Η Mercedes-Benz Vans ανακοινώνει τη νέα πλατφόρμα, Electric Versatility Platform

  Η Mercedes-Benz Vans κινειται με ταχυτατους ρυθμους προς τον πληρη εξηλεκτρισμο των προϊοντων της. Ολα τα μοντελα της θα διατιθενται με ηλεκτρικο συστημα μεταδοσης κινησης με εμφαση στην αξιοπιστια, την ποιοτητα και το βελτιστο συνολικο κοστος χρησης (TCO). Για ακομη υψηλοτερη προστιθεμενη αξια για τους πελατες της στο μελλον, η Mercedes-Benz Vans ανεπτυξε τη νεα Electric Versatility Platform για την κατηγορια των μεγαλων Vans. Αυτη η πρωτοποριακη πλατφορμα ηλεκτροκινησης θα αποτελεσει τη βαση για το eSprinter επομενης γενιας. Τα κυρια στοιχεια της νεας πλατφορμας ειναι τρια δομικα τμηματα που επιτρεπουν τη μεγιστη δυνατη ευελιξια κατα την αναπτυξη και τη σχεδιαση διαφορετικων τυπων αμαξωματων. Με αυτο τον τροπο, διαμορφωσεις αμαξωματος οι οποιες ηταν προηγουμενως διαθεσιμες μονο για οχηματα με κινητηρα εσωτερικης καυσης, ειναι πλεον εφικτες και με ηλεκτροκινηση.

 

  «Το eSprinter επομενης γενιας θα μας επιτρεπει να προσφερουμε πολυ περισσοτερες εκδοσεις αμαξωματος. Κατα συνεπεια, στο μελλον, θα ειμαστε σε θεση να ικανοποιουμε τις απαιτησεις των πελατων σε πολλους και διαφορετικους κλαδους, ενω ταυτοχρονα θα τους προσφερουμε τα πλεονεκτηματα της οδηγησης με τοπικα μηδενικες εκπομπες», λεει ο Marcus Breitschwerdt, Επικεφαλης της Mercedes-Benz Vans. «Το Sprinter αποτελει εδω και 25 χρονια απτη αποδειξη των δυνατοτητων μας στον τομεα των μεταφορων. Στο πεδιο της ηλεκτρικης κινητικοτητας, εχουμε εισαγει πολλες καινοτομιες τα τελευταια χρονια. Εφαρμοζοντας τη στρατηγικη ταχυτατου εξηλεκτρισμου, συνδυαζουμε τα καλυτερα απο δυο κοσμους – καινοτομια και εξειδικευση!»

 


  Η Mercedes-Benz ειναι πεπεισμενη για τα οικολογικα και οικονομικα πλεονεκτηματα της ηλεκτροκινησης και θα συνεχισει να προωθει τα σχεδια της με στοχο να προσφερει ηλεκτροκινητα Vans για ολες τις κατηγοριες. Η Mercedes-Benz Vans επιταχυνει τη στρατηγικη εξηλεκτρισμου και επιδιωκει να πρωτοστατησει στα ηλεκτρικα συστηματα μεταδοσης κινησης επισπευδοντας την αναπτυξη της νεας Electric Versatility Platform για την κατηγορια των μεγαλων Vans. Αυτη η πρωτοποριακη πλατφορμα ηλεκτροκινησης θα υποστηριξει το eSprinter επομενης γενιας, με στοχο να προσφερει τις υψηλοτερες επιδοσεις στην κατηγορια του. Με μια επενδυση 350 εκατομμυριων ευρω, η Electric Versatility Platform θα παιξει καιριο ρολο στα σχεδια της Mercedes-Benz Vans για μεταφορες με μηδενικες εκπομπες και θα προσφερει βελτιστες λυσεις για ολους τους κλαδους μεταφορων. Επιπλεον, το eSprinter επομενης γενιας θα παραγεται με ουδετερο ισοζυγιο CO2 κατι που αποτελει αλλο ενα βημα προς την επιτευξη του στοχου της Daimler “Ambition 2039”».

 

  Σημερα, η Mercedes-Benz Vans ειναι ηδη ο ηγετης στην αγορα ηλεκτρικων οχηματων με μεριδιο ανω του 30% στις κατηγοριες μεσαιων και μεγαλων Vans στην Ευρωπη. Μετα το eVito και το eSprinter, η Mercedes-Benz Vans σκοπευει να αναπτυξει το eCitan, ωστε να καλυψει ολες τις κατηγοριες ελαφρων επαγγελματικων με ηλεκτρικα οχηματα μπαταριας.

 

  Η αναπτυξη της Electric Versatility Platform υπογραμμιζει το νεο προσανατολισμο στη στρατηγικη της Mercedes-Benz Vans, η οποια – μεταξυ αλλων – προσβλεπει στην κατακτηση ηγετικης θεσης στον τομεα της ηλεκτρικης κινητικοτητας. «Να αναβαθμισουμε τις μεταφορες στο επομενο επιπεδο: Αυτος ειναι ο στοχος που εχουμε θεσει στη Mercedes-Benz Vans. Φιλοδοξουμε να υπερβουμε τις προσδοκιες των πελατων μας, προσφεροντας τους τα πιο ελκυστικα Vans και πολυτιμες υπηρεσιες.» Marcus Breitschwerdt, Επικεφαλης Mercedes-Benz Vans.

 

 

  Η Mercedes-Benz Vans εχει αναδιατυπωσει τη στρατηγικη της συμφωνα με εκεινη του κλαδου επιβατικων αυτοκινητων, δινοντας εμφαση στα εξης:

 


 

    Σαφης τοποθετηση ως κατασκευαστης premium οχηματων για επαγγελματιες και ιδιωτες

Η Mercedes-Benz Vans υπογραμμιζει το προφιλ της ως κατασκευαστης premium οχηματων και παροχος πρωτοποριακων λυσεων για επαγγελματιες και ιδιωτες πελατες.

 

    Εστιαση στις αναγκες και την πιστοτητα πελατων

Η Mercedes-Benz Vans θα εντατικοποιησει τη συνεργασια της με τους πελατες της, ωστε να διασφαλισει οτι τα προϊοντα και οι υπηρεσιες που προσφερει προσαρμοζονται απολυτως στις αναγκες τους.

 

    Ηγετικη θεση στα ηλεκτρικα συστηματα μεταδοσης κινησης και τις ψηφιακες λυσεις

Στοχος της Mercedes-Benz Vans ειναι να θεσει νεα προτυπα στην κατηγορια των ελαφρων επαγγελματικων με λυσεις προσανατολισμενες στους πελατες και το μελλον. Εκτος απο την ηλεκτρικη κινητικοτητα, εξισου εντατικα αναπτυσσονται η διασυνδεση των οχηματων και οι ψηφιακες λυσεις.

 

    Βελτιστοποιηση εξοδων
Προκειμενου να βελτιωθει η κερδοφορια και να αυξηθει η ανταγωνιστικοτητα, θα βελτιστοποιηθουν τα παγια εξοδα. Η κερδοφορια διαδραματιζει επισης σημαντικο ρολο στο πλαισιο του μετασχηματισμου προς τη διασυνδεδεμενη κινητικοτητα με μηδενικες εκπομπες.

 

 

Electric Versatility Platform της Mercedes-Benz

 

  • Το συστημα μεταδοσης κινησης στους πισω τροχους, τα δυο μεταξονια, οι τρεις χωρητικοτητες μπαταριας και το υψηλοτερο μεγιστο ωφελιμο φορτιο επιτρεπουν καθε πιθανη εκδοση αμαξωματος
  • Η νεα ηλεκτρικη πλατφορμα αυξανει την ευελιξια και την πρακτικοτητα του eSprinter επομενης γενιας μειωνοντας ταυτοχρονα την πολυπλοκοτητα και το κοστος παραγωγης
  • Το eSprinter επομενης γενιας θα συντελεσει σημαντικα στις μεταφορες με τοπικα μηδενικες εκπομπες στο μελλον

 

 

  Τα κυρια στοιχεια του νεου σχεδιασμου ειναι τρια κυριως δομικα τμηματα που αφηνουν μεγαλα περιθωρια ευελιξιας κατα την αναπτυξη και τη σχεδιαση διαφορετικων τυπων αμαξωματων:

 


Εμπροσθιο τμημα γιατα εξαρτηματα υψηληςτασης

  Το ομοιομορφα σχεδιασμενο μπροστινο τμημα περιλαμβανει ολα τα εξαρτηματα υψηλης τασης, οπως τα εξαρτηματα φορτισης και το μετατροπεα AC/DC. Συνεπως, μπορει να συνδυαζεται χωρις τροποποιησεις με ολες τις εκδοσεις του οχηματος, ανεξαρτητως μεταξονιου, μεγεθους μπαταριας και αμαξωματος.

 

Εγκατασταση της μπαταριας υψηληςτασης στο υποδαπεδο

  Το δευτερο δομικο τμημα ειναι η μπαταρια υψηλης τασης (HV), η οποια ειναι ενσωματωμενη στο υποδαπεδο του οχηματος. Στο μελλον θα διατιθενται τρεις μπαταριες διαφορετικης χωρητικοτητας. Ετσι, ο πελατης θα μπορει να επιλεγει την αυτονομια και το ωφελιμο φορτιο που ταιριαζουν καλυτερα στη χρηση του οχηματος. Χαρη στις διαφορετικ΄ς εκδοσεις μπαταριας, το eSprinter επομενης γενιας θα μπορει να ικανοποιει τις ιδιαιτερες επιθυμιες των πελατων οσον αφορα τις ιδιαιτερες απαιτησεις TCO, ειτε προκειται για αστικες ειτε για υπεραστικες μεταφορες.

 

Πισωτμημαμε ηλεκτρικο κινητηριο αξονα

  Ο τριτος πυλωνας του αρθρωτου σχεδιασμου ειναι ο ηλεκτρικα κινητηριος οπισθιος αξονας, ο οποιος θα μπορει να χρησιμοποιειται σε ολα τα μοντελα μεγαλων ηλεκτροκινητων Vans. Ο μικρων διαστασεων και πανισχυρος ηλεκτροκινητηρας ειναι ενσωματωμενος στο πισω δομικο τμημα και ειναι σχεδιασμενος κατα τετοιο τροπο, ωστε να προσαρμοζεται τελεια σε ολες τις εκδοσεις μοντελων – απο ολοκληρωμενα κλειστα Vans μεταφορας φορτιου και επιβατων μεχρι πλαισια για κλειστες η ανοιχτες καροτσες – χαρη στην ενιαια πλατφορμα.

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!