[ad_1]
Η επομενη γενια του αποκλειστικα υβριδικου HR–V e:HEV ειναι το αποτελεσμα μιας ευρειας
επαναξιολογησης της νοοτροπιας των συγχρονων καταναλωτων. Αξιολογωντας τον
τροπο με τον οποιο οι δραστηριοι, συνδεδεμενοι ανθρωποι του σημερα αναγνωριζουν
και επιλεγουν προϊοντα υψηλης αξιας, η Honda θελησε να δημιουργησει οχι απλα ενα νεο
συμπαγες SUV, αλλα ενα προϊον που θα προσελκυει τον πελατη
μεσω της υψηλης αισθητικης, της λειτουργικοτητας και της πρακτικοτητας του.
Στην ερευνα της Honda διαπιστωθηκε οτι οι συγχρονοι καταναλωτες επιλεγουν
προϊοντα με κριτηριο οχι μονο τις ισχυρες επιδοσεις η την ελκυστικη εμφανιση,
αλλα και τον τροπο που ενσωματωνονται στη ζωη τους και ικανοποιουν τις
ιδιαιτερες απαιτησεις τους. Με βαση αυτο, η ομαδα υιοθετησε το μοτο “Amp up your life”, εστιαζοντας στην υποστηριξη ενος ενεργου
και δραστηριου lifestyle σε ολα τα σταδια της διαδικασιας εξελιξης του
νεου HR–V. Στοχος ηταν να μπορουν οι πελατες να κανουν πολυ
περισσοτερα πραγματα με τα αυτοκινητα τους, τα οποια θα τους ενισχυουν και θα
τους υποστηριζουν στην καθημερινοτητα τους.
Το αποτελεσμα ειναι ενα συγχρονο coupe–SUV αμαξωμα που προσελκυει με τη σχεδιαστικη του απλοτητα,
ενω το εξαιρετικα ευρυχωρο και ευπροσαρμοστο εσωτερικο ειναι πιο φιλικο προς το
χρηστη και πιο ανετο απο ποτε. Το νεο HR–V πετυχαινει επισης εναν ελκυστικο αλλα σπανιο συνδυασμο
premium SUV στυλ και απαραμιλλης ευρυχωριας. Συνεχιζει τη επιτυχια
τη φημη που απολαμβανει η μαρκα Honda στον τομεα της ποιοτητας, της λειτουργικοτητας
και της πρακτικοτητας και ερχεται να προσθεσει ενα ξεχωριστο και απολαυστικο
στυλ, ολα σε ενα ‘πακετο’ συμπαγων διαστασεων.
Σημειο εκκινησης για τη Honda ηταν η φιλοσοφια ‘Man–Maximum, Machine–Minimum‘ (M/M), η
οποια εκφραζει την αποψη οτι σκοπος της τεχνολογιας και της σχεδιασης ειναι να
εξυπηρετουν τις αναγκες του οδηγου και των επιβατων.
Η αριστη ενσωματωση του συστηματος κινησης στην
ανανεωμενη εκδοση της παγκοσμιας μικρης πλατφορμας της Honda και η εξυπνη κεντρικη διαταξη του ρεζερβουαρ
ειναι το μυστικο για την αυξημενη ευρυχωρια, ωστε να μπορουν να ταξιδευουν
τεσσερις ενηλικες με μεγιστη ανεση. Παραλληλα, η συγχρονη σχεδιαση και η
προηγμενη τεχνολογια βελτιστοποιουν την ανεση χωρου, την εργονομια, την
ευελιξια και εν γενει την αισθηση ελευθεριας στην καμπινα.
Ο Kojiro Okabe, Large Project Leader της Honda, δηλωσε: «Κατα την
εξελιξη του HR–V οργανωσαμε ομαδικες
συζητησεις με ατομα διαφορετικης προελευσης, ειδικοτητας, ηλικιας και φυλου. Δημιουργωντας
το αυτοκινητο απο λευκη κολλα χαρτι, προσθεσαμε στο HR–V στοιχεια που
προσφερουν απολαυση και χαρα σε ολους τους επιβατες. Στοχος μας ηταν να ενισχυσουμε,
οχι να καταπιεσουμε, τις προσωπικες επιθυμιες η ιδιαιτεροτητες και να
δημιουργησουμε ενα αυτοκινητο που θα εδινε τη δυνατοτητα σε ολους να
απολαμβανουν το αγαπημενο τους στυλ ζωης.»
Εμφαση στην εξωτερικη σχεδιαση
Η coupe–SUV αισθητικη του νεου HR–V αποπνεει ενεργεια και δυναμισμο. Οι οριζοντιες,
προς τα εμπρος προσανατολισμενες χαρακτηριστικες γραμμες και οι λειες επιφανειες
αντανακλουν την απεριττη απλοτητα των προσφατων, νεων μοντελων Honda, με
εξωτερικα σχεδιαστικα χαρακτηριστικα που εντασσονται στο σχημα του αμαξωματος. Για
παραδειγμα, οι προβολεις και η εμπρος γριλια συγχωνευονται στα εμπρος πλαϊνα
πανελ και ενσωματωνονται στη μοναδικη πανω μασκα που ειναι βαμμενη στο χρωμα
του αμαξωματος.
Για τη δημιουργια μιας συγχρονης, αθορυβης αισθητικης,
οι σχεδιαστες ενσωματωσαν μια ζωηρη, οριζοντια ‘γραμμη ωμου’ που εκτεινεται απο
τους προβολεις μεχρι τα πισω φωτιστικα σωματα. Πισω, η επιδιωξη ενος συνδυασμου
πρακτικοτητας και ελκυστικης αισθητικης ειναι εμφανης στην απλη, κομψη σχεδιαση
της πισω πορτας, που ενσωματωνει εξυπνα τη χειρολαβη ανοιγματος στο
τρισδιαστατο πισω πανελ. Το μεγαλο ανοιγμα της πισω πορτας, το χαμηλο σκαλοπατι
και το επιπεδο πατωμα φορτωσης διευκολυνουν την προσβαση, χωρις να αποτελει
εμποδιο η τυπου coupe οροφη.
Στοχευοντας στην κομψοτητα και σε ενα
αισθητικα αρτιο αποτελεσμα, οι σχεδιαστες προσεξαν ακομα και την παραμικρη
λεπτομερεια. Για παραδειγμα, οι χαρακτηριστικες γραμμες ειναι ευθυγραμμισμενες και
οσο το δυνατον λιγοτερες για να αποφευγονται οι σκιες, ενω ‘σβηνουν’ πληρως
γυρω απο τις λαβες θυρων. Στο ιδιο πνευμα, τα δυο φωτα της πινακιδας κυκλοφοριας,
η λαβη της πισω πορτας και η καμερα οπισθοπορειας ενσωματωνονται σε μια μοναδα.
Ετσι δημιουργειται μια καθαρη συνολικη αισθητικη – γνωστη και απο αλλα προσφατα
μοντελα της Honda, με την απεριττη σχεδιαση να γινεται το
μυστικο της κομψοτητας.
Αισθηση ευρυχωριας
Στο εσωτερικο του νεου HR–V, καθε
σχεδιαστικο στοιχειο στοχο εχει να συμβαλλει στη δημιουργια μιας αισθησης ευρυχωριας
και ανεσης που συνδεει τους επιβατες με τον εξω κοσμο. Αυτο ξεκινα με τα
παραθυρα που εχουν σχεδιαστει για να μπορει να εισερχεται απλετο φως στην
καμπινα, και συνεχιζεται με την αριστη ορατοτητα χαρη στον οριζοντιο προσανατολισμο
του ταμπλο και την επιπεδη γραμμη του
καπο – στοιχεια που αυξανουν το επιπεδο ανεσης κατα τη διαρκεια του ταξιδιου.
Η αισθηση ευρυχωριας επιτεινεται με τους
μοναδικους αεραγωγους σχηματος L στις πανω γωνιες του ταμπλο. Αυτοι ειναι σχεδιασμενοι
για να προσφερουν την αισθηση τονωσης που φερνει ενα ελαφρυ αερακι, αλλα χωρις
το μειονεκτημα των συμβατικων αεραγωγων, αφου οι επιβατες νιωθουν συχνα αβολα οταν
μια ισχυρη ροη αερα κατευθυνεται αμεσα προς αυτους. Το συστημα κατευθυνει διακριτικα
μια ροη αερα κατα μηκος των πλαϊνων παραθυρων και του εμπρος παρμπριζ προς την οροφη,
δημιουργωντας εναν ευχαριστο στροβιλισμο πλευρικα και πανω απο τους επιβατες. Αυτο
το συστημα διαχυσης αερα των νεων αεραγωγων δημιουργει ενα ανετο περιβαλλον για
ολους.
Θεμελιωδης παραγοντας
ανεσης στο εσωτερικο ειναι η βελτιστη θεση των χειριστηριων. Η εργονομικη, πρακτικη
διαταξη ενισχυει την αισθηση αρμονιας με τα χειριστηρια του ηχοσυστηματος και
του πινακα οργανων τοποθετημενα οσο το δυνατον πιο κοντα στο οπτικο πεδιο του
οδηγου. Καθως τα χειριστηρια ειναι αμεσα αναγνωρισιμα επιτρεπουν την ασφαλη και
διαισθητικη λειτουργια.
Τα πισω καθισματα
εχουν προσθετη κλιση συγκριτικα με της προηγουμενης γενιας HR–Vαυξανοντας την ανεση και την ευρυχωρια των επιβατων. Κατι
πολυ σημαντικο: αν και οι συνολικες διαστασεις του οχηματος ειναι παρομοιες με του
προηγουμενου μοντελου, το νεο HR–V προσφερει
περισσοτερο χωρο για τα ποδια και τους ωμους, για μια ανωτερη αισθηση
ευρυχωριας και ανεσης. Θελοντας να διατηρησουν την εξυπνη χωροταξια και ενα χαμηλο
πατωμα χωρου αποσκευων, οι μηχανικοι της Honda διαμορφωσαν προσεκτικα
το ευπροσαρμοστο επιπεδο πατωμα του χωρου φορτωσης και τη διαταξη των
καθισματων, ωστε να μπορουν να μεταφερονται ανετα διαφορα ειδη φορτιων, απο
αποσκευες, μεχρι ποδηλατα και εξοπλισμο για σπορ δραστηριοτητες.
Ο Kojiro Okabe, Large Project Leader της Honda, προσθεσε: «Σχεδιασαμε
το νεο υβριδικο HR–V ετσι ωστε να αντικατοπτριζει τις ιδιαιτερες
αξιες και αναγκες των συγχρονων καταναλωτων, αλλα και για να προσελκυσει μια
νεα γενια υποψηφιων πελατων. Αυτοι αναζητουν πρακτικοτητα και καινοτομια απο τα
προϊοντα που χρησιμοποιουν. Εφαρμοζοντας εξυπνα τις τελευταιες τεχνολογιες και τη
σχεδιαστικη φιλοσοφια της Honda, εχουμε δημιουργησει ενα αυτοκινητο που θα
προσφερει την απαραιτητη ευρυχωρια, συνδεσιμοτητα, αξιοπιστια και ευελιξια για
τη βελτιωση και υποστηριξη της καθημερινοτητας τους.»
Το νεο HR–V e:HEV θα διατιθεται στην Ευρωπη απο τα τελη του
2021.
[ad_2]