Νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid: Συνδυάζοντας τα καλύτερα στοιχεία δύο διαφορετικών κόσμων

 


  Το νεο και τεχνολογικα προηγμενο Ford Explorer Plug-In Hybrid ειναι ενα SUV που καταφερνει να συνδυαζει με τον πιο ιδανικο τροπο τα πλεονεκτηματα δυο διαφορετικων κοσμων. Με την ηλεκτροκινηση, απο τη μια μερια, να εξασφαλιζει αθορυβη λειτουργια σε συνδυασμο με κορυφαια για την κατηγορια αυτονομια κινησης με μηδενικες εκπομπες σε αστικο περιβαλλον, το νεο Explorer Plug-In Hybrid ειναι σε θεση την ιδια στιγμη να προσφερει απαραμιλλες επιδοσεις αλλα και την απαραιτητη ελευθερια κινησης που του εξασφαλιζει ο προηγμενος και πανισχυρος κινητηρας εσωτερικης καυσης με τον οποιο εξοπλιζεται.

 


  Πιο συγκεκριμενα, το Explorer Plug-In Hybrid «παντρευει» τον προηγμενο 3λιτρο EcoBoost V6 βενζινοκινητηρα της Ford με εναν ηλεκτροκινητηρα, μια γεννητρια και μια μπαταρια ιοντων λιθιου 13,6 kWh που φορτιζεται με ηλεκτρικη ενεργεια απο εξωτερικη πηγη αλλα και εν κινησει, μεσω συστηματος αναγεννητικης πεδησης, αποδιδοντας συνδυαστικα ισχυ 457 ιππων και ροπη 825 Nm. Τα επιτευγματα αυτα καθιστουν το νεο Explorer Plug-In Hybrid ως το ισχυροτερο υβριδικο οχημα της Ford.

 

Παραλληλο υβριδικο συστημα για μεγιστη δυναμη


  Η παραλληλη υβριδικη διαταξη του υβριδικου συστηματος του νεου Ford Explorer επιτρεπει την ταυτοχρονη αξιοποιηση ολης της συνδυασμενης ισχυος και ροπης του βενζινοκινητηρα και του ηλεκτροκινητηρα, εξασφαλιζοντας ετσι κορυφαιες επιδοσεις εντος και εκτος ασφαλτου. Πιο συγκεκριμενα, για την επιταχυνση 0-100 χλμ./ωρα το νεο Explorer χρειαζεται χρονο μολις 6,0 δευτερολεπτων επιτυγχανοντας τελικη ταχυτητα 230 χλμ./ωρα.

 


 

 

Οδηγηση με ηλεκτρικη ενεργεια


  Χαρη στον ηλεκτροκινητηρα, το επιβλητικο SUV της Ford μπορει να ταξιδευει αμιγως με την αρωγη ρευματος, την ωρα που οι οδηγοι μπορουν να επιλεγουν ποτε και πως να αξιοποιουνκαθε φορα την αποθηκευμενη ηλεκτρικη ενεργεια της μπαταριας, με τη βοηθεια των προγραμματων EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge. Με στοχο τη βελτιστη αποδοση, οταν η μπαταρια φτασει στο χαμηλοτερο επιπεδο φορτισης, το συστημα επιστρεφει αυτοματα στο EV Auto, συμπληρωνοντας ετσι την ισχυ του βενζινοκινητηρα με υποβοηθηση απο το ηλεκτρικο μοτερ με χρηση της ανακτημενης ενεργειας.

 

Τα διαθεσιμα προγραμματα ειναι αναλυτικα τα εξης:

  • EV Auto: Εναλλασσει υβριδικη και αποκλειστικα ηλεκτρικη οδηγηση για μεγαλυτερη οικονομια.
  • EV Now: Επιτρεπει αποκλειστικα ηλεκτρικη οδηγηση εφοσον επαρκει η φορτιση της μπαταριας.
  • EV Later: Διατηρει σταθερη τη φορτιση της μπαταριας για να μπορει να χρησιμοποιθει αργοτερα.
  • EV Charge: Χρησιμοποιει τον κινητηρα ως γεννητρια για τη φορτιση της μπαταριας.

 


  Για την πληρη φορτιση της μπαταριας σε εξωτερικη ηλεκτρικη παροχη των 230-volt απαιτουνται λιγοτερο απο 5 ωρες και 50 λεπτα, ενω σε προαιρετικο, επιτοιχιο φορτιστη (Ford Connected Wallbox) η σε συμβατο δημοσιο σταθμο φορτισης του δικτυου FordPass, η διαδικασια ολοκληρωνεται σε λιγοτερο απο 4 ωρες και 20 λεπτα.

 


  Το νεο Ford Explorer Plug-In Hybrid εξασφαλιζει ηλεκτρικη αυτονομια εως 48 km NEDC (42 km WLTP) με καταναλωση καυσιμου απο 2,9 l/100 km NEDC (απο 3,1 l/100 km WLTP) και εκπομπες CO2 απο 66 g/km NEDC (71 g/km WLTP).

 

Διαμορφωστε το δικο σας Ford Explorer εδω: https://bit.ly/3omN7jk

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!