριδικων κινητηρων.
Η επενδυση στη Žilina εχει στοχο το μετασχηματισμο (απο ντιζελ σε βενζινη) της μιας απο τις τεσσερις γραμμες συναρμολογησης κινητηρων του εργοστασιου. Στο εξης η Kia θα κατασκευαζει σε 3 γραμμες παραγωγης μικρου κυβισμου κινητηρες βενζινης, υψηλης αποδοσης, συμβατους με υβριδικα συστηματα, ενω η τεταρτη αφορα στον προσφατης «Smartstream» γενιας κινητηρα ντιζελ 1,6 λιτρων. Προκειται για μια κινηση της Kia προς τον εξηλεκτρισμο, συμφωνα με την ευρυτερη ταση της ευρωπαϊκης αγορας.
Επισης, αυτη η επενδυση επιτρεπει την παραγωγη της προσφατης γενιας κινητηρων «Smartstream» της Kia, που βασιζονται στους νεους 1,5 λιτρων «Kappa» και 1,6 λιτρων «Gamma» T-GDi (τουρμπο αμεσου ψεκασμου βενζινης). Αυτοι οι νεοι τετρακυλινδροι βενζινοκινητηρες θα αποτελεσουν την βαση για τον εξηλεκτρισμο και την μειωση των εκπομπων ρυπων της εταιρειας στην Ευρωπη. Και οι δυο νεοι κινητηρες εχουν σχεδιαστει για να υποδεχονται το υβριδικο 48V συστημα ECODynamics + της Kia. Επιπλεον, ο «Gamma» κινητηρας 1.6 T-GDi εχει σχεδιαστει για να υποδεχεται υβριδικες τεχνολογιες καθως η μαρκα μελετα μια ευρυτερη γκαμα με νεες μελλοντικες εκδοσεις.
«Η συνεχης επενδυση στο εργοστασιο μας στη Σλοβακια θα μας βοηθησει να ανταποκριθουμε στις αυξανομενες απαιτησεις των Ευρωπαιων οδηγων», σχολιαζει ο Emilio Herrera, COO της Kia Motors Ευρωπης. «Εχουμε ηδη διαπιστωσει μια σημαντικη αυξηση της ζητησης για τα ηλεκτρικα βενζινοκινητα αυτοκινητα. Αυτη η επενδυση σε μια προηγμενη γραμμη παραγωγης κινητηρα απελευθερωνει την δυνατοτητα μας να φερουμε εξηλεκτρισμενα συνολα σε ενα ευρυτερο πελατολογιο».
«Για την ωρα, πανω απο το ενα τεταρτο των αυτοκινητων που πουλα η Kia στην Ευρωπη αναλογει σε καποια εξηλεκτρισμενη εκδοση (48V Hybrid, Hybrid PHEV, BEV), ενα ποσοστο που θα αυξηθει μεσα στα επομενα χρονια», προσθετει ο Herrera. «Οι νεοι κινητηρες μας προσφερουν ακομη μεγαλυτερη αποδοση και ταχυτερη μεταβαση στην εξηλεκτρισμενη εποχη χαρη στην ευκολια ενσωματωσης των υβριδικων συστηματων. Ειμαστε περηφανοι που μπορουμε να κατασκευασουμε τους νεοτερους τεχνολογικα κινητηρες της Kia εδω στην Ευρωπη, για Ευρωπαιους πελατες».
Η επενδυση της Kia στη Žilina πλεον αναδεικνυει την εν λογω παραγωγικη εγκατασταση ως κορυφαια παγκοσμιως στην παραγωγη κινητηρων HEV. Η γραμμη συναρμολογησης για το νεο 1.5 T-GDi κινητηρα λειτουργει παραλληλα με μια νεα γραμμη παραγωγης για τον 1.6 T-GDi. Επισης, στη Žilina κατασκευαζεται και ο «Smartstream» κινητηρας ντιζελ 1,6 λιτρων και οι υβριδικοι 48V κινητηρες ντιζελ, που απαντωνται στην γκαμα των Kia Ceed, XCeed και Kia Sportage.
Υβριδικη τεχνογνωσια – σχεδιασμενη στην Κορεα, κατασκευασμενη στην Ευρωπη
Οι νεοι κινητηρες εχουν σχεδιαστει και κατασκευαστει εσωτερικα απο το τμημα Ερευνας και Τεχνολογιας της Kia στη Namyang της Κορεας. Οι ομαδες των ειδικων εξελιξης συστηματων ισχυος εχουν βελτιωσει την αποδοση των κινητηρων και την ροπη τους σε ενα ευρυτερο φασμα των πιο συχνα χρησιμοποιουμενων στροφων ανα λεπτο. Επισης, η ενσωματωση της υβριδικης τεχνολογιας της Kia ηταν η βαση για την εξελιξη και των δυο κινητηρων.
Αυτοι οι νεας γενιας κινητηρες αποτελουν μερος της ευρυτερης στρατηγικης της Kia για μια πληρεστερη γκαμα κινητηριων συστηματων, συμπεριλαμβανομενων υβριδικων, ηλεκτρικων και κινητηρων εσωτερικης καυσης που να ικανοποιουν τις αναγκες διαφορετικων προφιλ οδηγων.
Περισσοτερη ισχυς και χαμηλοτερες εκπομπες χαρη στις νεες τεχνολογιες «Smartstream»
Ο νεος 1.5 T-GDi κινητηρας αντικαθιστα τον 1.4 T-GDi της Kia και θα τοποθετηθει στο μελλον σε διαφορα μοντελα παραγωγης. Με ισχυ 160 ιππων, ο νεος κινητηρας «Kappa» δεν ειναι μονο 14% πιο ισχυρος απο τον προκατοχο του που απεδιδε 140 ιππους. Επιπροσθετα, εχει 4,5% περισσοτερη ροπη (στα 253 Nm) και ειναι εως και 7% πιο οικονομικος σε καυσιμα και εκπομπες καυσαεριων.
Ο νεος κινητηρας «Gamma» ειναι μια αναβαθμιση του υπαρχοντος 1.6 T-GDi της Kia υιοθετωντας τις πιο προσφατες τεχνολογιες «Smartstream» της εταιρειας για μειωση της καταναλωσης καυσιμου εως και 8%, σε συγκριση με το προηγουμενο συνολο. Εν τω μεταξυ, η ισχυς εχει αυξηθει απο τους 177 στους 180 ιππους. Η μεγιστη ροπη παραμενει στα 265 Nm.
Και οι δυο νεοι κινητηρες διαθετουν τις προηγμενες καινοτομιες «Smartstream» της Kia, που εχουν σχεδιαστει για την μειωση των εκπομπων και τη βελτιωση των επιδοσεων στο δρομο. Αυτες οι καινοτομιες περιλαμβανουν το συστημα συνεχους μεταβαλλομενου χρονισμου των βαλβιδων (CVVD) και ενα συστημα επανακυκλοφοριας καυσαεριων χαμηλης πιεσης (LP-EGR) για την βελτιωση της αποδοσης καυσιμου και των εκπομπων ρυπων.
Το CVVD μεταβαλλει το χρονισμο βαλβιδων του κινητηρα για τη βελτιωση των επιδοσεων και της αποδοσης καυσιμου, ενω ταυτοχρονα μειωνει τις εκπομπες ρυπων. Το συστημα LP-EGR ειναι ενεργο στις χαμηλοτερες σ.α.λ. του κινητηρα μειωνοντας την προωρη καυση η τα «πειρακια». Παραλληλα, ο συνδυασμος CVVD και LP-EGR δημιουργει μια σημαντικη βελτιωση στην αποδοση καυσιμου.
Επισης, οι κινητηρες διαθετουν μπεκ ψεκασμου υψηλοτερης πιεσης και φιλτρα σωματιδιων βενζινης (GPF) για μειωμενες εκπομπες σωματιδιων. Εκτος απο τη μειωση των εκπομπων, οι νεες τεχνολογιες βελτιωνουν την αποδοτικοτητα των κινητηρων, με περισσοτερη ισχυ και ροπη διαθεσιμη σε χαμηλοτερες σ.α.λ..
Διαθεσιμοτητα μοντελων
Η Kia θα αποκαλυψει περισσοτερες πληροφοριες για το λανσαρισμα των νεων εκδοσεων κινητηρων πριν το τελος του ετους, συμπεριλαμβανομενων των υβριδικων κινητηρων 48V εσωτερικης καυσης, των υβριδικων και των plug–inυβριδικων.