Μία νέα σελίδα για τη Peugeot, ξεκινάει τώρα!

 


  Στις 25 Φεβρουαριου 2021, η PEUGEOT αποκαλυπτει το νεο της λογοτυπο: ενα οικοσημο στολισμενο με ενα εντυπωσιακο κεφαλι λιονταριου.

 

  Απο το 1850, η PEUGEOT ειχε δεκα επιτυχημενα λογοτυπα και σε ολα απεικονιζοταν το εμβληματικο λιονταρι. Το νεο ποιοτικο και κομψο σημα δημιουργηθηκε απο το PEUGEOT Design Lab, το παγκοσμιο εργαστηριο βιομηχανικου σχεδιασμου της μαρκας.

 

  Η PEUGEOT, αφου ανανεωσε εντελως τα οχηματα της τα τελευταια δεκα χρονια,  επανασχεδιαζει τωρα και το λογοτυπο της με τροπο που να συναδει με τα προϊοντα της, σηματοδοτωντας τη μεταβαση της μαρκας στην premium κατηγορια.

 


  Η PEUGEOT σαν μαρκα ειναι εναρμονισμενη με τα προταγματα της εποχης. Οντας παντα ενα βημα μπροστα, λοιπον, καινοτομει, προβλεπει αλλαγες στη συμπεριφορα των καταναλωτων και ανοιγει το δρομο για νεες λυσεις κινητικοτητας.

 

  Η PEUGEOT εχει την εμπειρια ολων των επαναστασεων: της βιομηχανικης, της τεχνολογικης, της πολιτικης, της κοινωνικης, της ψηφιακης και τωρα, της περιβαλλοντικης, με την ενεργειακη μεταβαση και την κινητικοτητα μηδενικων ρυπων να βρισκεται στην καρδια της στρατηγικης της για ενα βιωσιμο μελλον.

 

Ολα αυτα συνιστουν το DNA της PEUGEOT.

 


Προκειται, επισης, για μια ισχυρη μαρκα που βασιζεται στα ενστικτα, αντανακλαση αυτου και το εμβλημα της, το λιονταρι.

 

Αυτο κανει την PEUGEOT μια διαχρονικη μαρκα, μια γεφυρα μεταξυ του χθες και του αυριο.

 

Τα τελευταια δεκα χρονια, ολη η γκαμα των προϊοντων της εχει πραγματοποιησει μια τεραστια μεταβαση στην premium κατηγορια και εχει καταφερει να κατακτησει:  Τρεις τιτλους «Car Of The Year»  (PEUGEOT 308 το 2014, PEUGEOT 3008 το 2017 και PEUGEOT 208 το 2020), τον τιτλο του «International Van of the year» με το PEUGEOT e-Expert το 2021 και το Partner το 2019. Επιπλεον, εχει μια εξηλεκτρισμενη γκαμα, τοσο για τα επιβατικα, οσο και για τα ελαφρα επαγγελματικα της αυτοκινητα.

 

Αυτη η μεταβαση της μαρκας στην premium κατηγορια της αγορας τωρα αντικατοπτριζεται απο ενα νεο λογοτυπο, το οποιο ενσαρκωνει ο,τι σημαινε η PEUGEOT χθες, αλλα και ο,τι σημαινει σημερα και θα σημαινει στο μελλον.

 


Αυτο το νεο οικοσημο, στο ομοιωμα του λιονταριου, ηταν παντα μερος της μαρκας, αναδεικνυοντας με υπερηφανεια τις αξιες της.

 

Το οικοσημο ειναι μια διαχρονικη, παγκοσμια και πολυπολιτισμικη μορφη ταυτοτητας. Ειναι ενα ξεχωριστο συμβολο ιδιοκτησιας και αναγνωρισης.

 

Ειναι συνωνυμο του κυρους, της αυτοπεποιθησης, της μακροβιοτητας και της καταγωγης της μαρκας. Με αυτο και τη νεα της ταυτοτητα, η PEUGEOT μπαινει στην εποχη του υπερ-μοντερνισμου, εξαγει το γαλλικο στυλ και επιταχυνει τη διεθνη της παρουσια.

 

Η Peugeot εχει πλεον μια νεα δεσμευση απεναντι στους πελατες της: να μετατρεψει το χρονο που περνουν στα αυτοκινητα τους σε χρονο ποιοτικο.

 


Και το να ζησει κανεις τη νεα ταυτοτητα της PEUGEOT σημαινει να ζει αυτες τις δυο εμπειριες ταυτοχρονως:

 

Πρωτον, να ζει κανεις για το τωρα.

 

Σε εναν κοσμο που διαρκως αλλαζει ολο και πιο γρηγορα, ο «χρονος» εχει γινει ενα απο τα πιο πολυτιμα και σπανια αγαθα. Σε αυτο τον κοσμο, η PEUGEOT προσφερει σε οσους το επιθυμουν τη δυνατοτητα να απολαυσουν πραγματικα τη στιγμη και να εκμεταλλευτουν ολα οσα εχει αυτη να προσφερει.

 

Σημαινει, επισης, να εχει κανεις μια ποιοτικη εμπειρια σε ολα τα επιπεδα.

 

Μοντελα, αντιπροσωπευση, σχετικα προϊοντα, ιστοσελιδα, επικοινωνια, σημανση… ολα αυτα ειναι σημεια επαφης με τη μαρκα, τα οποια ειναι τοποθετημενα μεσα σε ενα συνεκτικο και λειτουργικο συστημα.

 

Οσον αφορα στην ιστοσελιδα, αυτη ειναι πλεον μερος μιας εμπειριας «online αντπροσωπευσης», η οποια μετατρεπεται σε σημειο online πωλησης. 

 


Απλη, αποτελεσματικη, εξυπνη, με ποιοτικα γραφικα, δυναμικη και με πελατοκεντρικο προσανατολισμο, προσφερει μια ανετη εμπειρια πωλησης. Τα χαρακτηριστικα της επιτρεπουν στους πελατες να κανουν οτιδηποτε θα εκαναν κανονικα σε ενα σημειο πωλησης, αλλα online: ανακαλυψη των προϊοντων, παραμετροποιηση, αγορα, συμβολαια, χρηματοδοτηση, ανταλλαγη κ.α.

 

Ο χρονος που ξοδευεται online, με την PEUGEOT γινεται χρησιμος και αποτελεσματικος, μια απολαυστικη και ποιοτικη στιγμη.

 

Οσον αφορα στις Εκθεσεις, ειναι πλεον μερη για πιο ανθρωπινη, οπτικοποιημενη και εκπαιδευτικη εμπειρια. Στοχος ειναι να επιταχυνθει η ενεργειακη μεταβαση, ωστε να ανακαλυφθουν νεες επιλογες κινητικοτητας και νεων τεχνολογιων.

 

Ο χρονος που ξοδευεται σε μια Εκθεση γινεται με την PEUGEOT μια εμπειρια υψηλης ποιοτητας, οπου οι πελατες μπορουν να οραματιστουν το μελλον. Συνεπως, η ιστοσελιδα της μαρκας και η Εκθεση συμπληρωνουν η μια την αλλη και βοηθουν τη μαρκα να κανει το χρονο που περνα ο πελατης στην PEUGEOT,  χρονο που μετραει.

 


Η PEUGEOT παρηγαγε την καμπανια «THE LIONS OF OUR TIME».

 


Μεσα απο αυτη την αισιοδοξη διεθνη καμπανια, η PEUGEOT φερνει σε επαφη πελατες της και μη. Η μαρκα καταλαμβανει μια νεα οικουμενικη περιοχη: το χρονο.  Γιορταζει τα σημερινα λιονταρια ανεξαρτητως ηλικιας, κουλτουρας η καταγωγης. Αυτα «ΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ» («THE LIONS OF OUR ΤΙΜΕ»), τα οποια δεν ενδιαφερονται πια για την εξουσια η το χρημα, αλλα για τον ποιοτικο χρονο. 

 

Μεσω αυτης της καμπανιας, η PEUGEOT εχει ως στοχο να δωσει τη δυνατοτητα στους πελατες της να κατακτησουν το πολυτιμοτερο αγαθο: το χρονο τους. Η μαρκα στοχευει στη μετατροπη του χρονου σε ποιοτικο χρονο. Ως καινοτομος μαρκα υψηλων προδιαγραφων, η PEUGEOT προτεινει μια συναρπαστικη εμπειρια τοσο σε online περιβαλλον, οσο και στις Εκθεσεις της.

 

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!