Θα επαναφέρει η Toyota το MR2;

Ο ισχυρος ανδρας της Gazoo Racing, Tetsuya Tada, το ειχε πει, στη διαρκεια της εκθεσης αυτοκινητου της Γενευης, οτι ελπιζει \”τα τρια αδελφια\” να επιστρεψουν \”το συντομοτερο δυνατο\” στη γκαμα των μοντελων της Toyota. Για οσους αναρωτηθηκαν, αυτη η \”αγια τριαδα\”, περιλαμβανει τη Supra, τη Celica και το MR2, το θρυλικο τριο με το οποιο η ιαπωνικη φιρμα μονοπωλησε τα 90s. Με τη Supra να βρισκεται προ των πυλων και το GT86 να αποτελει τον κοντινοτερο -και ισως καλυτερο- αντικαταστατη της Celica, δεν μπορει παρα να αναρωτιεσαι: Τι θα γινει με το MR2;
Η δευτερη γενια του MR2

Η ωρα για μια \”επιστροφη\” του MR2 με το λανσαρισμα της τεταρτης γενιας του μυθικου μικρου κεντρομηχανου, ειναι μαλλον ιδανικη. Γιατι, η ιαπωνικη αυτοκινητοβιομηχανια, δειχνει διατεθειμενη να κανει ενα νοσταλγικο flashback στη δεκαετια του \’90. Οι διαρροες και οι φημες κανουν λογο για νεα Toyota Supra, νεο Nissan Z, νεο Honda S2000, Honda Prelude, Mazda RX-9. Το \”κλιμα\”, φαινεται πως \”σηκωνει\” ενα μικρο κεντρομηχανο fun to drive αυτοκινητο.
Η τριτη και τελευταια (;) γενια του ιαπωνικου κεντρομηχανου μοντελου

Ακομα περισσοτερο, επειδη η \”νεα\” φιλοσοφια που επιβαλλει ο Tetsuya Tada στην Toyota για μικρα, σπορ, ελαφρα αυτοκινητα, φαινεται να κερδιζει εδαφος. Το κεντρομηχανο μικρο θα \”χωραγε\” ιδανικα στη γκαμα της Toyota, τοποθετουμενο αναμεσα στο GT86 -το οποιο δεν προκειται να ενδυναμωθει- και τη νεα Supra. Αλλωστε, με την τιμη αναμεσα σε αυτα τα δυο, θα μιλαγαμε για ενα φθηνο compact exotic, που θα απευθυνοταν στους εραστες της οδηγησης και θα δημιουργουσε \”στρατιες\” φανατικων για την Toyota.
Το rendering του Topspeed.com

Οσο λοιπον οι φημες για τον τριτο της \”παρεας\” της Toyota φουντωνουν, το αμερικανικο TopSpeed.com το πηγε ενα βημα μπροστα και προσπαθησε να φανταστει πως θα μπορουσε να ειναι ο διαδοχος του μοντελου που πρωτοπαρουσιαστηκε το 1984 και σταματησε το 2007. Για να δημιουργησουν το rendering που βλεπεις παραπανω, οι Αμερικανοι εκαναν μια προσμειξη στοιχειων της νεας Supra (αφου αποτελει την ισχυουσα σχεδιαστικη γλωσσα της Toyota), του GT86 (για τους ιδιους λογους) και του Lexus LFA.
H πρωτη γενια του Toyota MR2, με την targa οροφη

Για να μην υπαρχουν \”παρεξηγησεις\”. Στην 23χρονη καριερα του, το MR2 δεν αλλαξε φιλοσοφια και, αν επανελθει, δεν θα μπορει να μην κρατησει την ιδια. Το επιβαλλει, αλλωστε, το ονομα του. Στο MR2, το \”Μ\” σημαινει mid-engine (κεντρομηχανο), το \”R\”, rear-wheel drive (πισωκινητο) ενω ο αριθμος \”2\” δηλωνει τον αριθμο των θεσεων.

Το ερωτημα λοιπον, ειναι, αν φτασουμε στην… επαναφορα απο την αποστρατεια, το τι μοτερ θα φοραει το MR2. Η λογικη, με βαση την προϊοντικη του τοποθετηση που υποθετουμε, λεει πως θα τοποθετειται αναμεσα στους 200 ιππους του GT86 και τους 400 της νεας Supra. Η ευκαιρια για την Toyota να χρησιμοποιησει ενα συμβατικο μοτερ σε συνδυασμο με ενα ηλεκτρικο, θα ηταν ιδανικη. Αλλα, ειπαμε, ολα αυτα, ειναι θεωριες. Στην πραξη, θα το τολμησει η Toyota;

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!