Οι πρώτες δοκιμές εξέλιξης του Citroen C3 R5!

Μετα απο ενα χρονο ερευνας, εξελιξης και σκληρης δουλειας στο
σχεδιαστηριο, η Citroën Racing εχει τα αποτελεσματα των πρωτων δοκιμων
εξελιξης του C3 R5. Το Citroën C3 R5, το οποιο στοχευει στην
κορυφη της κατηγοριας R5, ειναι ενα τελειως νεο προϊον που απευθυνεται σε οσους θελουν να ασχοληθουν με τους αγωνες αυτοκινητου.

Απο το 2013, οι κανονισμοι της κατηγοριας R5 απο τη FIA, οδηγησαν στην παρουσιαση μιας νεας γενιας αυτοκινητων για αγωνες ραλι. Σχεδιασμενα για ιδιωτικες ομαδες και οδηγους, τα αυτοκινητα της συγκεκριμενης κατηγοριας περιορισμενου κοστους, πολυ συχνα περιγραφονται ως “μινι WRC” λογω των τεχνικων χαρακτηριστικων τους που περιλαμβανουν: Μεταδοση της κινησης και στους τεσσερις τροχους, κινητηρα turbo 1,6 λιτρων με τεχνολογια αμεσου ψεκασμου που αποδιδει περι τα 280 αλογα, σειριακο ημιαυτοματο κιβωτιο ταχυτητων και αλλα μοναδικα χαρακτηριστικα.

Η επιτυχια της κατηγοριας, φαινεται και απο την απηχηση που εχει σε παγκοσμιο
επιπεδο. Tα αυτοκινητα της R5 χρησιμοποιουνται στο WRC 2, στο ERC και σε πολλα εθνικα πρωταθληματα. Η κορυφαια επιλογη της Citroën Racing αναφορικα με τις επιλογες που εχουν οι ιδιωτες για αγωνες, το C3 R5, θα ειναι πολυ συντομα “ετοιμοπολεμο”!

Ο επικεφαλης της Citroën Racing Team, Yves Matton, εξηγει πως “με την ολοκληρωση των δοκιμων εξελιξης αυτης της εβδομαδας, φτανουμε στο στοχο του να εχουμε ετοιμο το αυτοκινητο στα χερια μας. Η οδηγια που ειχαμε δωσει στο τεχνικο επιτελειο ηταν σαφης: θελαμε το Citroën C3 R5 να οριοθετει εκ νεου την κατηγορια, σε οτι αφορα τους τομεις την αποδοσης, της αξιοπιστιας αλλα και του συγκρατημενου κοστους χρησης. Με αυτο σαν στοχο, χρησιμοποιησαμε ολη την εμπειρια που εχει αποκομισει η Citroën
Racing απο την εμπλοκη της στο WRC, ενω προσθεσαμε και την τεχνογνωσια κορυφαιων εταιρειων – προμηθευτων του χωρου, οπως ειναι η Sadev για το κιβωτιο ταχυτητων και τη μεταδοση γενικοτερα και η Reiger για την αναρτηση του αυτοκινητου. Οι κορυφαιοι οδηγοι της Citroën Racing παιρνουν μερος σε ολα τα σταδια της εξελιξης του νεου αγωνιστικου: ο Stéphane Lefebvre και ο Craig Breen ειναι αυτοι που μας δινουν στοιχεια κατα τη διαρκεια της πρωτης περιοδου δοκιμων, μαζι με τον Yoann Bonato, που ειναι ο επικεφαλης στη βαθμολογια του Γαλλικου Πρωταθληματος Ραλι.

Ο σχεδιασμος του Citroën C3 R5 ξεκινησε πριν ενα χρονο περιπου. Εκτος της
προεργασιας που ειχε γινει στο σχεδιασμο και σε επιπεδο προγραμματισμου των
εργασιων, τα περισσοτερα μηχανικα μερη εχουν ηδη δοκιμαστει σε πραγματικες
συνθηκες, με αυτοκινητα που χρησιμοποιουνται για τις δοκιμες απο τις αρχες του 2017.

“Για την πρεμιερα του αυτοκινητου και την πρωτη του εμφανιση, ειμαστε πολυ κοντα στο να ορισουμε πως θα ειναι το αυτοκινητο που θα προσφερουμε στους πελατες μας. Οι δοκιμες σε χωματινες διαδρομες, με πολλα διαφορετικα ειδη επιφανειας, συνεχιζονται, για να ελεγξουμε τη στιβαροτητα του αυτοκινητου και να μπορεσουμε να κανουμε τις τελικες ρυθμισεις για το βασικο set-up σε οτι αφορα την αναρτηση και τον προγραμματισμο του κινητηρα” εξηγει ο Pierre Budar, επικεφαλης του τμηματος εξελιξης, για τα μοντελα του τμηματος Customer Racing. 

“Υπαρχουν κοινα στοιχεια μεταξυ του C3 R5 και του C3 WRC: το roll cage και των δυο αυτοκινητων για παραδειγμα, εχει σχεδιαστει απο τον ιδιο μηχανικο. Εχουν χρησιμοποιηθει οι ιδιες λυσεις σε πολλες περιπτωσεις, με την αναλογη προσαρμογη στους κανονισμους της κατηγοριας αλλα και τους περιορισμους που θετει η περιορισμενη τους παραγωγη. Για αυτο το λογο και ο κινητηρας ειναι εξελιγμενος απο την ιδια την Citroën. 

Βασιζεται στο μηχανικο συνολο που εχει το C3 στη γκαμα του και ετσι εξασφαλιζεται ο ιδανικος συνδυασμος κορυφαιας αποδοσης και αξιοπιστιας. Σημαντικο ειναι επισης και το γεγονος πως εχουμε επιλεξει τους καλυτερους προμηθευτες. Συνολικα, εχουμε ενα εξαιρετικο προϊον, ικανο να καλυψει τις αναγκες και τους στοχους των πελατων που θα επιλεξουν το Citroën C3
R5 για την αγωνιστικη τους δραστηριοτητα”.

Μετα απο αυτη την πρωτη περιοδο δοκιμων, η Citroën Racing θα συνεχισει την εξελιξη του C3 R5 σε χωμα και ασφαλτο, εχοντας εξασφαλισει τη συμμετοχη οδηγων με διαφορετικα στυλ στην οδηγηση, καθως ο στοχος ειναι να προσφερει την καλυτερη δυνατη βαση για προσαρμογη στο εκαστοτε οδηγικο προφιλ. Η διαδικασια για την homologation του Citroën C3 R5 απο τη FIA, εχει προγραμματιστει να γινει μεσα στο 2018.

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!