Το Fiat500 διαχρονικα αποτελει ενα οροσημο για το χωρο του αυτοκινητου. Αρχικα το 1957 εκανε προσιτη την ελευθερια της αυτοκινησης για εκατομμυρια ανθρωπους στην Ευρωπη, ενω με την αναβιωση του τον 21ο αιωνα εδωσε στιλ και χαρακτηρα στα αυτοκινητα πολης. Σημερα, με την προσθηκη της νεας αμιγως ηλεκτρικης εκδοσης, η οικογενεια 500 αλλαζει σελιδα στην ηλεκτροκινηση, με μια ολιστικη προσεγγιση για τη νεα εποχη της αυτοκινησης που σεβεται τον χρηστη του αυτοκινητου, το κοινωνικο συνολο και βεβαια το φυσικο περιβαλλον.
Η σχεδιαστικη γλωσσα του νεου αμιγως ηλεκτρικου 500 αποτελει φυσικη εξελιξη του σχεδιου με το οποιο ο Dante Giacosa δημιουργησε το πρωτο 500, ενα μοντελο που σημερα αποτελει εκθεμα του Μουσειου Μοντερνας Τεχνης της Νεας Υορκης. Οικειο και παραλληλα εντελως νεο, το ηλεκτρικο 500 διατηρησε τα βασικα σχεδιαστικα χαρακτηριστικα του θρυλικου μοντελου εξελισσοντας τα σε ενα νεο επιπεδο που χαρακτηριζεται απο τις νεες εξελιξεις στον τομεα της συνδεσιμοτητας και βεβαια της αρχιτεκτονικης ενος αμιγως ηλεκτρικου μοντελου. Το ξεχωριστο στιλ του νεου ηλεκτρικου 500 ηδη εχει κερδισει τους ειδικους του χωρου, κατακτωντας το βραβειο Red Dot Design Award2020. Παραλληλα το νεο μοντελο ειναι υποψηφιο και στο θεσμο Car Of The Year του 2021, κορυφαια διακριση που εχει κατακτησει και η υπαρχουσα γενια του μοντελου.
Η νεα πλατφορμα του ηλεκτρικου 500 σχεδιαστηκε ειδικα για το μοντελο και συνδυαζεται με εναν ηλεκτροκινητηρα αποδοσης αναλογα με την εκδοση 70 kw (95 ιπποι) η 87 kW (118 ιπποι) που εξασφαλιζει αμεση αποκριση και εξαιρετικα καλες επιδοσεις (0-100χλμ./ωρα σε 9’’ η 9,5’’ αναλογα με την εκδοση).
Εξυπνες επιλογες για ολους
Το νεο ηλεκτρικο Fiat 500 σχεδιαστηκε για να προσφερει εξυπνες επιλογες που θα κανουν πιο ευχαριστη, προσιτη και φιλικη προς το περιβαλλον την κινηση με ενα οχημα μηδενικων ρυπων. Για πρωτη φορα στην κατηγορια ενα μοντελο θα ειναι διαθεσιμο σε 3θυρη hatchback εκδοση, Cabrio, αλλα και την εκδοση 3+1 (hatchback η cabrio) που χαρη στην εξυπνη 3 πορτα προσφερει αυξημενη χρηστικοτητα χωρις καμια παραχωρηση στο στιλ. Εκτος ομως απο το αμαξωμα, ο χρηστης μπορει να επιλεξει και τη χωρητικοτητα των μπαταριων που θα εφοδιαζουν το οχημα του ετσι ωστε να αποφασισει με βαση τις δικες του αναγκες πια επιλογη ειναι πιο συμφερουσα για εκεινον.
Αναλογα με την εκδοση που θα επιλεξει ο αγοραστης, η αυτονομια ειναι 180 η 320 χιλιομετρα, με βαση το νεο αυστηροτερο πρωτοκολλο WLTP. Τα επιπεδα αυτονομιας αυξανονται σημαντικα ξεπερνωντας τα 460χλμ. σε χρηση αμιγως σε αστικες συνθηκες. Το κυριοτερο ειναι πως το ηλεκτρικο 500 μεσα σε μολις 5 λεπτα μπορει να φορτιστει με αρκετη ενεργεια που θα του εξασφαλισει 50χλμ. διαδρομων. Παραλληλα σε συνδυασμο με το γεγονος οτι σε μολις 35 λεπτα το ποσοστο φορτισης μπορει να φτασει στο 80%, το ηλεκτρικο 500 ουσιαστικα απαλλασσει τον χρηστη απο το αγχος της διαδικασιας φορτισης.
Οι εξυπνες λυσεις συνεχιζονται και μεσω των διαθεσιμων επιλογων λειτουργιας που περιλαμβανουν και την πρωτοποριακη λειτουργια “Sherpa”, οπου το αυτοκινητο προσαρμοζει τη λειτουργια του και προτεινει στον οδηγο τη βελτιστη διαδρομη ωστε να φτασει στον προορισμο του με βαση τη διαθεσιμη αυτονομια. Ακομα μια πρωτια στην κατηγορια ειναι η δυνατοτητα αυτονομης οδηγησης επιπεδου 2, χαρακτηριστικο που εγινε εφικτο χαρη στην εφαρμογη μιας σειρας προηγμενων συστηματων υποβοηθησης της οδηγησης (ADAS).
Ξεχωριστο, με μοναδικο στιλ και παραλληλα διαθεσιμο με εξυπνες λυσεις που προσαρμοζονται στις αναγκες του αγοραστη, το νεο ηλεκτρικο Fiat 500 θα ειναι διαθεσιμο απο τον προσεχη Δεκεμβριο στην Ελληνικη αγορα, με τιμη απο 19.970* ευρω.
*Οι τιμες περιλαμβανουν το οφελος που προκυπτει απο τα κινητρα που προσφερει το κρατος για την αγορα αμιγως ηλεκτρικων οχηματων.