Για πολλους απο εμας η αγορα ενος αυτοκινητου ειναι πολλα παραπανω απο την αποκτηση ενος απλου μεταφορικου μεσου. Αλλωστε, το αυτοκινητο ηταν και παραμενει μεχρι και σημερα ενα “ζωντανο” και “ενεργο” μελος της ελληνικης οικογενειας. Μαζι του περναμε μια ολοκληρη ζωη, μαζι του μοιραζομαστε χαρες, λυπες, στενοχωριες, αποτυχιες και επιτυχιες, ζωντας “διπλα” του πολλες μικρες η μεγαλες καθημερινες ιστοριες.
Πρωταγωνιστης στη διαφορετικη σημερινη μας ιστορια ειναι ο Λουκας ο οποιος περνωντας εξω απο μια μαντρα παλαιων αυτοκινητων, ξαφνικα και απροσμενα, εμελλε να γνωρισει τον κεραυνοβολο ερωτα.
Το αντικειμενο του ερωτα του ηταν ενα πρασινο, τρακαρισμενο και παρατημενο σε μια γωνια Fiesta του 1981, που καταφερε ομως να διεγειρει τη φαντασια του και απο εκεινη τη στιγμη και μετα να τον κανει να του αφοσιωθει απολυτα και να ξεκινησει διπλα του μια νεα ενδιαφερουσα ζωη, γεματη συγκινησεις.
Για ολους τους ανθρωπους, αλλωστε, πισω απο καθε αγορα ενος αυτοκινητου, παντα υπαρχει μια ιστορια αγαπης – μικρη η μεγαλη. Βλεπετε, το αυτοκινητο, ενα συμβολο του συγχρονου πολιτισμου μας, ηταν και παραμενει μεχρι και σημερα ενα “ζωντανο” και “ενεργο” μελος της ελληνικης οικογενειας. Μαζι του περναμε μια ολοκληρη ζωη, μαζι του μοιραζομαστε χαρες, λυπες, στενοχωριες, αποτυχιες και επιτυχιες, ζωντας “διπλα” του πολλες μικρες η μεγαλες καθημερινες ιστοριες.
Ολα ξεκινουν απο τη στιγμη που θα ονειρευτουμε οτι γινεται δικο μας, οτι το οδηγουμε, οτι το φροντιζουμε.
Ποιος, στ’ αληθεια, ειναι αυτος που δεν θυμαται το πρωτο του αυτοκινητο με νοσταλγια;
Ο Λουκας, ο πρωταγωνιστης του διαφορετικου αυτου “Love Story”, εχει να μας πει μια διαφορετικη ιστορια που φανταζει με ονειρο και σιγουρα αξιζει να ακουσει κανεις. Μια ιστορια μοναδικη, αλλα συγχρονως και διαφορετικη σε σχεση με ολες τις αλλες.
Το “Πρασινο Ford Fiesta” κατασκευαστηκε τον Μαρτιο του 1981 και ταξινομηθηκε για πρωτη φορα στη χωρα μας στις 13 Μαϊου της ιδιας χρονιας. Ο “δικος” μας Λουκας το αγορασε πολυ αργοτερα, και συγκεκριμενα τον Ιουνιο του 1999, απο μια μαντρα παλιων αυτοκινητων, εναντι του ποσου των 400.000 δραχμων. Την κινηση στον τετρατροχο… ερωτα του πρωταγωνιστη μας παρεχει ενας προηγμενο για την εποχη του 4κυλινδρος κινητηρας με χωρητικοτητα 1.117 κυβικων εκατοστων και μεγιστη ισχυ 40 ιππων, ο οποιος συνεργαζεται με μηχανικο κιβωτιο ταχυτητων με 4 μολις σχεσεις. Αλλες εποχες, βλεπετε, οχι κατα αναγκη “υποδεεστερες” των σημερινων. Αλλωστε, ο… ερωτας χρονια δεν κοιτα!
Η ιστορια σαν παραμυθι του “Πρασινου Ford Fiesta” του Λουκα
Ο Λουκας ειναι ενας νεος αντρας με πολλες “ανησυχιες” απο μικρο παιδι, που ζει και εργαζεται αυτη τη στιγμη στην Αθηνα. Η ιστορια του με το “Πρασινο Ford Fiesta” ξεκινησε πριν απο 20 χρονια… η μαλλον πολυ πιο παλια!
Ο παππους του Λουκα ηταν ο μοναδικος στην οικογενεια που ειχε στην κατοχη του αυτοκινητο. Λιγο πριν φυγει απο τη ζωη, ο παππους του Λουκα αποφασισε το αυτοκινητο του η να περασει στα χερια του εγγονου του -που τοτε ηταν μολις 10 χρονων- η να πουληθει και με τα χρηματα αυτα ο αγαπημενος του εγγονος να αγορασει το πρωτο του αυτοκινητο.
Μια μερα, στο δρομο προς το σχολειο, ο μικρος και μαθητης τοτε πρωταγωνιστης της ιστοριας μας, βρεθηκε εξω απο μια μεγαλη μαντρα παλαιων αυτοκινητων. Τοτε ηταν που …ερωτευτηκε! Ο Λουκας γοητευτηκε με μιας απο το πρασινο και τρακαρισμενο, απο τη μια πλευρα, Ford Fiesta, που παρατημενο σε μια γωνια, αναζητουσε κατω απο τον καυτο ηλιο την προσοχη καποιου. Αυτο το Fiesta εμελλε, τελικα, να γινει το 1999 το πρωτο αυτοκινητο του Λουκα. Χωρις δευτερη σκεψη, ο πρωταγωνιστης μας αποφασισε με το κληροδοτημα του παππου του να αγορασει το “ταλαιπωρημενο” Fiesta βαζοντας συγχρονως σκοπο της ζωης του να το επαναφερει στην αρχικη του κατασταση.
H “αναγεννηση” του “Πρασινου Ford Fiesta” εγινε με τον Λουκα να χρησιμοποιει αυθεντικα ανταλλακτικα Ford, με μερικες, μετρημενες στα δαχτυλα του ενος χεριου, εξαιρεσεις: τον δεξιο καθρεφτη, το φινιστρινι του συνοδηγου, το στροφομετρο και δυο διακοπτες στο ταμπλο (ο αριστερος για να ανοιγει το βεντιλατερ του ψυγειου και ο δεξιος για εξτρα προβολεις ομιχλης). Οι ζαντες RS προερχονται απο την αγωνιστικη ομαδα που προετοιμαζε τα Group2 Ford Fiesta της εποχης!
Τεσσερα ολοκληρα χρονια χρειαστηκε να περασουν ωστε ο “δραστηριος” και σφοδρα… ερωτευμενος Λουκας της ιστοριας μας να κανει το Fiesta του σαν καινουργιο! Ο “FiestakiasMarkone”, οπως ηταν γνωστος στα μεσα κοινωνικης δικτυωσης απο τις ατελειωτες ωρες αναζητησεων στο διαδικτυο για αυθεντικα ανταλλακτικα, υστερα απο πολυ κοπο, και παντοτε με περισσια αγαπης για το “Πρασινο Ford Fiesta”, τελικα τα καταφερε!
Απο τοτε, το… αναγεννημενο απο τις σταχτες του Fiesta συντροφευει πιστα τον περηφανο ιδιοκτητη του σε καθε πτυχη της κοινωνικης του ζωης. Στις διαδρομες απο και προς την δουλεια, στις βολτες με τη κοπελα του, στις ωρες ξεγνοιασιας με τους φιλους του. Παντου και παντα, το “Πρασινο Ford Fiesta” ηταν εκει, διπλα του. Και τι δεν εκανε μαζι του: μεχρι και Ραλλυ Ακροπολις παρακολουθησαν “μαζι”. Μα παντα με μια… ιερη και απαραβατη προϋποθεση:
“Το Fiesta μου δεν θα το οδηγησει κανενας αλλος, μονο εγω και ο θεος”!
Για καθε χρυσο κανονα υπαρχει και μια εξαιρεση!
Ο Λουκας αρνηθηκε πεισματικα ολα αυτα τα χρονια να επιτρεψει σε οποιονδηποτε να οδηγησει το αγαπημενο “Πρασινο Ford Fiesta” – αυτη ηταν μαλιστα μια αποφαση που πολλες φορες τον εφερε σε συγκρουση με τους αγαπημενους του φιλους που διακαως επιθυμουσαν να βρεθουν πισω απο το τιμονι του. Ετσι, ο Λουκας παρεμενε ακλονητος στην αποφαση του – οχι ομως πια!
Με αφορμη την επισκεψη του εξι φορες Παγκοσμιου Πρωταθλητη του WRC, Sebastien Ogier, στην Ελλαδα, ο Λουκας εκανε… πισω για πρωτη φορα παραδιδοντας το πηδαλιο του αγαπημενου του αυτοκινητου σε εναν απο τους “θεους” του Παγκοσμιου Μηχανοκινητου Αθλητισμου.
Τελικα, ο Λουκας παρεμεινε απολυτα πιστος στην αποφαση του:
“Το Fiesta μου δεν θα το οδηγησει κανενας αλλος, μονο εγω και ο θεος”
Ο Sebastien Ogier με συνοδηγο τον Julien Ingrassia εχει κατακτησει 6 συνεχομενους παγκοσμιους τιτλους στο WRC. Μαλιστα, το 2017 και το 2018 το διδυμο κερδισε τους παγκοσμιους τιτλους του οδηγωντας ενα Ford Fiesta WRC. Ο Γαλλος ειναι ενας απο τους “θεους” του Παγκοσμιου Πρωταθληματος Ραλλυ και ειναι ιδιαιτερα αγαπητος στους Ελληνες θεατες. Το Πρασινο Ford Fiesta μας το οδηγησε περσι το καλοκαιρι κατα τη διαρκεια δοκιμων εξελιξης του Ford Fiesta WRC. Το γυρισμα εγινε τον Αυγουστο του 2018, στην ειδικη διαδρομη Καρουτες, οπου ο Οζιε προετοιμαζε το Ford Fiesta WRC στα σκληρα ελληνικα χωματα για το Ραλλυ Τουρκιας. Ο Οζιε καταφερε το 2018 να κατακτησει τον 6ο συνεχομενο παγκοσμιο τιτλο του, οδηγωντας το Ford Fiesta WRC της Μ- Sport.
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }