Η Volvo το 2017 θα λανσάρει μικρό υβριδικό αυτοκίνητο


Η Volvo θα λανσαρει νεα, μικροτερα και compact μοντελα, επεκτεινοντας τη γκαμα της σε νεες κατηγοριες.

Η Volvo επεκτεινει τη γκαμα της σε νεες κατηγοριες. Η Volvo Cars παρουσιαζει μια νεα, σπονδυλωτη αρχιτεκτονικη πανω στην οποια θα βασιστουν τα νεα μικροτερα, compact μοντελα της. Η νεα πλατφορμα ονομαζεται Compact Modular Architecture – CMA η σε ελευθερη αποδοση στα ελληνικα «Σπονδυλωτη Compact Αρχιτεκτονικη». Προκειται για μια μικροτερη αλλα εξισου προηγμενη εκδοχη της αναγνωρισμενης και πολυ επιτυχημενης SPA (Scalable Product Architecture) – Μεταβλητη Αρχιτεκτονικη Προϊοντος. Το πρωτο αυτοκινητο της σουηδικης μαρκας που θα βασιζεται στη CMA αναμενεται να λανσαριστει το 2017.


Με την παρουσιαση και της CMA, πλεον ολα τα μελλοντικα αυτοκινητα της Volvo θα βασιζονται πανω σε μολις δυο ευελικτες και απολυτως ευμεταβλητες αρχιτεκτονικες. Η παραλληλη εξελιξη της SPA και της CMA αποτελει το θεμελιο της προϊοντικης ανανεωσης και στρατηγικης αναπτυξης της Volvo, η οποια περιλαμβανει την αντικατασταση ολων των μοντελων της γκαμας της μεσα στα επομενα τεσσερα χρονια, αλλα και ετησιες πωλησεις περιπου 800.000 αυτοκινητων. Η εν λογω διαδικασια ξεκινησε με το λανσαρισμα του XC90, με επομενο μοντελο να ειναι το Νεο S90.

Η CMA επιτρεπει στη Volvo Cars να λανσαρει compact μοντελα με τα ιδια premium μηχανικα χαρακτηριστικα που απολαμβανουν οι πελατες των μεγαλυτερων μοντελων της, τα οποια ειναι βασισμενα στην SPA. Στα κοινα τεχνολογικα στοιχεια αναμεσα στην SPA και τη CMA θα περιλαμβανονται συνδυασμοι κινητηρων-κιβωτιων (τοσο συμβατικες οσο και νεες, υβριδικες plug-in εκδοχες), μοναδες ψυχαγωγιας και πληροφορησης, κλιματισμου, δικτυα δεδομενων και συστηματα ασφαλειας που θα φερουν τη σουηδικη εταιρεια ακομα πιο κοντα στη υλοποιηση του Vision 2020 (Οραμα 2020): τις μηδενικες απωλειες ζωης η σοβαρους τραυματισμους οποιουδηποτε επιβαινει σε ενα καινουργιο μοντελο Volvo το οποιο εμπλεκεται σε καποιο ατυχημα.

«Η ευελιξια της CMA απελευθερωνει τους μηχανικους και τους σχεδιαστες της Volvo, επιτρεποντας τους να σχεδιασουν και υλοποιησουν νεες, καινοτομες εφαρμογες, ενω την ιδια στιγμη θα βελτιωνουν την ευκολια οδηγησης, προσφεροντας τεχνολογιες διασυνδεσης και πρωτοποριακα χαρακτηριστικα ασφαλειας», δηλωσε ο ο Δρ. Πητερ Μερτενς (Dr. Peter Mertens), Ανωτερος Αντιπροεδρος Ερευνας και Αναπτυξης της Volvo Cars.

Η CMA θα αλλαξει επισης τον τροπο με τον οποιο η Volvo Cars θα κατασκευαζει τα αυτοκινητα  της στο μελλον, καθως στην ιδια αρχιτεκτονικη θα βασιζεται μια ευρεια γκαμα μοντελων, κινητηρων και κιβωτιων ταχυτητων, ηλεκτρικων συστηματων και τεχνολογιων ποικιλης πολυπλοκοτητας. Με αυτον τον τροπο θα προκυπτουν σημαντικες οικονομιες κλιμακας και βελτιστοποιημενη διαδικασια κατασκευης.

Η CMA της Volvo σχεδιαστηκε εξαρχης για να δεχθει ηλεκτροκινηση – προσφεροντας μια νεα διπλη μοναδα με υβριδικη plug-in εκδοχη που εξελιχθηκε αποκλειστικα για τη νεα αρχιτεκτονικη. 

Η Volvo Cars προσδοκα σημαντικη αυξηση των πωλησεων της παγκοσμιως, καθως η επερχομενη γκαμα των μοντελων της που βασιζονται στη CMA θα εχει ενα πραγματικα παγκοσμιο αποτυπωμα και θα οδηγησει τη σουηδικη φιρμα σε νεες, συναρπαστικες κατηγοριες μοντελων.
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=XDK-mGsfcn8]

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!