[ad_1]
Την 7η Σεπτεμβριου, εντος… εδρας, η Volkswagen θα παρουσιασει την επομενη προσθηκη της στη γκαμα των αμιγως ηλεκτρικων μοντελων της, που ολοενα και μεγαλωνει. Μετα απο το ID.3 και το ID.4, ερχεται το ID.5 GTX. Εστω και ως καμουφλαρισμενο concept, το μοντελο, το οποιο θα ειναι ηλεκτρικο, κουπε, αλλα και SUV, θα κανει το ντεμπουτο του στη Διεθνη Εκθεση Αυτοκινητου του Μοναχου (IAA.
Το ID.5 GTX ειναι το πρωτο κουπε SUV της μαρκας και βασιζεται στην Αρθρωτη Πλατφορμα για την Ηλεκτροκινηση (MEB). Εκτος απο το νεανικο και σπορ χαρακτηρα του, ξεχωριζει με την ισχυρη ηλεκτρικη του τετρακινηση. Παραλληλα, ειναι πληρως συνδεδεμενο, μπορει να λαμβανει ενημερωσεις του λογισμικου του “over-the-air” και ειναι εξοπλισμενο με τεχνολογια Car2X.
Η σχεδιαση
Αν και καμουφλαρισμενο, διακρινονται οι κοντοι προβολοι και οι μεγαλοι τροχοι που αναδεικνυουν τον ισχυρο χαρακτηρα του ID.5 GTX. Στο ψηλο μπροστινο μερος, κυριαρχουν οι προβολεις IQ.Light LED matrix, οι οποιοι παρεχουν μια εξυπνα ελεγχομενη μεγαλη σκαλα. Μια λωριδα φωτος συνδεει τους προβολεις, διακοπτομενη μονο απο το σημα της Volkswagen στο κεντρο, ενω συνδυαζεται αριστερα και δεξια με τρια εντονα, φωτιζομενα στοιχεια σε σχημα κηρηθρας. Τα τελευταια, συμπληρωνουν τη φωτιστικη υπογραφη της χαμηλης δεσμης και υποδηλωνουν τον σπορ χαρακτηρα του μοντελου, ακομη και σε σταση.
Οι επιπεδες κεκλιμενες κολωνες Α, προσδιδουν στη γραμμη της οροφης μια κομψη ροη – εκτεινεται χαμηλα πανω απο το αμαξωμα και καταληγει σε μια ενσωματωμενη πισω αεροτομη. Στο πισω μερος, οι οριζοντιες γραμμες τονιζουν το πλατος, ενω μια ακομη λωριδα φωτος, σε συνδυασμο με φωτα LED με τρισδιαστατο σχεδιασμο, ολοκληρωνουν το αισθητικο αποτελεσμα.
“Εγκαινια” και για τη σειρα GTX
Το αρκτικολεξο GTX ειναι κατι τελειως νεο στον κοσμο της Volkswagen και του αυτοκινητου γενικοτερα, αντιπροσωπευοντας τον νεο σπορ χαρακτηρα της μαρκας. Συνεχιζει την παραδοση των επιτυχημενων μοντελων GTI, GTD και GTE, μεταφεροντας το ιδιο DNA στον κοσμο της ηλεκτρικης κινητικοτητας.
To ID.5 GTX διαθετει ηλεκτρικο κινητηρα τοσο στον εμπρος οσο και στον πισω αξονα – η ηλεκτρικη τετρακινηση εγγυαται ισχυρες επιδοσεις και εντονες συγκινησεις, ανωτερη προσφυση και σπορ συμπεριφορα. Η μεγαλη μπαταρια ιοντων λιθιου – τοποθετημενη μεταξυ των αξονων – επιτρεπει μια προβλεπομενη αυτονομια εως 497 χλμ.. Περισσοτερες πληροφοριες σχετικα με τις επιδοσεις του δεν εχουν γινει γνωστες.
Το ID.5 GTX θα ειναι το δευτερο μοντελο της «νεοσυσταθεισας» οικογενειας GTX και αναμενεται να δωσει επιπλεον ωθηση στη στρατηγικη ACCELERATE της Volkswagen. Η μαρκα εχει θεσει στοχο να γινει η δημοφιλεστερη στον πλανητη, στον τομεα της αειφορου κινητικοτητας. Η Volkswagen προγραμματιζει το 2030, οι πωλησεις ηλεκτρικων της μοντελων στην Ευρωπη να αντιπροσωπευουν το 70% των συνολικων της πωλησεων στην ηπειρο, ενω στοχευει να εχει καταστει ουδετερη ως προς τον ανθρακα, εως το 2050.
[ad_2]