Ας κανουμε μια συνοψη, επειδη ειναι λιγο μπερδεμενο το πραγμα: Το 124 Spider, παταει στην πλατφορμα του ΜΧ-5, που ανεπτυξαν απο κοινου η Mazda και η FCA. Επροκειτο να χρησιμοποιηθει για την Alfa Romeo (Spider), αλλα τα πλανα αλλαξαν και θα χρησιμοποιηθει για τη Fiat. Στην εκδοση Abarth, θα φοραει μοτερ απο Alfa Romeo. Στη νορμαλ εκδοση, το Fiat θα φορα μοτερ… Abarth. Μπερδεμα!
Οι πληροφοριες μας λενε οτι οι Ιταλοι εχουν αποφασισει το 124 Spider να κινειται απο το μοτερ που εχουμε γνωρισει στο Abarth 500, το 1.400αρι turbo με τους 160 ιππους. Αυτο, αν το συνδυασεις το με το αλλο που μας λενε οι πηγες μας απο την FCA οτι \”δινεται μαχη το βαρος του μοντελου να μην ξεπερασει τον τονο\”, εξηγει γιατι το καινουριο Fiatακι θα μπορει να κατεβαζει τα 100 απο σταση σε περιπου 6,5 δευτερολεπτα.
Το 124 Spider θα προσφερεται με δυο κιβωτια (ταχυτητων εννοουμε, προφανως), ενα εξαταχυτο μηχανικο και ενα εξαταχυτο TCT και ακομα δεν εχει αποσαφηνιστει αν θα φοραει διπλο συμπλεκτη. Οπως και να χει, παντως, το Fiat, αν και θα ειναι ελαφρως ακριβοτερο απο το \”αδελφακι\” του, Mazda, σε κανει να αναρωτιεσαι γιατι καποιος θα προτιμησει το ΜΧ-5 με τον ατμοσφαιρικο διλιτρο των 155 ιππων και της μικροτερης ροπης απο το \”αδελφο τουρμπακι\”. Μονο για την τιμη, προφανως. Γιατι και σχεδιαστικα, ιδια ειναι.
Η Abarth εκδοση του 124 Spider δεν θα ειναι απλα ψαρωτικη. Θα ειναι και σουπερ γρηγορη
Το αστειο ειναι οτι σε αυτη την περιπτωση, οι Ιταλοι αποφασισαν να μη ρισκαρουν σχεδιαστικα και να κρατησουν τη \”συνταγη\” του ΜΧ-5, τοσο στο εξωτερικο, οσο και στο εσωτερικο (πλην του εσωτερικου του καπο). Ουσιαστικα, οι μονες διαφορες ειναι τα επανασχεδιασμενα εμπρος και πισω φωτιστικα σωματα και η μασκα, καθως και αεραγωγοι. Στο εσωτερικο, οι Ιταλοι προσθετουν δερμα με αλκανταρα στα καθισματα, λεπτομερειες με δερμα και -υπαρχουν σκεψεις για- περισσοτερο χρωμα.
Παρα το θολο της spy photo, παρατηρεις οτι οι μονες αλλαγες σε σχεση με το ΜΧ-5 εχουν να κανουν με το σημα στο τιμονι
Tip: Το Fiat 124 Spider ειχε πρωτοπαρουσιαστει το 1966 και η παραγωγη του σταματησε το 1982 (αν και το ξαναειδαμε το \’85, ως Pininfarina Spider Azzura).
Διαφημιση εποχης, με τη Fiat να ισχυριζεται οτι το 124 Spider ειναι το δευτερο πιο καλοσχηματισμενο πραγμα στην Ιταλια