Πισωκίνητο ηλεκτρικό hatchback από τη Honda!

Στις 5 Μαρτιου, οταν και ανοιγει τις πυλες της η Εκθεση Αυτοκινητου της Γενευης, η Honda θα κανει μια σημαντικη ανακοινωση. Θα παρουσιασει το νεο της, ηλεκτρικο αυτοκινητο πολης. Τα μεγαλα νεα ειναι οτι το compact μοντελο της ιαπωνικης εταιρειας δεν θα ειναι μονο χρηστικο, αλλα, οπως υποσχεται η Honda, θα ειναι εστιασμενο και στη σπορ οδηγηση, οχι μονο λογω του οτι θα ειναι πισωκινητο, αλλα και επειδη εχει γινει πολλη δουλεια στο κρατημα. 


Η sportiness αισθηση λοιπον, ειναι προτεραιοτητα εδω. Κι ετσι, παροτι ειναι μολις 10 cm πιο κοντο απο ενα Honda Jazz, ειναι φαρδυτερο και με \”πρησμενα\” φτερα\”, ενω, φυσικα, απουσιαζουν τα οικολογικα ελαστικα με το φαρδος… τροχου ποδηλατου- αφου, ειπαμε, θελουμε κρατηματα. Η Honda εχει φροντισει να μπορεις να το οδηγεις γι\’ αυτο που εχει σχεδιαστει, χωρις να τρεχεις για φορτιση καθε δεκα λεπτα, δινοντας του αυτονομια ανω των 200 χιλιομετρων -που δεν ειναι και σπουδαια επιδοση, εαν σκεφτεις οτι το Hyundai Kona εχει περιπου διπλασια- και φορτιση που ολοκληρωνεται σε ενα μισαωρο κατα 80%. 


Το νεο ηλεκτρικο αυτοκινητο πολης της Honda, το οποιο ειναι κατα 98% ετοιμο για να βγει στην παραγωγη στο τελος του ετους, θα παρουσιαστει στη φετινη Εκθεση Αυτοκινητου της Γενευης με το ονομα Honda e Prototype. Βασιζεται στο πρωτοτυπο Urban EV Concept του 2017 που απεσπασε θετικες κριτικες και αποτελει μερος της στρατηγικης “Electric Vision” της Honda για την ευρωπαϊκη αγορα. Νεα για τις επιδοσεις του δεν εχουμε ακομα, ουτε και για την τιμη – αν και ξερουμε πως θα διατιθεται μονο στην Ευρωπη και δεν θα ειναι τιμολογημενο ως \”φτηνο αυτοκινητο πολης\”.

Το Honda e Prototype σχεδιαστηκε με γνωμονα τη λειτουργικοτητα και τη χρηστικοτητα και συνδυαζει απλη σχεδιαση με μοναδικο χαρακτηρα. Οι απαλες γραμμες του αμαξωματος ξεκινουν απο το καπο του κινητηρα και συνεχιζονται στο πανοραμικο παρμπριζ δημιουργωντας μια ενιαια επιφανεια πανω απο τους εμπρος επιβατες. Οι εμπρος κολονες της οροφης συνθετουν μια λεια επιφανεια με το παρμπριζ προς οφελος της αεροδυναμικης, εξασφαλιζοντας αθορυβο και ανετο ταξιδι. 


Τα σχεδιαστικα στοιχεια που ξεχωριζουν στο αμαξωμα και τονιζουν την καθαρη, απεριττη γραμμη του, ειναι οι κρυμμενες λαβες στις πορτες που εμφανιζονται αυτοματα και οι μικροσκοπικες καμερες που βρισκονται στη θεση των κλασικων εξωτερικων καθρεπτων. Τα δυο αυτα στοιχεια, οι λαβες και το Camera Monitor System δεν υπαρχουν σε κανενα αλλο αυτοκινητο της συγκεκριμενης κατηγοριας. Η πριζα φορτισης του αυτοκινητου ειναι ενσωματωμενη στο κεντρο της γριλιας του καπο για μεγαλυτερη ευκολια, δινοντας τη δυνατοτητα φορτισης και απο τις δυο πλευρες. Διαθετει μαλιστα φωτισμο LED μεσα απο το γυαλινο καλυμμα, ωστε να καλωσοριζει τον οδηγο και να τον πληροφορει για την κατασταση φορτισης της μπαταριας.  


Ενα χαρακτηριστικο του αμαξωματος ειναι οι κοιλες επιφανειες εμπρος και πισω σε μαυρο χρωμα. Η προσοχη που εχει δοθει στη λεπτομερεια των στρογγυλων φωτιστικων σωματων αναδεικνυουν την απλοτητα και την καθαροτητα της εξωτερικης σχεδιασης χαριζοντας ενα ‘φιλικο προσωπο’ στο e Prototype. 


Κατω απο το αμαξωμα κρυβεται μια ολοκαινουργια πλατφορμα ηλεκτροκινησης, χαρακτηριστικα της οποιας ειναι οι συμπαγεις διαστασεις με σχετικα μακρυ μεταξονιο, τα φαρδια μετατροχια και οι κοντοι προβολοι, στοιχεια που προσφερουν εξαιρετικη ευελιξια στην πολη και δυναμικη συμπεριφορα στον ανοικτο δρομο. Το χαμηλο αμαξωμα με τη μυωδη εμφανιση που του χαριζουν τα φουσκωμενα φτερα, στα οποια φιλοξενουνται φαρδιοι τροχοι, προσδιδουν ενα σπορ χαρακτηρα στην απλη, καθαρη εξωτερικη σχεδιαση. 


Στο εσωτερικο, η ευρυχωρη καμπινα με τη μοντερνα, μινιμαλιστικη αισθητικη δημιουργει ενα ξεκουραστο περιβαλλον για τους επιβατες. Αποπνεει μια lounge αισθηση, χαρη στο υφασμα επενδυσης των καθισματων αλλα και των αλλων υλικων με ιδιαιτερη αισθηση αφης που συναντας συχνα σε ενα μοντερνο σπιτι. Το δαπεδο ειναι εντελως επιπεδο εμπρος και πισω ενισχυοντας την αισθηση ευρυχωριας στην καμπινα. 


Η απλη στη χρηση οριζοντια οθονη με εναλλασσομενες ενδειξεις, περιλαμβανει μια σειρα εξυπνων εφαρμογων και υπηρεσιων επιτρεποντας στους επιβατες να ειναι παντα συνδεδεμενοι με τον υπολοιπο κοσμο. Η προηγμενη εργονομια προσφερει απολυτη χρηστικοτητα. Το αυτοκινητο αυτο δεν ειναι απλα ενα μεσο μεταφορας, αλλα αναποσπαστο στοιχειο της συγχρονης καθημερινοτητας. 


Απο την οθονη ο οδηγος μπορει να χειριστει, περα απο τις πολυαριθμες λειτουργιες ανεσης και του infotainmaint, μια σειρα απο ψηφιακα βοηθηματα επομενης γενιας μεσα απο ενα απλο μενου πλοηγησης με δυνατοτητα ταυτοχρονης διαχειρισης εφαρμογων (multi-tasking). Δυο οθονες τοποθετημενες εργονομικα στις ακρες του ταμπλο προβαλλουν την εικονα πισω απο το αυτοκινητο μεσω του Camera Monitor System εξασφαλιζοντας σωστη ορατοτητα για τον οδηγο. Το αυτοκινητο διαθετει μια ψηφιακη καμερα στο κεντρο στη θεση του κλασικου καθρεπτη. 


Το πρωτο μικρο Honda με δικη του πλατφορμα EV αποτελει ενα κραμα οικονομιας, επιδοσεων και πρακτικοτητας που ειναι ιδανικο για περιβαλλον πολης. Το Honda e Prototype εχει αυτονομια πανω απο 200 χιλιομετρα και δυνατοτητα «ταχειας φορτισης» στο 80% μεσα σε 30 λεπτα, καθιστωντας το ιδανικο για καθημερινες μετακινησεις. Στον ανοικτο δρομο, τα δυναμικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου προσφερουν μια απολαυστικη και συναρπαστικη εμπειρια οδηγησης, ενω ο ισχυρος ηλεκτροκινητηρας του μεταδιδει την κινηση στους πισω τροχους, χαριζοντας του επιδοσεις ανταξιες ενος μικρου αυτοκινητου επομενης γενιας. 

Leave a Reply

Top
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!